AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 Eller er det hovedsaklig bare yngre generasjoner som blir diagnostisert med dette? Anonymkode: 9899b...f4a 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #2 Skrevet 21. april 2021 Var vel ikke slike diagnosebegreper den gang mine besteforeldre var unge, nei. Den gangen var vel barna heller utålmodige, rakkerunger, pøbler, eller andre ting som forbindes med uroligheter og lopper i blodet. Anonymkode: 95a63...fc8 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #3 Skrevet 21. april 2021 Økt medisinbruk gir mer atferdsvansker hos barn (visst mor tar medisin før svangerskap, og litt ut i svangerskapet før dem vet dem er gravid). Samt samfunnet vi vokser opp i. Mer stress og press. Hilsen kvinne med Adhd, men som ikke begynte med medisin før etter jeg var ferdig med svangerskapene og ingen av barna har noen tegn for atferdsforstyrrelser. Dem er ung/voksen nå og har mye mer ro i kroppen, tålmodig, skole flink enn det jeg var. Min mor er tre ganger verre enn meg, men aldri fått en utredning. Jeg ble heller ikke ammet, og har lyst til å spørre henne mer ut om hun tok noe da hun var gravid med meg. Tror hun også led av fødsels depresjon. Men valgt å la det ligge Anonymkode: 7b13b...eeb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå