lillesky Skrevet 9. september 2005 #81 Del Skrevet 9. september 2005 Mannen (alltid med stor M) ← Jeg kaller mannen til Rainbow for Mannen jeg. For jeg synes det blir litt rart hvis vi alle skal kalle han for MinMann. Og du verden som han reiser! Puh! Jeg er glad for at jeg har en mann som bare reiser innen fylket vårt (foreløpig). Får du noen reisegaver når han kommer hjem, Rainbow? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 9. september 2005 #82 Del Skrevet 9. september 2005 Kåre Jacob? ← Jaaa...smart...for da kan sangen "deres" være "Kjære Jacob".....dvs....går jo å synge "Kjære Kåre Jacob" også da...bare prøv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 9. september 2005 #83 Del Skrevet 9. september 2005 Mannen til Rainbow kan hete Army-man Regnbuemannen (eller ev. Rainbowman) Grønningen (as in militærgrønt) MinMann (Rainbow sitt navn på ham tidligere) Mannen (alltid med stor M) Verdensmannen (siden han reiser så masse) Og så har jeg ikke flere ideer akkurat nå. Må jobbe litt også... ← Iiiiiiiiiiii - se hvem som er her Syns igrunnen Verdensmannen var beste forslaget hittil...... Smaskesmusker til alle bærtene mine :kys_2: Psssst: Tanta har dratt sin vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 9. september 2005 #84 Del Skrevet 9. september 2005 OOooooh, koselig kveld, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 9. september 2005 #85 Del Skrevet 9. september 2005 Syns igrunnen Verdensmannen var beste forslaget hittil...... Jamen så kjeeeeedelig da. Kåre Jacob var bra...eller Ernst-Bernt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 9. september 2005 #86 Del Skrevet 9. september 2005 inne med ein helge Håper du har det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 9. september 2005 #87 Del Skrevet 9. september 2005 I og med at tanta er borte, ser det ut til at Rainbow er veldig opptatt med Kåre Jacob/Verdensmannen/Rainbowmannen (e.l.)... GOD HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 10. september 2005 #88 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg kaller mannen til Rainbow for Mannen jeg. For jeg synes det blir litt rart hvis vi alle skal kalle han for MinMann. Og du verden som han reiser! Puh! Jeg er glad for at jeg har en mann som bare reiser innen fylket vårt (foreløpig). Får du noen reisegaver når han kommer hjem, Rainbow? ← Som regel kjøper han smykker Til jul fikk jeg en klokke kjøpt i Kuwait som kostet aaaaaalt for masse penger, men den er livstidsgarantid på da. -Og nei, det var ikke Rolex, men nesten Ellers vanker det parfymer innimellom, og det er jo kjekt I og med at tanta er borte, ser det ut til at Rainbow er veldig opptatt med Kåre Jacob/Verdensmannen/Rainbowmannen (e.l.)... GOD HELG!!! ← Skjønner ikke hva du mener ------------------ For en veldig lang og masete dag.... Stod opp forholdsvis tidlig og hev oss i bilen. Kjørte i 2 timer, på Ikea i Oslo og handlet litt. Jeg skulle ha garderobeskap og Komplement plastbokser og trådkurver som jeg kunne lage marsvinskap av, så har jeg alt på et sted liksom Joda, ble seng på Minsten også, sånn en fin sak man kan bruke både opp og ned Sånn en... Åsså ble det litt småtterier dah, i tillegg... Litt kasser for å lagre i og noen plastkopper og lys og dill dall..... Men jeg tror hele Oslo var på Ikea i dag. Skulle man snu seg måtte man minst si ifra til fire for å få det til Åsså hadde vi selvsagt ikke med noen henger eller no, så vi måtte slå ned et sete bak og stable etter alle kunstens regler. Det hersens garderobeskapet målte jo 236 cm jo Ble litt fullt jah.... Så har jeg kjøpt meg en sixpack med Carlsberg til i kveld, og sendt Mannen på butikken etter snop og sånt :grine2: Snart blir det oppvarmet gryterett også litt snopings og ølings etterpå tenker jeg Ha en fortreffelig helg people. Tar meg en runde little later jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 10. september 2005 #89 Del Skrevet 10. september 2005 The world is'nt right anyhow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 10. september 2005 #90 Del Skrevet 10. september 2005 Muhahahaha, røyker du med Verdensmannen i hus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 11. september 2005 #91 Del Skrevet 11. september 2005 Muhahahaha, røyker du med Verdensmannen i hus? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. september 2005 #92 Del Skrevet 11. september 2005 Nei, fyyyyyy. Har du begynt å røyke igjen nå da??? Ser ut til at vi må ta en alvorsprat med Ernst-Bernt Sixx..... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 11. september 2005 #93 Del Skrevet 11. september 2005 Hva sa du Alwa? Litt vanskelig å se skjermen pga. all røyken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 11. september 2005 #94 Del Skrevet 11. september 2005 Nei, fyyyyyy. Har du begynt å røyke igjen nå da??? Ser ut til at vi må ta en alvorsprat med Ernst-Bernt Sixx..... :blunke: ← Hva sa du Alwa? Litt vanskelig å se skjermen pga. all røyken. ← - Noen laster må man vel ha... Sånn i og med man er så perfekt ellers vettu ------------ Mannegubben er i gang med å snekre marsvinskap Så gøy.... - var på Ikea og kjøpte garderobeskap uten dører, så snekrer vi opp hele skapet og setter inn fire hyller = fire bur :grine2: Gleder meg sånn til det ferdige resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. september 2005 #95 Del Skrevet 11. september 2005 Har ikke hørt på makan. Så med andre ord så drikker,røyker og puler du?? Førr ei dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. september 2005 #96 Del Skrevet 11. september 2005 ble hårdottene glade? (må jo finne på nye navn til dyra dine og ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. september 2005 #97 Del Skrevet 11. september 2005 ble hårdottene glade? Etter de siste dagers begivenheter kan man også spørre i entall. Ble hårdotten din glad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. september 2005 #98 Del Skrevet 11. september 2005 Etter de siste dagers begivenheter kan man også spørre i entall. Ble hårdotten din glad? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 11. september 2005 #99 Del Skrevet 11. september 2005 Bare fort innom for å kaste vievann (eller hva det nå heter) på Alwa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. september 2005 #100 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg ser faktisk nødvendigheten Sixx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå