Gå til innhold

Velkommen til Regnbuen


Gjest Rainbow

Anbefalte innlegg

Gjest Vindelspev

Jeg skal snart bli østlending, jeg skal snart bli østlending, tralalalala...aaaa! :ler:

Kvistlakk vet jeg ikke engang hva er forno', Ida. Jeg er IKKE husmor.:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvorfor bor dere da ikke på Majorstua (eller ble det forandret til Majorstuen?...:klø:...husker ikke)...om jeg får spørre. :roll:

:ler:

Gratulerer så myyyyyye Rainbow :klem:

Major er da jaggu litt opp i gradene å det da, litt høyerer enn min sin kanskje :roll: Hvor gammel er han egentlig?

Høres bra ut at dere ble hjemme, men stakkars minsten da :tristbla: Dere er syke hele tiden dere, hva skal vi gjøre med denne gjengen da? :ler:

Håper hvertfall dere får en fin helg, og at småen stabler seg på beina igjen fort :klem:

Endret av ~Alwa~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvistlakk vet jeg ikke engang hva er forno', Ida. Jeg er IKKE husmor.

Ikke maler heller skjønner jeg. :hoho:

Da tar vi en skvett fløte her og en dæsj med kvistlakk der....så rører vi rundt og smaker til med litt pepper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Major er da jaggu litt opp i gradene å det da
Jamenjamenjamen....blir ikke offiserene omtrent det automatisk når de blir sendt til Afghanistan da. :klø:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev
Ikke maler heller skjønner jeg.  :hoho:

Da tar vi en skvett fløte her og en dæsj med kvistlakk der....så rører vi rundt og smaker til med litt pepper...

:grine2: :ler:

Det jeg mente var vel egentlig at det ser ut til at KG-husmødrene er både snekkere, rørleggere, kokker og sånn hageting på en gang. Gartner! Kom på det. Ny, oppdatert allround-husmor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det saker og ting altså!! Gratulerer som oppgradert frue vennen!! Ja for nå er du ikke lenger bare frue..men Majorfrue!!! :smilyblomst:

Jeg er bare kjerring..iallefall sier min mor det! :ler: Min kjære kaller meg aldri det heldigvis...

Tusen takk for kjempekoselig hilsen Rainbow! Ble så glad da jeg leste den! Godt å høre fra deg igjen liksom!

Håper helga blir fin nå da...bare gutta kvikner igjen!!

God :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så myyyyyye Rainbow :klem:  

Major er da jaggu litt opp i gradene å det da, litt høyerer enn min sin kanskje  :roll:  Hvor gammel er han egentlig?

:sjenert: - Ehm, altså han er bittelitt gamlere enn meg da. Bare sånn 9 år altså...... Menne han blir 36 nå da.

Jeg bruker å si at han bare må sørge for å tjene masse penger så skal jeg putte han på en sånn rullator og ta han med meg rundt omkring når han blir olding og jeg fortsatt lever livet :ler:

Jamenjamenjamen....blir ikke offiserene omtrent det automatisk når de blir sendt til Afghanistan da. :klø:

Ehm, nei det funker egentlig ikke sånn. Trodde du det var bare majorer som løp rundt i bushen nedi der ;)

Han har riktignok fungert som midlertidig major når han var i Irak også, men nå er han major hjemme også... Og mere lønn :grine2:

Det jeg mente var vel egentlig at det ser ut til at KG-husmødrene er både snekkere, rørleggere, kokker og sånn hageting på en gang. Gartner! Kom på det. Ny, oppdatert allround-husmor!

Jiiiippppi :klappe:

Østlending av Vindelspev, det var jammen en god nyhet. Nå er riktignok østlandet stort dah, men ikke verre enn at jeg kan slumpe til å treffe deg en gang :klem:

Dessuten er jeg sikker på at man kan bruke deg til noe også :sjarmor:

Tusen takk for kjempekoselig hilsen Rainbow! Ble så glad da jeg leste den! Godt å høre fra deg igjen liksom!

Håper helga blir fin nå da...bare gutta kvikner igjen!!

God  :klem: fra Madden

Gutta mine er syke støtt, men det er heldigvis aldri noe alvorlig på ferde...

Men det er klart det går ut over jobben :roll:

Men de er veldig kvikke nå altså, går i grunnen fort over...

Helgekos til alle damer :klem:

I dag lagde jeg faktisk hjemmelaget gryterett, og den ble riktig god om jeg skal si det sjøl :)

Nå er det helg :hoppe:

Endret av Rainbow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, nei det funker egentlig ikke sånn. Trodde du det var bare majorer som løp rundt i bushen nedi der
Nope...for det er ikke bare offiserer der. ;)

Men jeg trodde det funket sånn for offiserene i spesielle soner (som Afghanistan er), men samme det.....en jeg kjenner ble iallefall major fordi han reiste dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope...for det er ikke bare offiserer der. ;) 

Men jeg trodde det funket sånn for offiserene i spesielle soner (som Afghanistan er), men samme det.....en jeg kjenner ble iallefall major fordi han reiste dit.

Høres ut som om du har dypere kjennskap til emnet enn hva du har villet tilstå...

Ingen sjans for at Hippien har vært soldat vel :overrasket:

Eller Sixx sjøl kanskje :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Sixx dah :fy_fy:
Øhh...jeg prøver bare å være løsningsorientert da. :roll:

Høres ut som om du har dypere kjennskap til emnet enn hva du har villet tilstå

Sixx: peiling.

Sixx: ikke militær.

Hippi: ikke militær.

Ellers er jeg dum som et brød (viktig å ikke ødelegge image da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vindelspev

Den terta di så skummelt god ut... :sjarmor::sjarmor: *bake til gravid venninne i morgen* ..og litt for min egen del.. :sjarmor:

Nå er det heeeeelg! Og det betyr snooooooooooop!!!!! Denne uka har gått forbausende bra mtp at jeg har vært sunn*. Nå skal jeg hive meg på sykkelen og kjøpe snoooooop.

:digge::digge::digge::danse::tommel::smilorange: :blunke: :nissekonekyss:

*sunn etter Vindelnivå, helt middelmådig ift vanlige folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den terta di så skummelt god ut... :sjarmor:  :sjarmor: *bake til gravid venninne i morgen*  ..og litt for min egen del.. :sjarmor:

Nå er det heeeeelg! Og det betyr snooooooooooop!!!!! Denne uka har gått forbausende bra mtp at jeg har vært sunn*. Nå skal jeg hive meg på sykkelen og kjøpe snoooooop.

:digge:  :digge:  :digge:  :danse:  :tommel:  :smilorange:  :blunke:  :nissekonekyss:

*sunn etter Vindelnivå, helt middelmådig ift vanlige folk

Kommer innom en tur jeg :sjenert:

Natti natt, folkens - tar tidlig kveld for en gangs skyld jeg (mest i håp om å redusere de enorme blå ringene rundt øynene :overrasket: )

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg skjønne regnbue :vinke:

gratulere med ny dagbok!!!!

Tenkte jeg skulle lure innom en tur med en stooooor helgehilsen!

Håper dere får en kjempefin helg :)

Ser du har blitt majorkone ;) Må få gratulere din mann med forfremmelsen :)

Og mer penger er ikke dumt (ihvertfall siden mesteparten dere hadde gigg til

bryllup, men nå kan dere spare til bryllupsreise kanskje :hjerte: )

Stor :klem: fra den lille havfruen ;)

Endret av @riel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:forvirret::sur::murvegg::( :icon_mad:

Æsj asså.

Jeg hater mensen. Så utspekulert dårlig gjort at man skal ha den teite tanta på besøk hver j...a mnd :forvirret:

Åsså når jeg utsetter den en mnd, så er det så mye mer vondt og plagsomt enn vanlig også :sjenert:

Æsj.

Nå er omsider MinMann på tur til Tyskland igjen, deilig å vite han ikke lenger er i huttaheita... I morgen kommer han tilogmed (forhåpentligvis - her tas alle forhåndsregler) hjem :hoppe:

Åsså har jeg fått mensen :forvirret:

Nåvel.

Lagde Rainbow's spesial-gryterett i går. Den ble sååå god...

Ble litt igjen til i dag også, så nammis ;)

Er så ubeskrivelig lei av bleieskift nå at jeg vil spy hver gang minsten kommer med bæsjlukt-odøren stående som en sky om seg :roll:

- Som nå....

Sukk hjerte, men brist ikke....

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helge :klem: til deg også!

Nå får vi håpe at mannen kommer hjem da! Blir godt å få han hjem, tenker jeg. :)

Jeg utsetter den tanta nesten hver måned jeg. :sjarmor: Kan ikke helt huske sist det var den kom...hm...

Skulle ønske jeg bodde nærmere deg, så skulle jeg tatt meg noen besøksrunder. ;)

Kos deg i helga da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ To må man være ~

To må man være

om livet skal lykkes,

to når vårt kjærlighets

tempel skal bygges.

To når det stormer

og to i det stille,

to for å kunne

og to for å ville.

To må man være

for livet å fatte,

to for dets lys

og dets gleder å skatte,

to for å nyte

og to for å gavne,

to for å elske

og to for å favne.

To må man være

når verden vil true,

to for i stillhet,

mot himlen å skue,

to for å leve

i ungdom og sommer

to for å dø

når dødstimen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...