Gå til innhold

Til kvinner: hvordan ser den perfekte mannen ut?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ca 195, mørkt hår, skjegg, knallblå øyne, bredskuldret, hårete og litt "pappa-mage". 

Anonymkode: 317b2...87e

Åh dette er perfekt og det er sånn samboeren min ser ut, men 185 høy da. Heldige meg 😍

Anonymkode: d66de...87d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt chubby/bamsete. Det er favoritten min. 

AnonymBruker
Skrevet

Tynn og senete. Liker ikke mye muskler.

Anonymkode: de1aa...ac7

• Liker 1
Skrevet

Han må ta vare på kroppen sin og se sunn ut, ha litt muskler. Men ikke overdrevent, fettmasse rundt 12-25 er finest. Liker høye menn, rundt 180-190. Helst skjegg og litt hårlengde. Markert hake og kinn. Øyefarge er likegyldig. Noen øyner har glød, andre ikke. Vet ikke hva det kommer av. Han bør være flørtete og leken. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Han som vant Norges tøffeste har en helt perfekt kropp.

Anonymkode: cb824...ea6

Det morsomme med han, er at han hadde den kroppen som så minst "fit" ut. Arbeidsmuskler og ikke opppumpete helsestudio muskler. Han knuste disse treningsfreakene uten å henge på et studio 24/7. Hardt fysisk arbeid holder i massevis for å få en sterk og fin kropp. Oppsvulmende muskler er unaturlig og ikke særlig pent.

Anonymkode: 475cd...9e0

AnonymBruker
Skrevet

Syns blonde menn med litt mørke trekk og blå øyne er veldig pent (øyenbryn og skjegg som er mørkere enn håret). Ala sånn som han "vikingen" som var med på farmen med langt hår. Trenger ikke være så høy og så muskuløs. Blir litt too much, men trekkene på ansiktet var veldig pent.

Anonymkode: 475cd...9e0

Gjest Fnuggolina
Skrevet

Sånn helt umiddelbart på attraksjon om man ser bort fra utstråling, personlighet osv (som jo utgjør 99% av grunnlaget) så blir jeg nok ekstra tiltrukket av følgende:

normalvektig+ som trener styrke/kampsport eller annet som gjør at man typisk ikke går ned i vekt, får litt definerte muskler men ikke sixpack og store overdrevne muskler. 

Når det begynner å bli mye pirking på utseende og mat mister jeg interessen.

Men generelt liker jeg alt som er fra nedre normalvektig til lett overvektig. 20 kg fra eller til er helt likegyldig. Det viktigste er tredagerskjegg

Og ingenting av dette hjelper om man ikke har den uforklarlige kjemien. Da er jo vedkommende «sikkert kjekk han, men føler det ikke hverken romantisk eller seksuelt». 

Han derre Norges tøffeste er jo dånolini 🤩 

AnonymBruker
Skrevet

Min drømme mann sist jeg husker han var litt lubben. Nå er han blitt tynnere. Syns han var en god bamse .. han har brunt kort hår med litt rødskjær i. Kort skjegg og nøttebrune lure øyne. Hele ansiktet hans fylles av smile rynker når han syns noe er utrolig festlig så syns det over hele han. Gentleman. Bestemt i senga. Oppfinnsom og i senga. God til å kysse. Fyldige lepper. Sjarmerende rett og slett og litt mystisk. Ca 180 høy. 

Anonymkode: 962b1...4c6

AnonymBruker
Skrevet

Dutch Giant Olivier Richters talks The King's Man and Black Widow |  Magazine | The Times

Anonymkode: f8b11...a49

AnonymBruker
Skrevet

Høy, med "arbeidsmuskler" og litt dadbod ellers 🤤 tjukke lår. Heller litt for tjukk en for tynn. Mørkt hår og mørke øyne. Litt hår på kroppen, men ikke for mye på rygg og rumpe.

Anonymkode: af8d7...c53

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Store, sterke hender og armer. Høy, aktiv, dad-bod. En som er sterk av fysisk arbeid, ikke av å løfte vekter. Har definitivt en greie for blonde gutter med blå øyne 🤤 Men selv om det er preferanser er det ikke krav. 

Anonymkode: 5650b...4fd

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg skulle ha funnet drømmemann med perfekt personlighet og utseendet måtte det vært noe alla disse:
My Interview With The Most Handsome Man On The Internet | HuffPost

Portrait of young handsome man in white shirt outdoor. Nice appearance with  stylish hair and beard. Leaning with a side on a wall Stock Photo - Alamy

Eyes have it!

Sikle...

Ansiktspene menn er ❤️ Gjerne med litt muskler, om det hadde vært noe ekstra kg på kroppen hadde det ikke gjort noe da. Ikke for mye hår på kroppen, men om jeg hadde likt mannen hadde jeg vel ikke brydd meg om hårene. 

Ellers er personlighet og hygiene et must !

Anonymkode: 8d7a1...1ca

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...