Gå til innhold

Hvilken kar vil jenter helst date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til jenter i 20-30 åra, hvilken kar foretrekker dere

 

A, En veltrent sportskar, som driver med idrett på fulltid, men ellers soser rundt uten jobb og bolig. Men veldig pen, veltrent og utadvendt. Midten-slutten av tjue-åra. Supersjekker på damefronten, flink med kompiser, sjef i flokken. Har ambisjoner innenfor toppidretten, men kan ikke leve av det, engasjert kar sosialt.

 

B, En pen og slank og høy type, moderat trent, midten-slutten av tjue-åra, fysisk aktiv, 850k i årslønn med gode muligheter for lønnsøkning og bonusordninger, egen leilighet, hytte og bil, master fra universitetet, hyggelig og interessant kar, interessert i å bli pappa, helt normalt bra utseende, mye hobbier, men lite spontan og ikke en klassisk skjørtejæger/supersjekker.

Anonymkode: 15da3...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Til jenter i 20-30 åra, hvilken kar foretrekker dere

 

A, En veltrent sportskar, som driver med idrett på fulltid, men ellers soser rundt uten jobb og bolig. Men veldig pen, veltrent og utadvendt. Midten-slutten av tjue-åra. Supersjekker på damefronten, flink med kompiser, sjef i flokken. Har ambisjoner innenfor toppidretten, men kan ikke leve av det, engasjert kar sosialt.

 

B, En pen og slank og høy type, moderat trent, midten-slutten av tjue-åra, fysisk aktiv, 850k i årslønn med gode muligheter for lønnsøkning og bonusordninger, egen leilighet, hytte og bil, master fra universitetet, hyggelig og interessant kar, interessert i å bli pappa, helt normalt bra utseende, mye hobbier, men lite spontan og ikke en klassisk skjørtejæger/supersjekker.

Anonymkode: 15da3...bb0

B

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde  nok kanskje hatt mest til felles med nr 2 antagelig, pga sted i livet. Og antagelig en fo3nuftig kar med utdanning og stabil situasjon.  Men det hele kommer an på hva slags person han er, verdier og interesser.  At han har bonus og hytte er helt uinteressant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuften sier B men hjertet og begjæret hadde gått for A.

Anonymkode: 00c0b...f84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dem.
Ikke A fordi jeg er lite interessert i sport og du beskriver ham som han har få andre interesser.
Ikke B fordi han virker selvopptatt og selvhøytidelig med stort belreftelsesbehov.

Anonymkode: 4fd9c...b9e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RehabilitertIncel

Er jo totalt meningsløst å spørre kvinner hva de vil ha

Du finner ut når de står foran deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart B. Viktigere for meg med stabilitet og en jeg kan stole på. Men til syvende og sist er det kjemi og personlighet som veier mest hos meg. K27

Anonymkode: 6c387...fe1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde valgt B, uten tvil. Jeg styrer unna de kjekkeste og mest veltrente mennene, jeg er ikke interessert i den typen menn (alle er ikke like, men liker ikke de selvopptatte med stor vennekrets). 

Anonymkode: 05c59...429

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra slik du beskriver hadde jeg valgt B. Typen min er imidlertid mer innen kategori A. Toppidrettsutøver som prioriterer idretten foran mye annet. Student nå, og planlegger å jobbe akkurat nok til at økonomien går rundt. Heldigvis ikke supersjekker, men heller en kjærestefyr. Selv om jeg egentlig ønsker en god og stabil økonomi, har jeg funnet ut at det er kjærligheten som er viktigst. Jeg har heldigvis grei økonomi selv, og kan fint eie en større andel av huset enn ham. Hvis interessene viser seg å være for forskjellige i fremtiden, får vi heller gå hvert til vårt da. 

Anonymkode: 944e2...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola

Hadde helt klart valgt og være singel om det ikke finnes et alternativ c. Kunne vurdert a som knullekompis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skriver jo ikke noe om høyden, så det blir umulig å velge.

Anonymkode: 1abaf...b6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonyminist said:

Hadde helt klart valgt og være singel om det ikke finnes et alternativ c. Kunne vurdert a som knullekompis. 

Samme her 😂

Anonymkode: add9c...9fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativ C:

Høy (1.89), pen, rimelig muskuløs, og omsorgsfull mann i slutten av 20-årene med stabil inntekt på rundt 650k og høyere utdannelse. Tenker dypt og bredt om masse og liker å være for seg selv, men er også sosial og omgjengelig. Trives best når han kan lytte og få andre til å føle seg forstått, og er ofte "limet" i sosiale settinger og på jobb. Erfaring fra lengre forhold, og fortsatt på talefot med eksen. Er aktiv på fritiden, med eventyrlyst og mange drømmer, men liker å lage god mat og slappe av på kveldstid - gjerne med en film eller serie. Har ikke leilighet, hus, bil, barn, eller hund, men ser frem til å ha det med den rette.

Anonymkode: be916...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Alternativ C:

Høy (1.89), pen, rimelig muskuløs, og omsorgsfull mann i slutten av 20-årene med stabil inntekt på rundt 650k og høyere utdannelse. Tenker dypt og bredt om masse og liker å være for seg selv, men er også sosial og omgjengelig. Trives best når han kan lytte og få andre til å føle seg forstått, og er ofte "limet" i sosiale settinger og på jobb. Erfaring fra lengre forhold, og fortsatt på talefot med eksen. Er aktiv på fritiden, med eventyrlyst og mange drømmer, men liker å lage god mat og slappe av på kveldstid - gjerne med en film eller serie. Har ikke leilighet, hus, bil, barn, eller hund, men ser frem til å ha det med den rette.

Anonymkode: be916...319

Litt rart å ha stabil og god inntekt men ikke egen bolig? 

Anonymkode: 4fd9c...b9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativ D

Milliardær, ingen arvinger. 99 år gammel mann som bor på sykehjem. God pensjon. Ønsker å gifte seg snarest. 

Anonymkode: 0b164...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sterk muslimsk mann. De vet hva de vil ha og går etter det. 

Anonymkode: 7c980...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/21/2021 at 12:56 PM, AnonymBruker said:

Til jenter i 20-30 åra, hvilken kar foretrekker dere

A, Supersjekker på damefronten

B,  interessert i å bli pappa

Anonymkode: 15da3...bb0

Disse to tingene diskvalifiserer dem begge. 

Anonymkode: 9a16d...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...