AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 Jeg har hilst på en mann på butikken gjennom et par år nå. Vi er venner på Facebook, da vi har felles bekjente,,og han var kjæreste med en barndomsvenninne av meg på ungdomsskolen. Hundre år siden 😎 Hver gang vi har støtt på hverandre, lyser han opp . Jeg har vært singel et år nå. Møtte han her om dagen på butikken. Han strålte opp som vanlig. Tok motet til meg ,da jeg kom hjem og sendte en melding om hadde lysst til å ta en kaffe. Det ville han . Men han foreslo middag ute i stedet.... Vet ikke hva jeg bør legge i det...🙈 Vet bare at vi begge blir glad når vi hilser på hverandre... Så fra en manns perspektiv : er han kun hyggelig pga felles bekjentskap, eller vil han faktisk bli bedre kjent ? Anonymkode: 89267...954
MiniMjau Skrevet 21. april 2021 #2 Skrevet 21. april 2021 Jeg er dame men tillater meg å svare lell. Dette er en date. Endelig turde han å ta sjansen, og grep muligheten, da du åpnet opp for å møtes. en går ikke på middag pga et vennskap med en annen barndomsvenninne for hundre år tilbake. dette blir så hyggelig att! 20
Fjellmannover190 Skrevet 21. april 2021 #3 Skrevet 21. april 2021 Mann her. Dette er ein date, og eg vil tolke oppgraderinga til middag som ein indikasjon på at han synes dette er stas! Og ja, han vil bli betre kjent, og lukke til! Koselegt spørsmål (i eit hav av negativitet og spørsmål om størrelser og slikt:)) 23
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #4 Skrevet 21. april 2021 Høres ut som en date 🙂 Anonymkode: 00628...8d5 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #5 Skrevet 21. april 2021 Takk for svar 🙂 Slik jeg føler det også ... dog litt redd for å innby på den måten . Men var litt gæern 😆,,, så lei av Corona, alenetilværelse og fortsatt lei meg etter forrige forhold. Men fulgte magefølelsen her. Vi får se,,,hvordan møtet blir på fredag.Har også kvaler pga connection til min barndomsvenninne! Tror ikke de hadde sex, vi var kun 14- 16 år, og veldig ordentlige 😆 Om de hadde det ,så er det no go for meg i respekt til henne ! Ikke at jeg spørre om det ved 1.møte 🙈🤣 Anonymkode: 89267...954 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #6 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar 🙂 Slik jeg føler det også ... dog litt redd for å innby på den måten . Men var litt gæern 😆,,, så lei av Corona, alenetilværelse og fortsatt lei meg etter forrige forhold. Men fulgte magefølelsen her. Vi får se,,,hvordan møtet blir på fredag.Har også kvaler pga connection til min barndomsvenninne! Tror ikke de hadde sex, vi var kun 14- 16 år, og veldig ordentlige 😆 Om de hadde det ,så er det no go for meg i respekt til henne ! Ikke at jeg spørre om det ved 1.møte 🙈🤣 Anonymkode: 89267...954 Du skal ikke ta hensyn til at din venninne hadde han som ungdomsflørt da hun var 14(!). Er det en match mellom dere så må du tenke på deg selv. En melding til din venninne er sikkert lurt, men hennes tidligere bekjentskap med denne mannen skal ikke ødelegge for dere. Lykke til! Anonymkode: c08d0...c54 15
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #7 Skrevet 21. april 2021 Vi har sjeldent lika ting til hverandre på Facebook,,, for perifere 😅,,, kun disse møtene på butikken 🙃 Anonymkode: 89267...954
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #8 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du skal ikke ta hensyn til at din venninne hadde han som ungdomsflørt da hun var 14(!). Er det en match mellom dere så må du tenke på deg selv. En melding til din venninne er sikkert lurt, men hennes tidligere bekjentskap med denne mannen skal ikke ødelegge for dere. Lykke til! Anonymkode: c08d0...c54 Ja,det MÅ jeg om det utvikler seg . Men om de har vært til sengs, så vil jeg ikke gå der. Hun betyr for mye til det ! Anonymkode: 89267...954
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #9 Skrevet 21. april 2021 Selv om jeg ikke har møtt henne på 20 år. Vi bor på forskjellig kant av landet Anonymkode: 89267...954
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #10 Skrevet 21. april 2021 BESTEVENNER fra 2- 7 klasse 🥶 Anonymkode: 89267...954 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #11 Skrevet 21. april 2021 De to er ikke venner på Facebook. Anonymkode: 89267...954
Fjellmannover190 Skrevet 21. april 2021 #12 Skrevet 21. april 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar 🙂 Slik jeg føler det også ... dog litt redd for å innby på den måten . Men var litt gæern 😆,,, så lei av Corona, alenetilværelse og fortsatt lei meg etter forrige forhold. Men fulgte magefølelsen her. Vi får se,,,hvordan møtet blir på fredag.Har også kvaler pga connection til min barndomsvenninne! Tror ikke de hadde sex, vi var kun 14- 16 år, og veldig ordentlige 😆 Om de hadde det ,så er det no go for meg i respekt til henne ! Ikke at jeg spørre om det ved 1.møte 🙈🤣 Anonymkode: 89267...954 Du treng ikkje tenke på din venninne på ungdomskula, tenkt på deg sjølv!! Det er andre personer, og om dette skulle vera ein god match, så gå med kjensla på det, og ikkje på ei innbilt kjensle på noko som eingong var. Og, eg har data fleire damer tidligare i år som har vore veldig skeptiske til alt på grunn av corona, men alle synes det har vore supert å vera på date og leike litt med alt rundt nye bekjentskap og nye kjensler. Det er topp å ha det slik!
Gjest ABM Skrevet 21. april 2021 #13 Skrevet 21. april 2021 100% Date. Ingen mann oppgraderer kaffe til middag uten baktanker, kos deg og lykke til!:)
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #14 Skrevet 21. april 2021 Fjellmannover190 skrev (1 minutt siden): Du treng ikkje tenke på din venninne på ungdomskula, tenkt på deg sjølv!! Det er andre personer, og om dette skulle vera ein god match, så gå med kjensla på det, og ikkje på ei innbilt kjensle på noko som eingong var. Og, eg har data fleire damer tidligare i år som har vore veldig skeptiske til alt på grunn av corona, men alle synes det har vore supert å vera på date og leike litt med alt rundt nye bekjentskap og nye kjensler. Det er topp å ha det slik! Ja ! For gå gå date nå da ! 😎 Skal oppdatere hva som skjedde 😉 Det kan gå begge veier🙈Han er ikke min type utseendemessig, men jeg elsker latteren i øynene hans! Anonymkode: 89267...954 6
Gjest ABM Skrevet 21. april 2021 #15 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ja ! For gå gå date nå da ! 😎 Skal oppdatere hva som skjedde 😉 Det kan gå begge veier🙈Han er ikke min type utseendemessig, men jeg elsker latteren i øynene hans! Anonymkode: 89267...954 Han gjør akkurat det jeg ville gjort:) Skal jeg tippe blir det vin til maten, så nå du er mørnet nok kommer nok han på en finurlig måte å be seg selv på kaffe hjemme hos deg...smart mann, la ham oppvarte deg du:)
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #16 Skrevet 21. april 2021 Middag ,er at han foreslo pizza på restaurant... vet ikke .. litt low effort, samtidig som oppgradering fra kaffe 😆,,, og det er på formiddagen, når jeg har barnefri... Han spurte hva som passet meg best. ... Anonymkode: 89267...954
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #17 Skrevet 21. april 2021 Tenker det er en " mellomting" for hva som er trygt... ?? Anonymkode: 89267...954 2
Gjest ABM Skrevet 21. april 2021 #18 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Middag ,er at han foreslo pizza på restaurant... vet ikke .. litt low effort, samtidig som oppgradering fra kaffe 😆,,, og det er på formiddagen, når jeg har barnefri... Han spurte hva som passet meg best. ... Anonymkode: 89267...954 Jeg hadde kjørt kveldstid, full pakke:) Vær imøtekommende så blir nok veien til mens dere trår den tenker jeg, lykke til igjen:)
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #19 Skrevet 21. april 2021 ABM skrev (5 minutter siden): Jeg hadde kjørt kveldstid, full pakke:) Vær imøtekommende så blir nok veien til mens dere trår den tenker jeg, lykke til igjen:) Kanskje neste møte.. Om ting føles riktig 🙂 Anonymkode: 89267...954
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #20 Skrevet 21. april 2021 Jeg inviterer ikke en ukjent mann hjem for 1.møte ,,,selv om vi har felles bekjente... Tror han bor i nabolaget, har ikke stalket ham personlig ennå 😆,,, så satser på videre kjemi. Hvis ikke,helt greit. Anonymkode: 89267...954
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå