AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 Når jef våkner på morningen har jeg som hvite tråder/striper som jeg fjerner med tunga mi, munnen oppleves også noe tørr. Hva kan dette være? Kreft? Tannlege neste tirsdag men jeg er veldig engstelig. Dette har vart en stund. K32 Anonymkode: 88607...9fa
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #2 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når jef våkner på morningen har jeg som hvite tråder/striper som jeg fjerner med tunga mi, munnen oppleves også noe tørr. Hva kan dette være? Kreft? Tannlege neste tirsdag men jeg er veldig engstelig. Dette har vart en stund. K32 Anonymkode: 88607...9fa Hvor i munnen? Høres bare ut som tørket slim🤷♀️🤷♀️ Anonymkode: 4e8c1...e39 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #3 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor i munnen? Høres bare ut som tørket slim🤷♀️🤷♀️ Anonymkode: 4e8c1...e39 Underleppa, overleppa og sidene. Tar det bort med tunga. Jeg bruker sensodyne, munnskyll og fluor tablett og røyker ikke, drikker ikke. Men er likevel tørr og har det belegget Anonymkode: 88607...9fa
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #4 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Underleppa, overleppa og sidene. Tar det bort med tunga. Jeg bruker sensodyne, munnskyll og fluor tablett og røyker ikke, drikker ikke. Men er likevel tørr og har det belegget Anonymkode: 88607...9fa Høres ut som tørket slim/bakterier, har hatt noe liknende selv når jeg har vært tett i nesa. Da sover man med munnen åpen og det blir litt sånn tørt og ekkelt. Ikke noe farlig🙂 Kanskje du bare har litt polypper i nesa el noe annet som gjør at du sover med munnen åpen🤷♀️ Anonymkode: 4e8c1...e39
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #5 Skrevet 21. april 2021 Nei det er nok ikke kreft du. Tipper det kommer av at du er dehydrert og får tørre slimhinner. Anonymkode: b60ca...40a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå