Gå til innhold

Treningsvenn Porsgrunn /Skien


møø

Anbefalte innlegg

Hei 

Jeg søker noen å trene sammen med. Åpen for masse forskjellige aktiviteter. Alt fra gåturer og andre ting som gjør deg svett :) Jeg liker godt å trene ute under himmelen. En fordel om du bor i Porsgrunn /Skien.  Kjønn og alder er ikke viktig. Jeg er 52 år. 

Jeg bor i Porsgrunn og trener på Heia treningssenter, Fritidsparken i Skien. 

Jeg er snill og ukomplisert 

Ta kontakt så finner vi på noe... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen av mine mest brukte løyper er Uredd løypa og titoppern til Håøya. Men det finnes mye annet som er fint også. 

Er det noe du lurer på så bare å spørre 👍 

Her er jeg på tur over Lårdalstigen 

1098414326_IMG_20200825_1318252.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det løping og i dag er det endorfinfest, hva nå enn det skal være 😂 men alltid moro på Heia 😁

Turvenn eller treningsvenn.... Skal vel finne på en del aktiviteter i sommer. 

Screenshot_20210426_121939_no.ibooking.gymfix.jpg

Screenshot_20210427_155123_no.ibooking.gymfix.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En lang joggetur på 1 mil, 2 intervall økter med løping, tabata, Boot camp og pilates. Jeg er veldig fornøyd med egen innsats denne uka, men det går neppe i lengden å få dette til alene. Hadde jo vært kjempe moro med selskap. Men vi må nok vente med å møtes til denne coronaen har blitt redusert. I dag er det grilling og kos foran TVen 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Men om du kun vil ha en venn og kanskje reise en tur på kino eller noe annet så fikser vi det også. 

Men alkohol og røyk er ikke mine venner. Føler meg ikke konfertabel nå jeg ble nærmest tvungen ut på fest i yngre dager. Nå gidder jeg ikke den type aktivitet :)

Endret av møø
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter to måneder har jeg fremdeles ikke fått et eneste kontakt eller PM om å finne på noe sammen. Så da var kanskje ikke dette helt den rette siden. Men prøve må man jo 😊 Håper fremdeles det finnes noen der som vil ut av sofaen 😁 Dere må gjerne tipse folk som ikke er på denne siden også. Eller tipse meg om jeg burde skrive anderledes 🙈

Hilsen hyggelig og snill gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

104772366_Screenshot_20210628_164459_com.strava2.thumb.jpg.a9353595e64cf9725d71243317ac7ab5.jpg

Her er en av mine mest vanlige turer. Hadde vært så digg med litt selskap på en eller annen aktivitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Kino, titopperne, gåtur, sykling, trening, fisketur .... osv. Hadde vært hyggelig hvis noen ville finne på noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville meldt meg inn i en facebook-gruppe, der er det nok mange som vil bli med på slikt! Evt søke opp "trening" på facebook-grupper og melde seg inn i noe der og poste et innlegg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...