AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 Dater/snappet med en fyr med en mildt sagt altoppslukende (og sunn og fin) fritidsinteresse som utøves hele ettermiddag kveld til tider. . All tid går med til den interessen. Det er ikke en aktivitet jeg kan delta på da det er på nesten profesjonelt nivå..og jeg kan få heller ikke stå å se på hver kveld. På de tre ukene jeg har kjent han har vi møttes 2 ganger( en helaften + han kom innom meg en halvtime mellom jobb og fritidsaktivitet) Kunne aldri i verden tenkt meg å stille noe krav til at han skal drive mindre med interessen! Men hvordan i alle dager skal han ha tid til å treffe meg..eller er det et dødfødt prosjekt...? Anonymkode: fc805...cb1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #2 Skrevet 21. april 2021 Ble dødfødt gir meg, trenere 3 t til dagen. Greit med lidenskap for trening men ble mye Anonymkode: d4b75...c46
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #3 Skrevet 21. april 2021 Jeg har også en altoppslukende interesse - lese og skrive på KG. Er rett og slett helt avhengig av å få med meg ALLE innleggene som skriver. Jeg får angst for å ha gått glipp av noe interessant dessverre Anonymkode: 9eb42...acc 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #4 Skrevet 21. april 2021 Det må du jo nesten spørre ham om ‘Hvordan ser du for deg å kunne ivareta et forhold?’ Så må du også spørre deg selv, hvor mye daglig omgang er viktig for meg? Noe som ville spilt inn for meg, er denne fritidsinteressen sesongbasert? Er det noe som en typisk vil være mindre satsing etterhvert som en blir eldre? Er det å få barn og stifte familie noe som er aktuelt? Da bør du jo spørre om han ønsker seg barn, og hvordan han tenker et eventuelt familieliv skal bli? Anonymkode: dd265...868 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #5 Skrevet 21. april 2021 Ikke noe kult å være den som går rundt og tripper og er den som blir "velsignet" med den andres bruk av sin kostbare tid på deg. Definer for deg selv hvordan du vil ha det. Hør om han kan komme deg i møte eller møte deg på halvveien hvis det er ok for deg. Eller aksepter å være nr 2 for ham etter interessen. Anonymkode: 40155...c2f
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #6 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dater/snappet med en fyr med en mildt sagt altoppslukende (og sunn og fin) fritidsinteresse som utøves hele ettermiddag kveld til tider. . All tid går med til den interessen. Det er ikke en aktivitet jeg kan delta på da det er på nesten profesjonelt nivå..og jeg kan få heller ikke stå å se på hver kveld. På de tre ukene jeg har kjent han har vi møttes 2 ganger( en helaften + han kom innom meg en halvtime mellom jobb og fritidsaktivitet) Kunne aldri i verden tenkt meg å stille noe krav til at han skal drive mindre med interessen! Men hvordan i alle dager skal han ha tid til å treffe meg..eller er det et dødfødt prosjekt...? Anonymkode: fc805...cb1 Du glemte å skrive hvilke interesse han har. Blir jo døfødt å svare på tråden, når vi ikke engang aner hvilke interesse det er snakk om 🙄 Anonymkode: ece60...734 2
bundaberg Skrevet 21. april 2021 #7 Skrevet 21. april 2021 Hva er poenget med tråden dersom du unnlater det mest vesentlige. Hva er hobbyen 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #8 Skrevet 21. april 2021 Det er jo helt uvesentlig om det er fridykking eller mcracing?! Til derw som mener det er veldig viktig å vite det: Det er en helårs motorsport. Det er mye konkurranser, mye fiksing på kjøretøy, hente deler, og ikke minst trening både i kjøretøyet og annen fysisk trening(inne på et sted der jeg ikke har adgang så jeg ikke er idrettsutøver) Anonymkode: fc805...cb1 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #9 Skrevet 21. april 2021 bundaberg skrev (10 timer siden): Hva er poenget med tråden dersom du unnlater det mest vesentlige. Hva er hobbyen Det er hele poenget med tråden. Anonymkode: 9a6a3...46a
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #10 Skrevet 21. april 2021 Dødfødt! Han der har ikke tid til forhold. Han vil bare skumme fløten av å ha noen å komme hjem til og ha sex med. Anonymkode: 5f6ab...83b
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #11 Skrevet 21. april 2021 Om dette plager deg, skal du nok prøve å finne en som kan tilfredsstille ditt behov for samvær. Han hadde passet meg fint. Anonymkode: 5ab66...2c4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #12 Skrevet 21. april 2021 Vil du ha en som ikke har tid til deg? Anonymkode: d6d40...20c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå