Gå til innhold

Falt ut av dusjen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg falt nettopp ut av dusjen og landet på venstre del av ansiktet mitt. Det er en sånn litt gammeldags dusj med kabinett, så jeg sklei før jeg landa utenfor. Beina mine er litt banket opp og tærna fikk seg en smell, men hvis jeg hadde fått hjernerystelse hadde jeg det vel blitt mørkt noen sekunder? Kan ikke huske jeg tok meg noe særlig i mot med armene..

Anonymkode: e1267...764

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ha fått hjernerystelse selv om du ikke besvimte. Vær obs på kvalme og trøtthet.

Anonymkode: d1e26...fdd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Du kan ha fått hjernerystelse selv om du ikke besvimte. Vær obs på kvalme og trøtthet.

Anonymkode: d1e26...fdd

Kjente begge av disse... og litt svimmel. Bør jeg kontakte lege i morgen? Om ikke det blir verre før morgenen selvfølgelig

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjente begge av disse... og litt svimmel. Bør jeg kontakte lege i morgen? Om ikke det blir verre før morgenen selvfølgelig

*Kjenner

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo sovinga som er farlig😳 Håper det går bra med deg. Si pip hvis du er ved bevissthet! Og hvis du har vondt i hodet når du våkner bestiller du en hastetime for sjekk.

Anonymkode: 4ca04...13a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er jo sovinga som er farlig😳 Håper det går bra med deg. Si pip hvis du er ved bevissthet! Og hvis du har vondt i hodet når du våkner bestiller du en hastetime for sjekk.

Det går bra, men har fortsatt vondt i hodet. Skal ringe legekontoret for å høre hva de sier 👍🏻

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det går bra, men har fortsatt vondt i hodet. Skal ringe legekontoret for å høre hva de sier 👍🏻

Gjør det! Har du hjernerystelse kan du få ettervirkninger hvis du ikke er forsiktig. Jeg fikk feks epilepsi i etterkant. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...