AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Jeg vil bare vite om det fins et lys i tunnelen? Om det finnes noen grupper jeg kan delta i? Jeg føler meg så alene. Jeg er deprimert og har angst, for 5 måneder siden viste jeg ikke hva angst var, trodde det var noe lettkledde bloggere skrev om. Om det finnes noen noen grupper på Facebook eller seminarer der det er ok å prate om alt dette, ville jeg ha vært evig takknemlig. Jeg bor i utlandet, så det er ekstra vanskelig å finne en gruppe jeg hører til. Anonymkode: 520c8...6ae
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 På Instagram er det en profil som heter angsthumor. Hun som driver kontoen driver å oppretter forum for mennesker med angst. Du kan jo sjekke det ut. Ellers kan du ta kontakt på sidetmedord.no, der kan du skrive eller chatte med noen om alt du tenker på. Sånn utover det vil jeg anbefale deg å snakke med en lege! De hører på deg, det finnes hjelp og de aller fleste blir friske fra både depresjon og angst ❤ Anonymkode: a9c45...dd8 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 Tusen takk for svar, betyr mye for meg❤️ Jeg har fått legehjelp og de skriver ut hva som helst. Som sagt så bor jeg er i utlandet, jeg vil ha noen å prate med noen på norsk via videochat eller føle at jeg hører til i en gruppe. Jeg er så dyp i min depresjon at jeg vil bare føle at jeg hører til noen. Anonymkode: 520c8...6ae
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 Angstgrupper finnes i de fleste land. Kan du søke opp angst gruppe eller angst ring på språket der du bor og se om du får frem noen organisasjoner med treff? Anonymkode: 5c99e...d36
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #5 Skrevet 20. april 2021 Ser nå at du ønsker på norsk. Hør om angstringen har online møter eller noe. ☺️ Anonymkode: 5c99e...d36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå