AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Hei, Jeg har ved to anledninger plutselig fått et veldig "kortvarig illebefinnende?", hvis jeg kan kalle det det. Det har kommet helt plutselig uten noen form for forvarsel eller noen ting jeg tenker kan ha forårsaket det. Det som har skjedd er at jeg det føles som hele kroppen blir kaldsvett, lett skjelving i hendene, synsfeltet blir fullt av prikker, en overveldende kvalme og det føles ut som jeg enten skal besvime eller spy/gjøre på meg. Den ene gangen var jeg ute, og satt meg ned på bakken for jeg klarte ikke å stå oppreist. Gikk over relativt fort. Den andre gangen var i dag i hjemmet mitt. La meg ned da jeg følte meg dårlig, og det gikk over fort denne gangen også. Begge gangene har det vart kanskje 5-6minutter hvis jeg skal gjette. Burde kanskje snakke med lege om det. Noen fler med lignende opplevelser? Hva kan det være? Anonymkode: 55a98...6d2
Telle Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 Har hatt en slik episode og ikke flere. Tror det var et blodtrykksfall. Kan kanskje ha sammenheng med stress, lite mat, dehydrering etc.
Gjest Boetica Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 Hadde det ofte sånn da jeg var ung, blodtrykksfall. Hendte jeg måtte gå av bussen før jeg var framme, og bare sette meg ned med hodet mellom bena. Ikke farlig men ubehagelig. Det er blitt bedre med årene men det kan fremdeles svartne når jeg reiser meg raskt.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 Jeg ville tatt det med lege. Selv gikk jeg slik over lengre tid, ble tatt prøver men de fant ingenting. Plutselig endte jeg opp med en helvetes hodepine som viste seg å være hjerneblødning. Så der har jeg hatt en aneurisme lignende sak som bare har ventet på å sprekke siden fødsel. Kjekt å vite når du e ganske godt voksen.. Uansett, er ikke nødvendigvis det hos deg men slike symptomer skal man ta alvorlig. Anonymkode: 329bb...346
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå