AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Hei, skal prøve å forklare kort! Møtte ei veldig søt jente kanskje 3 ganger på kort tid. Viste seg at vi hadde veldig bra kjemi sammen, endte selvfølgelig opp med masse kosing, kyssing og sex. Greia er at vi har avstand nå pga at hun er i en annen by en god stund fremover nå. Hun bor egentlig i samme by som meg, men vi ble enige om å holde kontakten på mobil osv. Dette gikk utrolig bra, snakka utrolig masse i tlf og sendte hverandre meldinger hele tiden. Det føltes så bra, og selvfølgelig endte jeg opp med å få følelser. For et par dager siden fortalte henne at hun syntes at det ble for mye for henne, og at hun ville møte meg igjen. Men at det er lettere å se hvordan vi fungerer sammen dersom vi fikk møtes fysisk, noe jeg forstår. At hun mente at et vennskap først og deretter evt bli noe mer. Jeg er helt enig i det, likevel savner jeg hun hele tiden. Ettersom vi snakker mye mindre enn vi gjorde tidligere, jeg aksepterer det! og er helt enig i det hun sa. Men virker som hun nesten ikke bryr seg, siden vi snakker så mye mindre enn vi har gjort. Hva tenker dere? bør jeg bare ta det rolig, bør jeg møte andre? fordi egentlig vil jeg ikke møte andre, fordi jeg egentlig vil møte henne. Anonymkode: db9e9...d6a
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Hva tenker dere? bør jeg bare ta det rolig, bør jeg møte andre? fordi egentlig vil jeg ikke møte andre, fordi jeg egentlig vil møte henne. Jeg tenker at du kanskje kan vente med å møte noen andre foreløpig, siden du liker henne så godt. Gi henne litt tid og se hva som skjer. Anonymkode: 08f1f...bf5 8
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 Det blir sikkert bedre når dere får møtt hverandre fysisk igjen Ute av øye, ute av sinn, slik er det ofte. Da distanserer man seg litt mer og det kan bli trått med meldinger når man ikke får truffet hverandre. Ville gitt det litt tid
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 Forstår deg, er i samme situasjon der jeg er mer på enn omvendt, og det jeg pleier å gjøre er å distansere meg. Det har ikke vært et problem for meg med mindre kontakt på meldinger, for det er jeg uansett ikke glad i. Men hvis jeg vil treffes oftere enn den andre, så er det eneste å gjøre å komme seg over personen og møte en ny. Man skal ikke gå på akkord med seg selv, samtidig som man ikke skal presse egne behov for andre (jeg forsøkte å si ifra til noen at jeg må ha mindre kontakt på meldinger og det nektet han 🙄 da droppet jeg). Det er jo positivt at hun vil fortsette å treffe deg, men du får se om det er best å tvinge seg til å ta seg sammen eller treffe ei som er mer lik deg. Du er nok som meg og må føle deg bekreftet på at personen liker deg, men de færreste gir slik bekreftelse med mindre de enten er dødsinteressert eller av samme type selv. Anonymkode: 62782...516 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #5 Skrevet 21. april 2021 Virker kanskje litt som hun har fått kalde føtter. Tror du gjør lurt i å tolke det som en avvisning når hun vennefeller deg på den måten der, eller i alle fal at hun kan være lunken. Ville trukket meg tilbake og sett hva som skjer om hun må ta initiativ til kontakt. En dame som er interessert vil prøve hanke inn menn som glir bort og blir gjerne litt intens, en dame som ikke er interessert fortar seg nada og er likegyldig til kontakt eller blir direkte irritert ved kontakt, en dame som ser deg som vil være venn tar typisk kontakt når hun er tilbake i samme by som deg. Anonymkode: aab49...16d 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #6 Skrevet 21. april 2021 Jeg er i en ganske lik situasjon. Jeg har møtt en mann noen ganger. Fin kjemi, snill mann, men han ble rett og slett for intens for meg, så jeg trakk meg veldig tilbake. Jeg ble rett og slett skremt når vi er i 40 årene og han kalte meg kjæreste etter første møtet! Bare..... what? Nei, jeg tok sats og løøøøp... må si at kontakten har stupt drastisk, ja. Anonymkode: df78f...1f6 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #7 Skrevet 21. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg er i en ganske lik situasjon. Jeg har møtt en mann noen ganger. Fin kjemi, snill mann, men han ble rett og slett for intens for meg, så jeg trakk meg veldig tilbake. Jeg ble rett og slett skremt når vi er i 40 årene og han kalte meg kjæreste etter første møtet! Bare..... what? Nei, jeg tok sats og løøøøp... må si at kontakten har stupt drastisk, ja. Anonymkode: df78f...1f6 Hjælp, sånne er litt skumle Anonymkode: 62782...516
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #8 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hjælp, sånne er litt skumle Anonymkode: 62782...516 JA! Skulle skrive og ringe konstant, døgnet rundt. Han tror nok at han har sjanse enda, men nei, han der blir dumpa. Synd, men så intense mennesker orker jeg ikke. Jeg som trodde at jeg kunne være litt intens selv, blir vettskremt av slik oppførsel 🙈 Anonymkode: df78f...1f6
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #9 Skrevet 21. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: JA! Skulle skrive og ringe konstant, døgnet rundt. Han tror nok at han har sjanse enda, men nei, han der blir dumpa. Synd, men så intense mennesker orker jeg ikke. Jeg som trodde at jeg kunne være litt intens selv, blir vettskremt av slik oppførsel 🙈 Anonymkode: df78f...1f6 Jeg også har en sånn intens date på gang nå. Hvorfor er noen slik, tro? Anonymkode: 9debd...ff3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #10 Skrevet 21. april 2021 26 minutter siden, AnonymBruker said: JA! Skulle skrive og ringe konstant, døgnet rundt. Han tror nok at han har sjanse enda, men nei, han der blir dumpa. Synd, men så intense mennesker orker jeg ikke. Jeg som trodde at jeg kunne være litt intens selv, blir vettskremt av slik oppførsel 🙈 Anonymkode: df78f...1f6 Er da man finner ut at man er mer normal enn man tror har og tenkt at jeg er for intens, men når jeg tenker på enkelte som har oppfører som han du beskriver føler jeg meg temmelig normal. Og de kan ha problemer med å ta nei for et nei, så håper dumpingen går greit 😅 Anonymkode: 62782...516
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #11 Skrevet 21. april 2021 25 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg også har en sånn intens date på gang nå. Hvorfor er noen slik, tro? Anonymkode: 9debd...ff3 De mangler nok litt sosial intelligens i kombinasjon med sterk tiltrekning. Noen blir og tullete av forelskelseshormoner og oppfører seg litt mer klønete og uten hemninger enn ellers, akkurat den er litt mer unnskyldt Anonymkode: 62782...516
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #12 Skrevet 21. april 2021 Jeg har vært ganske "ivrig" med en jeg har møtt, du vet sendt en del meldinger og bilder og vært veldig ærlig med hva jeg vil og føler. Han svarer tilbake med samme mynt...og det er jo hyggelig. men så fikk jeg følelsen av at han egentlig kun svarte meg tilbake. Så i dag har jeg vært litt "stillere", og da har det ikke vært så mye å høre fra han heller. Kun en "god morn" som var helt nøytral som sikkert alle får. Så her funker hverken å være "ivrig" eller å være stille. Anonymkode: 408e8...439
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #13 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg også har en sånn intens date på gang nå. Hvorfor er noen slik, tro? Anonymkode: 9debd...ff3 Hvorfor er det et problem? Vel, kan det være irriterende at noen er pågående om man ikke er interessert tilbake, men det er jo ingenting som er gøyere enn det: når der er gjensidig interesse. Anonymkode: aab49...16d
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #14 Skrevet 21. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor er det et problem? Vel, kan det være irriterende at noen er pågående om man ikke er interessert tilbake, men det er jo ingenting som er gøyere enn det: når der er gjensidig interesse. Anonymkode: aab49...16d Pågående er fint i mine øyne, men er en balanse mellom pågående og intens. Sistnevnte kan oppleves litt skummelt og overkjørende på egne grenser Anonymkode: 62782...516
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #15 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): De mangler nok litt sosial intelligens i kombinasjon med sterk tiltrekning. Noen blir og tullete av forelskelseshormoner og oppfører seg litt mer klønete og uten hemninger enn ellers, akkurat den er litt mer unnskyldt Anonymkode: 62782...516 Er det best å være kostbar da mener du? Ikke alltid. Det viktigste er at kan viser at man stoler på partneren/daten. At man ikke spør for mye, virke desperat osv. At man har selvtillit men også viser at man bryr seg. Blir man for kostbar så blir man kjedelig . Da tror man at personen har gitt opp. Anonymkode: 17f72...665
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #16 Skrevet 21. april 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Er det best å være kostbar da mener du? Ikke alltid. Det viktigste er at kan viser at man stoler på partneren/daten. At man ikke spør for mye, virke desperat osv. At man har selvtillit men også viser at man bryr seg. Blir man for kostbar så blir man kjedelig . Da tror man at personen har gitt opp. Anonymkode: 17f72...665 Nei, som sagt liker jeg menn som er litt pågående. Men ikke intense og overkjørende Anonymkode: 62782...516
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #17 Skrevet 22. april 2021 Da ville jeg trukket meg litt tilbake, det at hun omtaler deg som venn, kan indikere at noe av piffen har gått ut. Hun er tydeligvis en som trenger å være fysiske nær og legger ikke så stor vekt på meldinger, og det fungerer ikke så bra med avstandsforhold hvis man er en slik person. Ikke noe galt i det, man er som man er, men avstandsforhold krever sitt, og man må være 100% sikker på at man vil noe seriøst med personen. Klarer man ikke det, er det liten vits. Ville heller trukket meg litt tilbake, og sett hva som skjer når hun skal tilbake til stedet du bor, om det evt. kan bli noe mer da. Så er det jo opp til deg om du er villig til å vente litt eller ikke. Anonymkode: b38a4...01f
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #18 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (På 20.4.2021 den 21.41): Hei, skal prøve å forklare kort! Møtte ei veldig søt jente kanskje 3 ganger på kort tid. Viste seg at vi hadde veldig bra kjemi sammen, endte selvfølgelig opp med masse kosing, kyssing og sex. Greia er at vi har avstand nå pga at hun er i en annen by en god stund fremover nå. Hun bor egentlig i samme by som meg, men vi ble enige om å holde kontakten på mobil osv. Dette gikk utrolig bra, snakka utrolig masse i tlf og sendte hverandre meldinger hele tiden. Det føltes så bra, og selvfølgelig endte jeg opp med å få følelser. For et par dager siden fortalte henne at hun syntes at det ble for mye for henne, og at hun ville møte meg igjen. Men at det er lettere å se hvordan vi fungerer sammen dersom vi fikk møtes fysisk, noe jeg forstår. At hun mente at et vennskap først og deretter evt bli noe mer. Jeg er helt enig i det, likevel savner jeg hun hele tiden. Ettersom vi snakker mye mindre enn vi gjorde tidligere, jeg aksepterer det! og er helt enig i det hun sa. Men virker som hun nesten ikke bryr seg, siden vi snakker så mye mindre enn vi har gjort. Hva tenker dere? bør jeg bare ta det rolig, bør jeg møte andre? fordi egentlig vil jeg ikke møte andre, fordi jeg egentlig vil møte henne. Anonymkode: db9e9...d6a Snakk om det og si det som det er. Anonymkode: cb966...293
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå