AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Det har blitt slutt mellom henne og kjæresten, etter et flere år langt forhold. Hun har fått vite at han nylig har laget seg profil der, noe hun ønsker å utforske. Men hun påstår at hun har rotet det såppas til med sitt mob.nr på Tinder at hun ikke får laget seg en «falsk» profil der. Hun ønsker å lure han i en felle, for å se om han baksnakker henne. Nå ber hun om å få bruke mitt mob.nr for å lage seg en falsk profil på Tinder. Men jeg stiller meg skeptisk til dette.. Hva mener dere? Anonymkode: 85773...606
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har blitt slutt mellom henne og kjæresten, etter et flere år langt forhold. Hun har fått vite at han nylig har laget seg profil der, noe hun ønsker å utforske. Men hun påstår at hun har rotet det såppas til med sitt mob.nr på Tinder at hun ikke får laget seg en «falsk» profil der. Hun ønsker å lure han i en felle, for å se om han baksnakker henne. Nå ber hun om å få bruke mitt mob.nr for å lage seg en falsk profil på Tinder. Men jeg stiller meg skeptisk til dette.. Hva mener dere? Anonymkode: 85773...606 *Han har laget seg profil på Tinder, glemte jeg å si. ts Anonymkode: 85773...606
tangent Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 Høres ikke sunt ut for henne. Høres ikke ut som et sirkus du skal blande deg selv inn i. 14
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 Det hele høres veldig rart ut, spør du meg. For det første bør hun legge han bak seg og gå videre. For det andre kan jeg ikke skjønne hvorfor en mann skulle baksnakke ekskjæreste på tinder, det kan vel ikke føre noe bra med seg i nye bekjentskaper? Anonymkode: d5895...aa3 11
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #5 Skrevet 20. april 2021 Nei, overhode ikke greit. Hun får kjøpe seg et nytt ekstra tlf. Nr. Anonymkode: 249d7...cda 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #6 Skrevet 20. april 2021 Oh shiiit.. Syns det høres litt spennende ut jeg. Anonymkode: 835fc...4e8 2
Gjest O.G. Skrevet 20. april 2021 #7 Skrevet 20. april 2021 Si nei, du vil ikke bli blandet inn i det der.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #8 Skrevet 20. april 2021 Haha, skal hun liksom få kontakt med ham under falsk profil og "diskret" spørre om hans tidligere forhold? "Vært singel lenge? Åja, bare halvannen måned ja, da er du tidlig på'n igjen må jeg si, hehe. Gått fort videre i livet du, gitt! Hva var grunnen til at det ble slutt mellom dere da?" Jeg ser virkelig ikke hvordan hun kan stille spørsmål her uten å fremstå som en komplett weirdo😉Og, dessuten er det vel ikke sikkert at hun får ut noe ønsket info på den måten. Hvem er vel interessert i å snakke om EKSEN når de driver med nettdating?!🤔Kanskje han til og med vil lukte lunta og skjønne at det er henne. Da kan det jo forsåvidt hende han begynner med baksnakking, kjipt å ha en gal stalker som eksdame😉 Ikke rot deg bort i dette, TS. Anonymkode: 8f547...3c4 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #9 Skrevet 20. april 2021 Er dere 12 år? Anonymkode: 59d64...16f 6
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #10 Skrevet 20. april 2021 Hun er bare sjalu, men tør ikke stå for det. Jeg hadde holdt meg langt unna. Anonymkode: dbcea...ec7 2
Raven.Writingdesk Skrevet 20. april 2021 #12 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har blitt slutt mellom henne og kjæresten, etter et flere år langt forhold. Hun har fått vite at han nylig har laget seg profil der, noe hun ønsker å utforske. Men hun påstår at hun har rotet det såppas til med sitt mob.nr på Tinder at hun ikke får laget seg en «falsk» profil der. Hun ønsker å lure han i en felle, for å se om han baksnakker henne. Nå ber hun om å få bruke mitt mob.nr for å lage seg en falsk profil på Tinder. Men jeg stiller meg skeptisk til dette.. Hva mener dere? Anonymkode: 85773...606 Hun har «rotet det til»..? - Det høres mer ut som at hun har blitt utestengt for å lage falske profiler. Det er ganske vanlig retningslinje og en årsak til at hun ikke lenger kan bruke sitt nummer.. Om hun bruker ditt nummer og gjør det igjen for å gjenoppta kontakt med en eks som ikke ønsker kontakt med henne så er det ikke særlig heldig for deg om dette blir en sak, han kan faktisk melde henne for «stalking». Hva kan hun finne på å skrive og gjøre bak en profil med ditt mobilnummer? Du vil jo risikere å stå ansvarlig da for alt hun gjør, hun kan jo bare si det var deg. Med tanke på at hun er såpass forsmådd så ser jeg for meg at hun vil oppfatte dette som «frie tøyler» til å herje på Internett med eksen... - Si nei, hun er faktisk ganske frekk som spør deg og setter deg i en slik posisjon. Og revurder hele vennskapet, hun høres destruktiv ut. 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #13 Skrevet 20. april 2021 Det er så lett å bestille seg et nytt sim-kort, hun kan vel bare skaffe seg et selv. Bedre det enn at du skal blandes inn og stå delvis ansvarlig for hva hun driver på med. Hele opplegget høres ut som en elendig idé. Du burde råde henne til å glemme denne planen. Anonymkode: 63372...ec2 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #14 Skrevet 20. april 2021 Er dere voksne mennesker? Anonymkode: 704d8...cdd 1
solmåneogstjerner Skrevet 21. april 2021 #15 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Haha, skal hun liksom få kontakt med ham under falsk profil og "diskret" spørre om hans tidligere forhold? "Vært singel lenge? Åja, bare halvannen måned ja, da er du tidlig på'n igjen må jeg si, hehe. Gått fort videre i livet du, gitt! Hva var grunnen til at det ble slutt mellom dere da?" Jeg ser virkelig ikke hvordan hun kan stille spørsmål her uten å fremstå som en komplett weirdo😉Og, dessuten er det vel ikke sikkert at hun får ut noe ønsket info på den måten. Hvem er vel interessert i å snakke om EKSEN når de driver med nettdating?!🤔Kanskje han til og med vil lukte lunta og skjønne at det er henne. Da kan det jo forsåvidt hende han begynner med baksnakking, kjipt å ha en gal stalker som eksdame😉 Ikke rot deg bort i dette, TS. Anonymkode: 8f547...3c4 Enig. Og i tillegg: hva skal hun evt bruke denne informasjonen til? Det er slutt og sånn er det. Hun får ham liksom ikke tilbake ved å kunne 'bevise' noe som helst ang hva han gjør på tinder... 1
Silva Pluvialis Skrevet 21. april 2021 #17 Skrevet 21. april 2021 Jeg kan ikke se at det kommer noe godt ut av dette. Eller hvordan tenker hun selv at dette vil hjelpe henne videre med sorgen? 1
Rosatoast Skrevet 21. april 2021 #18 Skrevet 21. april 2021 Koster 29,- kr for sim-kort på 7/eleven og Narvesen, kan du si til hun. Og hvorfor skal hun stalke han? Er dere fjorten år?? 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #19 Skrevet 21. april 2021 Raven.Writingdesk skrev (3 timer siden): Hun har «rotet det til»..? - Det høres mer ut som at hun har blitt utestengt for å lage falske profiler. Det er ganske vanlig retningslinje og en årsak til at hun ikke lenger kan bruke sitt nummer.. Om hun bruker ditt nummer og gjør det igjen for å gjenoppta kontakt med en eks som ikke ønsker kontakt med henne så er det ikke særlig heldig for deg om dette blir en sak, han kan faktisk melde henne for «stalking». Hva kan hun finne på å skrive og gjøre bak en profil med ditt mobilnummer? Du vil jo risikere å stå ansvarlig da for alt hun gjør, hun kan jo bare si det var deg. Med tanke på at hun er såpass forsmådd så ser jeg for meg at hun vil oppfatte dette som «frie tøyler» til å herje på Internett med eksen... - Si nei, hun er faktisk ganske frekk som spør deg og setter deg i en slik posisjon. Og revurder hele vennskapet, hun høres destruktiv ut. Jeg må bare si at det er faktisk sånn at nummeret man har kan være «blokkert» hos Tinder av ingen grunn også. Jeg fikk meg Tinder for første gang da jeg ble singel i 2016. Skrev aldri til noen, hadde ikke falsk profil og sveipet av og til. Sluttet å bruke kontoen da jeg ikke oppriktig var ute etter å møte noen, var bare nysgjerrig på hva dette tinder greiene var. Sommeren 2020, etter en venninne hadde datet en del via tinder, fant jeg ut jeg ville svipe litt. Gjorde dette, men skrev fremdeles aldri med noen eller møtte noen. Sluttet å bruke kontoen igjen. Da jeg nå nylig prøvde å logge på igjen så får jeg ikke lov. Er tydelig at nummeret mitt er blokkert hos tinder når jeg googler feilmeldingen 🤷♀️ Brukte ekte bilder, hadde en ærlig liten tekst. Jeg får vel klare meg på datingmarkedet uten tinder 😅 som svar til ts: jeg ville ikke lånt bort nummeret mitt, hva om du vil bruke tinder og det skjer noe som gjør deg utestengt? Anonymkode: 2bf22...136
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #20 Skrevet 21. april 2021 Tja, hvis det første han gjorde var å fyre opp en Tinder-profil fortjener han litt å få spetakkel med eksen. Men syns ikke du skal "låne bort" ditt telefonnummer. Kan hun ikke bare kjøpe seg et kontantkort på 7-eleven med Chilli om hun må ha et annet nummer? Anonymkode: 92710...050
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå