Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg droppet en fyr pga pollen allergi... jeg føler meg skikkelig dritt. Shit så fæl jeg er 🙈 Men jeg taklet det ikke.... jeg ble helt kvalm av å kysse på noen og kjenne vått snørr på mitt eget skinn eller på min nese. Og bli mint på det hver gang han snøt seg, typ hele tiden. Han gadd ikke ta medisiner. Jeg maste og maste, men han bare utsatte det. 

Så nå, for å ikke havne i samme situasjon igjen, hvordan kan jeg finne ut av at evt fremtidige fyr faktisk tar medisinene sine?? Jeg spurte denne fyren om han hadde pollen allergi før jul, og han sa «ja, men det finnes jo medisiner». Så da tenkte jeg ikke noe mer over det før nå. 

Jeg vil ikke havne i samme situasjon igjen 😩 hvordan kan jeg forsikre meg at de faktisk gidder ta medisinen sin?? Noen som kan komme med et eksempel spørsmål jeg kan stille? 

Anonymkode: c7fe8...bbc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du en snørrvalp!

Anonymkode: 2d3c9...0ac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo spør «tar du virkelig medisinen din? Hele tiden? Helt sikker? Er du helt-helt- HELT sikker?» så svar de kanskje sant. Kanskje ikke. Det vil i så fall tiden vise.

Anonymkode: e7d01...5d8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er du en snørrvalp!

Anonymkode: 2d3c9...0ac

😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du kan jo spør «tar du virkelig medisinen din? Hele tiden? Helt sikker? Er du helt-helt- HELT sikker?» så svar de kanskje sant. Kanskje ikke. Det vil i så fall tiden vise.

Ja jeg får vell bare spørre ut sånn 🙈 da skjønner de vell at det er viktig for meg også, i tidlig fase 😂 Sant at tiden vil vise, og nå som jeg er singel så er det heldigvis lett å skille ut de som dropper medisinen pga latskap 

ts

AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste med allergi, tar jo medisinene sine. For de vil jo ikke gå og snørre, og klø seg i øynene hele våren. Jeg er selv allergisk, og er svært nøye med å ta medisiner. Selv min datter med ADHD, er nøye med å ta allergimedisinen sin hver dag. 

Anonymkode: 52a54...c9a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har så høye krav er det kanskje greit at du er singel 😴

Anonymkode: ad5b2...db9

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvis du har så høye krav er det kanskje greit at du er singel 😴

Anonymkode: ad5b2...db9

Jeg syntes det er et like godt krav som å forvente at type pusser tennene hver dag 🙈

ts

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg syntes det er et like godt krav som å forvente at type pusser tennene hver dag 🙈

ts

Og tanntråd.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg droppet en fyr pga pollen allergi... jeg føler meg skikkelig dritt. Shit så fæl jeg er 🙈 Men jeg taklet det ikke.... jeg ble helt kvalm av å kysse på noen og kjenne vått snørr på mitt eget skinn eller på min nese. Og bli mint på det hver gang han snøt seg, typ hele tiden. Han gadd ikke ta medisiner. Jeg maste og maste, men han bare utsatte det. 

Så nå, for å ikke havne i samme situasjon igjen, hvordan kan jeg finne ut av at evt fremtidige fyr faktisk tar medisinene sine?? Jeg spurte denne fyren om han hadde pollen allergi før jul, og han sa «ja, men det finnes jo medisiner». Så da tenkte jeg ikke noe mer over det før nå. 

Jeg vil ikke havne i samme situasjon igjen 😩 hvordan kan jeg forsikre meg at de faktisk gidder ta medisinen sin?? Noen som kan komme med et eksempel spørsmål jeg kan stille? 

Høres ut som at du kun dater menn m pollenallergi 😂😂 Det er vel ikke så stor sjanse for at neste date også har allergi eller trenger medisiner av noe slag?? 

Anonymkode: c3c87...d3c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres ut som at du kun dater menn m pollenallergi 😂😂 Det er vel ikke så stor sjanse for at neste date også har allergi eller trenger medisiner av noe slag?? 

Er faktisk fryktelig mange som har pollenallergi!! Jeg hadde samme problem med en annen eks, men han fikk jeg til slutt overtalt til å ta medisin 😂 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kan jo være ts har en greie for menn med pollenallergi- som har medisinene sine vel og merke.

• Liker 2
Skrevet

du er ikke fæl, hvem har vel lyst til å bli snørret ned av en kjæreste.  så ekkelt.  han var veldig lite hensynsfull, kanskje på andre områder også du hadde funnet ut etter hvert.

AnonymBruker
Skrevet

Hjelpe meg stakkars

Anonymkode: e9f89...7a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forstår deg. Synd på fyren da. Men han kunne tatt medisin.

Anonymkode: 646de...9cd

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvordan du vil takle alderdommen med en partner, når noe så uskyldig som pollen allergi er problematisk..

Anonymkode: 5002b...d60

• Liker 3
Skrevet

Om det er gress kan han bli kvitt det med dyre tabletter over tre år. En undersøkelse viser at mensamedlemmer oftere er allergiske. Skal ikke kritisere deg. Du bestemmer

Gjest Shawtyella
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja jeg får vell bare spørre ut sånn 🙈 da skjønner de vell at det er viktig for meg også, i tidlig fase 😂 Sant at tiden vil vise, og nå som jeg er singel så er det heldigvis lett å skille ut de som dropper medisinen pga latskap 

ts

Tuller du med meg nå? Droppe noen for pollenallergi?😂😂😂😂😂Orker ikke mer av KG!!🤣🤣Kan ikke du komme hit til Drammen så jeg kan nyse litt på deg?😘😘

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg hadde droppet deg for din dårlige rettskriving. Like overfladisk det 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: b4f96...6d3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lykke til her i livet. Tenk om du blir sammen med noen som blir syke (på en eller annen måte) og trenger hjelp og støtte. Da håper jeg de ikke er sammen med deg. 

Anonymkode: f5b09...d39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...