AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 søren altså.. nå er den her igjen! den jævla solen, og glade folk i parken, ikke kunne pakke seg inn og gjemme seg i en vinterkåpe :(( ikke koselig å sitte inne på kvelden, ingen kveld i det hele tatt. kjenner sommer-depresjonen komme luskende. Når man er tidvis ensom er det enda tyngre på sommerstid, og jeg er en av de få som ikke hopper av glede fordi «endelig er sommeren her!» som virker til å være den gjengse oppfatning. nei, gi meg heller en skikkelig regnskur, mørke og et glass vin og et pledd, så er jeg fornøyd. Jeg lengter og gleder meg til november og til sommer-hælvettet er forbi. Så da vet du at det er fler, om du også føler deg som et slikt utskudd som skyr sommeren som pesten Anonymkode: 64da5...ebc 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 Du har et ansvar for å få det bra med deg selv, uansett vær. Alt er opp til deg selv. 🙃🙂 Anonymkode: 9644e...81a 8
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 Kjenner meg til dels igjen. Beg liker best våren og høsten, der det er sol og fint vær, men ikke varmt nok til at man må kaste klærne. Liker ikke presset om at man må være glad og være ute hele dagen bare fordi det er sol. Badepress (jeg hater dette, har vannskrekk), solbrune kropper overalt (blir selv aldri brun), svette hele dagen. Nei huff. Det perfekte været er 15-20 grader, til nøds maks 25 grader, sol og mild bris, med en regnskur nå og da, etterfulgt av lyn og torden👌🏼😍 Anonymkode: 10d72...29f 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 Sommeren blir akkurat det man gjør det til selv. Jeg føler ikke på noe press om å være verken glad, bade eller være brun og lettkledd. Jeg bare slapper av og koser meg med ting jeg liker. Forresten så regner det da virkelig mer enn nok om sommeren også! Anonymkode: 8b5ba...90d 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #5 Skrevet 20. april 2021 Godt vi er fler! Sommerdepresjon kalles det! Anonymkode: ecbfb...2c8 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #6 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjenner meg til dels igjen. Beg liker best våren og høsten, der det er sol og fint vær, men ikke varmt nok til at man må kaste klærne. Liker ikke presset om at man må være glad og være ute hele dagen bare fordi det er sol. Badepress (jeg hater dette, har vannskrekk), solbrune kropper overalt (blir selv aldri brun), svette hele dagen. Nei huff. Det perfekte været er 15-20 grader, til nøds maks 25 grader, sol og mild bris, med en regnskur nå og da, etterfulgt av lyn og torden👌🏼😍 Anonymkode: 10d72...29f Press??? Jeg føler ingen som helst press om å være glad og ute hele dagen?!?! Det er vel opp til en selv, vel? Tror det kan være lurt å slutte å være så hårsår/nærtakende og å overtolke ting. Jeg er glad for våren, fordi JEG elsker lysere tider. No press, folk får gjøre som de vil! Slutt å overtenke! Anonymkode: 788bc...0cf 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #7 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): søren altså.. nå er den her igjen! den jævla solen, og glade folk i parken, ikke kunne pakke seg inn og gjemme seg i en vinterkåpe :(( ikke koselig å sitte inne på kvelden, ingen kveld i det hele tatt. kjenner sommer-depresjonen komme luskende. Når man er tidvis ensom er det enda tyngre på sommerstid, og jeg er en av de få som ikke hopper av glede fordi «endelig er sommeren her!» som virker til å være den gjengse oppfatning. nei, gi meg heller en skikkelig regnskur, mørke og et glass vin og et pledd, så er jeg fornøyd. Jeg lengter og gleder meg til november og til sommer-hælvettet er forbi. Så da vet du at det er fler, om du også føler deg som et slikt utskudd som skyr sommeren som pesten Anonymkode: 64da5...ebc Bare fordi du ikke evner til å sosiale antenner, så trenger ikke du å rakke ned på andre for fint vær. Anonymkode: 89535...c6b 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #8 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): søren altså.. nå er den her igjen! den jævla solen, og glade folk i parken, ikke kunne pakke seg inn og gjemme seg i en vinterkåpe :(( ikke koselig å sitte inne på kvelden, ingen kveld i det hele tatt. kjenner sommer-depresjonen komme luskende. Når man er tidvis ensom er det enda tyngre på sommerstid, og jeg er en av de få som ikke hopper av glede fordi «endelig er sommeren her!» som virker til å være den gjengse oppfatning. nei, gi meg heller en skikkelig regnskur, mørke og et glass vin og et pledd, så er jeg fornøyd. Jeg lengter og gleder meg til november og til sommer-hælvettet er forbi. Så da vet du at det er fler, om du også føler deg som et slikt utskudd som skyr sommeren som pesten Anonymkode: 64da5...ebc Høres ut som ar du har det fryktelig vanskelig med deg selv. Det er lett å kunne gjemme seg bort om vinteren, for da er også alle andre inne. Det blir mer merkbart at man har det kjipt om sommeren. Sommerdepresjon er ikke helt uvanlig, og det finnes hjelp dersom du vil ha det. Det er fryktelig å føle seg ensom og å kjenne på at man ikke har venner, men man finner de desverre heller ikke ved å stenge seg inne og ikke gå ut. Du trenger ikke bade, gå i shorts eller å gjøre ting du ikke liker om sommeren, men kanskje hadde du likt årstiden bedre, dersom du følte at du hadde hatt noen å dele den med? Håper du finner ut av det. Lykke til😊 Anonymkode: 720dd...cf1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #9 Skrevet 20. april 2021 Skjerp deg ts. Anonymkode: 4707c...089 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå