Gå til innhold

restplass


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vi er to som skal hoppe på en restplass nå i midten av oktober. Og da lurer jeg på om noen har anbefalinger når det gjelder vær og sånn?

De billigste turene går til Kypros, Tunisia, lanzarote, Grand canaria og mallorca. Så det er vel de som er aktuelle.

Noen som har vært på noen av disse plassene i oktober?

Erfaringer?

Tips?

På forhånd Tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg var på en "hopppåtur" (uspesifisert) til Lanzarote en gang. Det glemmer jeg aldri fordi der var så fine leiligheter. Nesten alt der er nytt, sannsynligheten for å bli misfornøyd med leiligheten tror jeg er liten. Vi måtte imdlertid bytte leilighet i løpet av den uken vi var der, men det gjorde ingenting. Begge leiligheten vi fikk lå ved stranden. :blunke: Anbefales

Været tror jeg skal være bra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står vel noe om disse plassene på internet, så det er vel bare å søke i vei - eller kontakt reisebyrå :)

God tur! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for hjelpen

Jeg har nå betillt tur til Lanzarote. og jeg gleder meg veldig:)

Noen som vet om noen av barene og resturantene bruker å være stengt i denne tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på Kypros i oktober, en del regn! Litt regn kan man nok oppleve på alle disse stedene på denne tiden av året, men man kan være kjempeheldig med været også. Jeg ville valgt Tunis hvis jeg fikk sjansen.

Det er nok ikke den beste plassen å reise alene, men hvis dere er flere er vel det mest spennende av de stedene du nevner. Sjekk reisesider på internett, f.eks Lonely Planet, Virtual Tourist, About.com osv. God tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...