Gå til innhold

Mamma sa noe vondt til meg idag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis det hadde vært opp til meg så hadde ethvert barn hatt to velfungerende, empatiske og omsorgsfulle foreldre. Dessverre er ikke det noe jeg kan bestemme.

Du fikk utdelt en mor som stryker, det er ikke din feil, det er bare uflaks. Moren din har ikke de verktøyene som skal til for å løse oppgaven på tilfredsstillende vis, og hun kommer ikke til å bli den moren du savner. Hun har det ikke i seg.

Jeg håper at du utelukkende gjør det du er tjent med framover. Ta noen skritt tilbake, trekk pusten dypt og se så objektivt som mulig hva som gagner deg i disse familiekonstellasjonene. Med den barndommen du har hatt så får du lov til å være egoistisk når du skal avgjøre hvordan du forholder deg til moren din framover.

Endret av NymeriaRhoynar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke alle foreldre som burde hatt barn, sånn er det bare. Du er ikke alene om å ha en bedriten forelder, men heldigvis har du hatt en oppegående far som hadde vett til å ta deg ut av situasjonen, for det kunne nok ha vært mye verre. Hadde mora di vært normal så hadde hun elsket deg uansett for det er det en forelder skal gjøre, noe annet strider mot naturen. Slå deg til ro med at hun er som hun er og det har overhodet ikke noe med deg å gjøre, hun er bare slik. Så lenge hun kan få noe av deg så er du ok når du ikke gir henne det hun vil ha så driter hun i deg. Beklager å si det men hun er en parasitt, bare vær glad du for henne på avstand. Det går seg til når du for det på avstand.:smilyblomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for fine svar folkens, varmer et ungt hjerte ❤️

Skal prøve å kose meg å være den jeg er uten at jeg skal tenke så mye på mamma.. pappaen min er der for meg når jeg trenger han.. Men han er den eneste jeg har.. Har ikke noen vnner rundt meg, og den dagen pappaen min dør så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre :(

Anonymkode: 6a327...ed1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...