Kiwipie Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Spørsmålet sier sitt. Hvorfor ghostet dere en person? Angrer dere på at dere gjorde det? Jeg har nettopp slettet en tinderdate fra snapchat uten forklaring. Jeg har litt dårlig samvittighet selv om jeg egentlig ikke burde det. Vi drakk vin og spiste middag hos meg. Det var første treff. Han så ikke ut slik som han gjorde på bildene. Han var lav og tynn i forhold til tinderbildene der han så passe høy og muskuløs ut, han var uhøflig når jeg tilbød han bl.a kaffe. Sa bare æsj og at den kaffetypen var nasty. Han viste ingen interesse for meg som person. Han stilte ikke personlige spørsmål. Han pratet derimot mye om seg selv når jeg spurte spørsmål eller om noe han var interessert i. Når jeg ikke gjorde det ble det stille. Da spurte jeg om det var noe spesielt han tenkte på siden han var så stille, Da sa han at han orket ikke prate. Orker ikke prate når vi er på første treff og skal bli kjent. Derimot ble han ganske ivrig på å skulle rote med meg når vi satt ved siden av hverandre når vi skulle se film. Det var ikke god kjemi engang. Mtp alt til sammen bestemte jeg meg for å slette han. Hva tenker dere? Overdrevent av meg? Like greit? 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 Du kunne jo spandert på deg noen fattige ord om hvorfor du ikke ville mer før du slettet han da? Sånn at det ikke var noen løse tråder der? Han kan sitte igjen med en helt annen oppfatning enn deg når det kommer til den daten, kanskje han var nervøs eller hadde en litt sær og dyster form for humor som ikke slo an i det hele tatt. Anonymkode: 037f5...5f8 7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 Jeg sender alltid en melding og sier noe a la «det var hyggelig, men følte ikke helt at kjemien stemte». Såpass ok må man kunne behandle andre mennesker. Anonymkode: e329a...675 9
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 Tenker når at det er greit når noen er sa ekkel mann som han der. Hjelpe meg.. Anonymkode: 69187...27d 2
Kiwipie Skrevet 20. april 2021 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenker når at det er greit når noen er sa ekkel mann som han der. Hjelpe meg.. Anonymkode: 69187...27d Fikk ikke en høflighetsfrase engang når han skulle dra. Ikke at det var koselig, ikke om vi sku ses igjen, ikke noe takk for vin og mat. Ingenting. 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #6 Skrevet 20. april 2021 Jeg ghostet nylig en fyr som jeg dro på date med. Men, han sendte meg ikke melding heller på et par dager. Så bare blokka jeg han. Jeg ville definitivt ikke kjenne han, da han var en skikkelig negativ og sur person som bare hadde negative ting å si om andre mennesker. Derfor. Anonymkode: 38abd...c68 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #7 Skrevet 20. april 2021 Kiwipie skrev (1 time siden): Spørsmålet sier sitt. Hvorfor ghostet dere en person? Angrer dere på at dere gjorde det? Jeg har nettopp slettet en tinderdate fra snapchat uten forklaring. Jeg har litt dårlig samvittighet selv om jeg egentlig ikke burde det. Vi drakk vin og spiste middag hos meg. Det var første treff. Han så ikke ut slik som han gjorde på bildene. Han var lav og tynn i forhold til tinderbildene der han så passe høy og muskuløs ut, han var uhøflig når jeg tilbød han bl.a kaffe. Sa bare æsj og at den kaffetypen var nasty. Han viste ingen interesse for meg som person. Han stilte ikke personlige spørsmål. Han pratet derimot mye om seg selv når jeg spurte spørsmål eller om noe han var interessert i. Når jeg ikke gjorde det ble det stille. Da spurte jeg om det var noe spesielt han tenkte på siden han var så stille, Da sa han at han orket ikke prate. Orker ikke prate når vi er på første treff og skal bli kjent. Derimot ble han ganske ivrig på å skulle rote med meg når vi satt ved siden av hverandre når vi skulle se film. Det var ikke god kjemi engang. Mtp alt til sammen bestemte jeg meg for å slette han. Hva tenker dere? Overdrevent av meg? Like greit? Når man ghoster burde man ha all grunn til å ha dårlig samvittighet. Det er feigt og tvers gjennom jævlig oppførsel. Han var kanskje ikke noe bedre selv, men du kunne i det minste hevet deg over det, og sagt noen ord før du slettet. Ghosting er aldri greit. Anonymkode: 9a2b3...f94 3
DeLorean Skrevet 20. april 2021 #8 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når man ghoster burde man ha all grunn til å ha dårlig samvittighet. Det er feigt og tvers gjennom jævlig oppførsel. Han var kanskje ikke noe bedre selv, men du kunne i det minste hevet deg over det, og sagt noen ord før du slettet. Ghosting er aldri greit. Anonymkode: 9a2b3...f94 Helt enig her. Det er aldri greit. Uansett grunn. Jeg synes det er feigt og ondskapsfullt og ikke minst jævla lite empatisk. Det er den 'lette utvei'. 5
Kiwipie Skrevet 20. april 2021 Forfatter #9 Skrevet 20. april 2021 DeLorean skrev (1 time siden): Helt enig her. Det er aldri greit. Uansett grunn. Jeg synes det er feigt og ondskapsfullt og ikke minst jævla lite empatisk. Det er den 'lette utvei'. Så uansett hvordan andre oppfører seg så skal man alltid sende en høflig avsluttende melding?
DeLorean Skrevet 20. april 2021 #10 Skrevet 20. april 2021 Kiwipie skrev (1 time siden): Så uansett hvordan andre oppfører seg så skal man alltid sende en høflig avsluttende melding? Korrekt. Du skal skrive at kjemien ikke var tilstede og ønske personen lykke til videre. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #11 Skrevet 20. april 2021 DeLorean skrev (6 minutter siden): Korrekt. Du skal skrive at kjemien ikke var tilstede og ønske personen lykke til videre. Vel han kontaktet ikke meg heller. Sjekket ikke om jeg hadde kommet hjem etter daten. Han snakket bare negativt om alle og han bitcha sikkert om ti forskjellige folk. Garantert bitching om meg og. Men som regel sender jeg melding til folk, men den fyren der er jeg 100% sikker på at han kom til å ghoste meg og eller bare ignorere meg, eller plutselig klikke. Fikk en veldig ubehagelig følelse og ville ha minst mulig kontakt videre. Anonymkode: 38abd...c68
Voksenmann Skrevet 20. april 2021 #12 Skrevet 20. april 2021 3 hours ago, Kiwipie said: Så uansett hvordan andre oppfører seg så skal man alltid sende en høflig avsluttende melding? Jepp, bør det ikke være et mål å være et bedre menneske enn slike mennesker. Hvem vet, muligens opparbeider du deg litt selvtillit som kommer til nytte i andre deler av livet.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #13 Skrevet 21. april 2021 Har ikke ghostet noen, men har vært litt vag på hvorfor jeg ikke vil møtes igjen. Type «ikke klar for forhold» som egentlig betød null interesse fra min side. Syns det var vanskelig å være direkte hvis de har vært tydelig interessert samt hyggelige personer Anonymkode: 51f15...7e6 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå