Gå til innhold

Hvilken treningstights er bra?


lady90

Anbefalte innlegg

Har hatt samme Röhnisch shape tights i sikkert 10 år nå, og den fungerer fortsatt utmerket (bare litt mer slitt i skrittet), men kunne tenkt meg å ha en til i backup. De nye Röhnish shape tightsene er litt kjedelige i fargen, kunne tenke meg noe med litt farger/mønster. 

Hvilken tights er du fornøyd med? jeg må ha en som har shape funksjon (hold-in foran/bak), og høyt liv, og den må sitte fint på. Hater de som har kort liv da de har en tendens til å rulle ned. Röhnishen har deilig høyt liv som i tillegg holder magen på plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid vært veldig fornøyd med Nike sine rett og slett. Har prøvd noen av de nyere merkene som Jerf, men likte dem ikke like godt. 

Lululemon har jeg også likt godt, men de er så dyre.

Anonymkode: aa7ac...572

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med Aim’n sine. Mange fine farger og gode å ha på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig samme kriterier som deg, og er veldig fornøyd med Ami’n. 

Anonymkode: c5071...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt fra famme nå, fornøyd med de men syntes midjebelte kunne vært lengre ned da nedre del av magen ikke får nok støtte.

wearefit er jeg fornøyd m holdin på, men etter noen vask så ser de slitt og «billige ut»

bara er jeg fornøyd med, men de er tjukke så brukt de kun om vinteren


nesten gang skal jeg prøve lululemoon sine.

har bestilt fra onereaktive nå, venter på de i posten, skal være bra så gleder meg til å prøve

Anonymkode: 27090...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg har alltid vært veldig fornøyd med Nike sine rett og slett. Har prøvd noen av de nyere merkene som Jerf, men likte dem ikke like godt. 

Lululemon har jeg også likt godt, men de er så dyre.

Anonymkode: aa7ac...572

Helt enig! Har prøvd flere andre, men holder meg likevel som regel til mine to tightser fra Nike. Har hatt dem i årevis.

Anonymkode: d04ff...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger faktisk BumPro, selv om navnet er teit. 

Anonymkode: eb484...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg digger faktisk BumPro, selv om navnet er teit. 

Anonymkode: eb484...7d4

Jeg også!

Og så sjukt billig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Famme Vortex. Sømløse og skikkelig behagelig hold-in stoff på hele tightsten 

Anonymkode: 9c3d5...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har 2XU, Nike, Adidas, Reebok og Puma, ganske OK alle sammen synes jeg. Da jeg synes de alle er semigjennomsiktige bruker jeg to samtidig, eller shorts over. Ja, jeg vet det er rart. Men man ser jo Xene på 2XUene eller stripene på Adidasene gjennom den som er utenpå så de er jo litt gjennomsiktige. Så fort det er varmt nok bruker jeg kort tights under en fotballshorts og støttestrømper under høye sportsokker som dekker dem. Synes støttestrømper ser så stusselige ut, og liker varmen to lag gir på leggene. Korte tighteser har jeg de samme merkene, 2XU strammer kanskje opp litt mer på en måte. 

Anonymkode: add81...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sstinemor skrev (På 21.4.2021 den 13.20):

Jeg også!

Og så sjukt billig

Hvordan er disse i størrelsen? Og er de gjennomsiktige?😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pukka skrev (2 timer siden):

Hvordan er disse i størrelsen? Og er de gjennomsiktige?😄

Ikke gjennomsiktige overhodet, og glir ikke ned. I størrelsen har jeg opplevd at noen er litt trange å få på seg, men sitter som et skudd og føles behagelig når den først er på. Det står på tights.no at de kan virke store i størrelsen, men personlig synes jeg ikke det😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sstinemor skrev (9 minutter siden):

Ikke gjennomsiktige overhodet, og glir ikke ned. I størrelsen har jeg opplevd at noen er litt trange å få på seg, men sitter som et skudd og føles behagelig når den først er på. Det står på tights.no at de kan virke store i størrelsen, men personlig synes jeg ikke det😊 

Tusen takk for svar! Hvilken type har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pukka skrev (5 minutter siden):

Tusen takk for svar! Hvilken type har du?

Bumpro power up (min favoritt), Bumpro battle tights og Bumpro beam tights😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...