AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Jeg dater en kar - vi er begge godt voksne. Men opplever ham som lite ivrig. I helga skulle han pusse opp et rom, så kunne ikke møtes. Greit nok, men hyggelig om han sendte ei melding? Nei, ikke i det heletatt. Helt stille. Siden jeg over tid har opplevd ham som lite ivrig, foreslo jeg å møtes for å trene - han hadde ikke tid. Da ba jeg ham si fra om han ville ta seg en tur. På melding sier han at det hørtes kjempekoselig ut. Problemet er: jeg hører ingenting. Nada. Helt stille. Og jeg har prøvd å foreslå ting (da han ikke kunne). Hvor lenge ville du ha ventet med å si at dette ikke går? Jeg tenker ei uke fra jeg skrev at han måtte si fra om han ville ta seg en tur... Anonymkode: 9be0a...555
MiniMjau Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 Å be han si fra om han vil x y z ..får jo bare Deg til å sitte å vente enda mere på respons. Da legger du alle ballene hos han. Du kan foreslå en aktivitet kanskje en ovetkommelig/kortvarig , og 2 ulike tidspunkter. Hvis han fortsatt drar på på det....Så er det vel bare å gå videre.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #3 Skrevet 19. april 2021 Han er vel på jakt etter noe yngre og mer fristende som fanger interessen hans, da. Hvis ikke hadde han nok vært mer på. Her kan du gå videre. Han kommer vel etter når det ikke ble som han hadde tenkt med de andre han sikler på. Anonymkode: bf1be...033
Engel Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 Han er er ikke skikkelig interessert. Jeg hadde latt være å ta noe mer kontakt. Og hvis han kommer tilbake når han merker at du slutter å ta initiativ så kan du heller spørre da hva han egentlig vil. 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #5 Skrevet 20. april 2021 Han er ikke nok interessert. En mann som er det får til ting han vil. Anonymkode: 1a892...18d 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #6 Skrevet 20. april 2021 Dersom han aldri har tid til å treffe deg, så er han neppe så veldig interessert, så her er det bare å gå videre. At man har sitt eget liv og må pusse opp og gjøre andre ting er normalt, men dette skjer jo ikke hele tiden. At man "aldri har tid" blir bare et uttrykk for manglende interesse. Anonymkode: c48a1...dda 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #7 Skrevet 20. april 2021 Du trenger ikke «si» at dette ikke går. Han er tydelig ikke interessert, så her skal du bare trekke deg ut uten å si noe som helst. Anonymkode: 56161...594 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #8 Skrevet 20. april 2021 Her må du bare gå videre. Høres ut som om du bare er ei han har i bakhånd og holder deg på vent. Anonymkode: 0ca30...802
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #9 Skrevet 20. april 2021 Han er ikke interessert når han velger å pusse opp et rom hjemme i stedet for å være med deg. Du kunne vært med å hjulpet han, så at han ikke kan treffe deg fordi han pusser opp i huset er ekstremt dårlig unnskyldning. Send en frekk melding og avslutt han eller ghost han. Litt stolhet er det lov å ha. Anonymkode: 8868b...d1c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå