Gå til innhold

Anbefal en tannlege

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som kan anbefale en tannlege i Trondheim? Noen som ikke er så strenge og lite humoristiske, men heller litt spøkefulle og morsomme. Trenger å bli «distrahert».

Og vær så snill, ikke si Tannhelse Melhus. Har ikke så god erfaring med dem fra tidligere. 

Tusen takk 🙂 

Anonymkode: 19fda...001

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skulle til å si melhus tannhelse... men skjønner hva du mener egentlig. Etter at det ble påført munnbind så har humøret forsvunnet hos melhus tannhelse. Hater å dra dit når de har "en dårlig dag." Tannpleieren der et kapitel for seg selv!   Sanden da? Det ligger ned i byen.

Anonymkode: d473e...a32

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Skulle til å si melhus tannhelse... men skjønner hva du mener egentlig. Etter at det ble påført munnbind så har humøret forsvunnet hos melhus tannhelse. Hater å dra dit når de har "en dårlig dag." Tannpleieren der et kapitel for seg selv!   Sanden da? Det ligger ned i byen.

Tusen takk for svar! 

Hehe, funker sikkert for andre, men ikke for meg. Har ikke hatt noen kjempeopplevelse med dem. 

Sanden ja. Er de veldig «over-pedagogiske» der? Har ikke tannlegeskrekk, men liker jo selvsagt ikke å ligge i tannlegestolen. Det er derfor jeg tenkte jeg ville ha en munter og litt morsom tannlege 🙂 

Anonymkode: 19fda...001

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken tannlege anbefales på Melhus tannhelse? Hvem er best på tannlegeskrekk?  Å som ikke mister humøret under timen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...