AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Er det noen som kan anbefale en tannlege i Trondheim? Noen som ikke er så strenge og lite humoristiske, men heller litt spøkefulle og morsomme. Trenger å bli «distrahert». Og vær så snill, ikke si Tannhelse Melhus. Har ikke så god erfaring med dem fra tidligere. Tusen takk 🙂 Anonymkode: 19fda...001
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 Skulle til å si melhus tannhelse... men skjønner hva du mener egentlig. Etter at det ble påført munnbind så har humøret forsvunnet hos melhus tannhelse. Hater å dra dit når de har "en dårlig dag." Tannpleieren der et kapitel for seg selv! Sanden da? Det ligger ned i byen. Anonymkode: d473e...a32 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skulle til å si melhus tannhelse... men skjønner hva du mener egentlig. Etter at det ble påført munnbind så har humøret forsvunnet hos melhus tannhelse. Hater å dra dit når de har "en dårlig dag." Tannpleieren der et kapitel for seg selv! Sanden da? Det ligger ned i byen. Anonymkode: d473e...a32 Tusen takk for svar! Hehe, funker sikkert for andre, men ikke for meg. Har ikke hatt noen kjempeopplevelse med dem. Sanden ja. Er de veldig «over-pedagogiske» der? Har ikke tannlegeskrekk, men liker jo selvsagt ikke å ligge i tannlegestolen. Det er derfor jeg tenkte jeg ville ha en munter og litt morsom tannlege 🙂 Anonymkode: 19fda...001
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #4 Skrevet 29. april 2021 Hvilken tannlege anbefales på Melhus tannhelse? Hvem er best på tannlegeskrekk? Å som ikke mister humøret under timen. Anonymkode: d473e...a32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå