Gå til innhold

Den mest fryktede hunderasen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Troyamin skrev (På 20.4.2021 den 6.59):

Men hvorfor? Jeg sliter med å se hvorfor noen ønsker det. Da jeg hadde liten, søt hund klarte jeg å si nei til folk som skulle hilse. Så jeg kjøper ikke den med å skulle gå i fred.

Hilsen hundeeier med stabile schæferhunder 😉

Jeg en liten selv og har en stor (og riktignok fluffy) hund med fryktaggressive tendenser. Såklart ikke noe jeg ønsker, og vi jobber med tryggheten hans. Men når jeg går kveldstur alene i parken tenker jeg ofte over at jeg ikke hadde turt dette om jeg hadde hatt feks en spaniel istedet, for da er jeg så utrolig utsatt for overfall, men det hadde vært vanskelig mot han her. Så jeg skjønner tanken her.

Anonymkode: ff69e...981

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg en liten selv og har en stor (og riktignok fluffy) hund med fryktaggressive tendenser. Såklart ikke noe jeg ønsker, og vi jobber med tryggheten hans. Men når jeg går kveldstur alene i parken tenker jeg ofte over at jeg ikke hadde turt dette om jeg hadde hatt feks en spaniel istedet, for da er jeg så utrolig utsatt for overfall, men det hadde vært vanskelig mot han her. Så jeg skjønner tanken her.

Anonymkode: ff69e...981

Da har du alt den farligste hunden😉  Ingenting er farligere enn en fryktaggressiv hund i bånd! For kan den ikke flykte, er angrep det beste forsvar. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...