AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Sliter med pms, særlig i stressende tider. Da blir alt forverret, og det går utover min kjæreste og vårt forhold. Denne gangen er det helt super ille, føler meg så forbanna og lei alt. Føler meg i tillegg som verdens styggeste, tykkeste osv. gråter og føles som en alvorlig depresjon har fanget meg. I tillegg til fysiske smerter i hele kroppen, sykdomsfølelse og mensensmerter fra h****** Etter noen dager går det over.. men dette er et levende helvete. Hver mnd, kommer pms snikende. Ekstremt irritabel, vil bare være ifred, gråter alt for mye.. nedstemt, ulykkelig. Skal sies at jeg har opplevd mye vondt de siste årene som tærer på meg. Men dette pms helvetet, må det da finnes noen form for lindring for? Noen seriøse tips taes imot.. 😢 Anonymkode: 1e601...393
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 På tide med en grundig sjekk hos gynekolog. Kvinner lyttes alt for lite til når vi sier vi sliter med smerter hver eneste j* måned. Håper du finner ut av det ❤️ Jeg fant ut at jeg har endometriose, og etter å ha fjernet noen cyster og mye endometriose-vev i bukhulen og på diverse organer er smertene nesten borte. Går kontinuerlig på p-piller for å unngå mensen (anbefalt av lege) Anonymkode: bcae7...210
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå