AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Hei, Jeg dater en mann og jeg vil gjerne at dette forholdet skal vare og vil gjerne at han skal tenke at jeg er en skikkelig babe. Litt sånn trofé-wife som han blir stolt av å ta med på ting of vise frem. Ikke sånn feit, naggete, sliten dame som blir igjen hjemme som maser om barn. Derfor skal jeg nå ta tak og bli den beste versjonen av meg selv. Hva er viktigst? Smal midje eller pene tenner? Har ikke anledning til å ordne begge... Bare å fikse håret koster 5000, så har allerede sprengt budsjettet der. Kunne sikkert ha hatt litt lengre ben også, men det kan jeg ikke gjøre noe særlig med annet enn å lære meg å posere og gå i høyere heler. Noen tips der også? Hva burde jeg fokusere på? Anonymkode: b3f62...fdc
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva er viktigst? Smal midje eller pene tenner? Har ikke anledning til å ordne begge... Bare å fikse håret koster 5000, så har allerede sprengt budsjettet der. Anonymkode: b3f62...fdc Man får smalere midje ved å spise mindre. Spiser man mindre så bruker man mindre penger på mat. Så du kan bruke pengene du sparer på mat til å bleke tennene. To fluer i en smekk! Når det er sagt så tviler jeg på at det er utseende som bestemmer om denne mannen blir sammen med deg. Han synes du er mer enn pen nok, hvis ikke hadde han ikke datet deg. Kan også være at han foretrekker en dame som ikke er like opptatt av utseende som du fremstår. Anonymkode: c4618...6fe 6
Nuith Skrevet 19. april 2021 #3 Skrevet 19. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Man får smalere midje ved å spise mindre. Spiser man mindre så bruker man mindre penger på mat. Så du kan bruke pengene du sparer på mat til å bleke tennene. To fluer i en smekk! Anonymkode: c4618...6fe Ikke bare dét - men det er jo kjent at man får brune tenner av sukker, tobakk og vin. Dropp alt dette også - bra for midjen, for tennene, og for lommeboka! Trim er også gratis, ta lange joggeturer noen ganger i uka. Og mye squats. Menn elsker damer som er i god form og kan ri dem hardt og lenge. Fin rumpe får du av det også. Håret ditt skal så vidt jeg har skjønt helst være så langt som mulig, men utover det så synes de fleste menn at en snerten hestehale med naturlig hårfarge er sexy, så ikke bruk mye penger på frisøren. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #4 Skrevet 19. april 2021 Beklager. Men om du ikke har råd til hår+tenner+midje (og en god del mer), så er det bare å få et varig forhold med en mann. Og å gå med høye hæler er virkelig en egenskap du burde lært deg omtrent da du traff tenårene. Anonymkode: 9328c...17e
remix2020 Skrevet 19. april 2021 #5 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hei, Jeg dater en mann og jeg vil gjerne at dette forholdet skal vare og vil gjerne at han skal tenke at jeg er en skikkelig babe. Litt sånn trofé-wife som han blir stolt av å ta med på ting of vise frem. Ikke sånn feit, naggete, sliten dame som blir igjen hjemme som maser om barn. Derfor skal jeg nå ta tak og bli den beste versjonen av meg selv. Hva er viktigst? Smal midje eller pene tenner? Har ikke anledning til å ordne begge... Bare å fikse håret koster 5000, så har allerede sprengt budsjettet der. Kunne sikkert ha hatt litt lengre ben også, men det kan jeg ikke gjøre noe særlig med annet enn å lære meg å posere og gå i høyere heler. Noen tips der også? Hva burde jeg fokusere på? Anonymkode: b3f62...fdc Jeg syns vel heller at du skal fokusere på hva som er viktig for deg! Hvis denne mannen faktisk elsker deg, vil han gjøre det uavhengig av sminke, hår og klær. Det er selvsagt greit å pynte seg, men tror ikke det er lurt å tømme kontoen for noe du tror han setter pris på. Hvis dette er det jeg kaller et ekte mannfolk, vil nok ikke han heller at du skal gjør deg selv blakk pga han. Så hva bør du fokusere på? Hver deg selv, ikke prøv å vær noen annen. La han bli kjent med ditt ekte jeg. Trenger du å pynte deg, er det fullt mulig uten å tømme kontoen eller handle på kreditt! Lykke til :D
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #6 Skrevet 19. april 2021 Så du skal bli en skikkelig babe! Har du noen hjerneceller? Syns litt synd på deg Anonymkode: 04bfd...f97
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #7 Skrevet 19. april 2021 Dame som sprenger budsjettet på håret. Kan vel få hvilken som helst mann til å steile ? Anonymkode: 47414...e1f
Gjest ABM Skrevet 19. april 2021 #8 Skrevet 19. april 2021 "Litt sånn trofé-wife som han blir stolt av å ta med på ting of vise frem" Ha,ha frøken, sikkert morsomt for han i begynnelsen...men etterhvert vil han nok synes det er mer tilfredstillende å vise fram en oppegående kvinne som stråler ut varme fra innsiden:) Det eneste du kan gjøre for mannen din på lengre sikt enn 6 mnd. er å lære å elske deg selv... de vise frem greiene kan han kjøpe en Tesla til:)
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #9 Skrevet 19. april 2021 Hva er viktigst for en mann? Helt klart pikken. Anonymkode: 8bd9a...9a2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #10 Skrevet 19. april 2021 Som sagt her, en smal midje koster bare viljestyrke, og en fyr som fortjener slik innsats, bør egentlig spandere nye tenner på deg. Prosjektet ditt er ikke helt i feministisk ånd, men interessant nok. Oppdater oss gjerne en gang i halvåret. Anonymkode: f7be0...59e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå