AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Er det mulig ? Vi er voksne (k43, m41) å møttes på tinder 😎Matcher godt å har en god tone, snakkes hver dag. Men møtes vi så blir det stort sett bare sex (som er helt fantastisk, sånn at man ikke vil slutte) å lite annet. Akkurat nå er det verdt det men er det mulig å snu dette til et forhold på sikt ? Han er ute etter forhold, det har han sagt men vi har ikke tatt noen prat om dette utenom at vi er eksklusive. Han kaller meg sin. Vi har begge et barn (11 og 15 år) som bor 100% hos hver av oss så alt krever planlegging. Vi har kun kjent hverandre en drøy måned så alt er selvsagt nytt enda. Men jeg liker han, å han er vel den av de jeg har data som jeg faktisk er redd for å miste OG også den første av datene jeg har ligget med. Så vil ikke pushe noe heller ☺️ Anonymkode: cbd89...69a
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 Vi skulle bare ha sex, men vi er mange år etterpå samboere og har fått barn! Ble fort følelser selvom det ikke var meningen. Så ja, det er mulig! Vi er mye yngre da. Anonymkode: 7c0f5...83c
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 Det er jo liksom ikke sagt at vi bare skal haa sex heller, det ER følelser her. Kanskje bare jeg som forhaster meg 🙄 Men han gjør meg helt fjortis 🤷♀️ ts Anonymkode: cbd89...69a 1
Bamseklemmer Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 Jeg vil ikke leve et forhold uten at sexen fungerer, så jeg benytter meg av kvinner som liker snarveien med å ha sex først, så får vi se om kjemien utenfor senga fungerer... I motsetning for å finne kjemien først, og bli forelsket i personen... forså å bli skuffet av sexen, da blir det nok værre å slå opp. Og jeg tror forelskelsen eller kjærligheten kommer snikende med mye deilig sex, for det gjør oss begge glad og tilfreds. 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #5 Skrevet 20. april 2021 Samboer og jeg skulle i utgangspunktet ikke i noe forhold på daværende tidspunkt, noen av oss. Møttes på tinder. Det ble først en løsning på det vet at vi tok en prat. Samboer sa det bare rett ut en dag, han hadde fått følelser, og han ønsket å date seriøst mot et forhold, om jeg følte det på samme måte. Jeg fikk jo litt sjokk med en gang da jeg ikke trodde han kom til å si det, men etter litt betenkningstid, så innså jeg at jeg hadde følelser for han, og. Så mitt råd er: Så lenge det er følelser inni bildet, så er det best å ta en prat om hva dere tenker om fremtiden. Ellers ender det opp med at den som har følelser sitter igjen såret, når den andre avslutter sexen fordi hn har funnet en de vil i forhold med. Anonymkode: b58f2...031
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #6 Skrevet 20. april 2021 Samboer og jeg hadde også bare sex, og ingen av oss ønsket forhold. Men vi er sammen på sjette året, med hus, hund, bil og barn! Anonymkode: 8a776...e89
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #7 Skrevet 20. april 2021 Bamseklemmer skrev (8 minutter siden): Jeg vil ikke leve et forhold uten at sexen fungerer, så jeg benytter meg av kvinner som liker snarveien med å ha sex først, så får vi se om kjemien utenfor senga fungerer... I motsetning for å finne kjemien først, og bli forelsket i personen... forså å bli skuffet av sexen, da blir det nok værre å slå opp. Og jeg tror forelskelsen eller kjærligheten kommer snikende med mye deilig sex, for det gjør oss begge glad og tilfreds. Det er sant, sex er viktig for meg også etter maaaaange år i ekteskap der sex ble både straff og plikt 🤢 Kunne aldri vært med noen som ikke viste begjær for meg på den måten å det gjør jo han her så absolutt. Å kjemien er jo der også. Men når jeg går all-in så blor jeg jo også redd for å bli skuffa 🙄 ts Anonymkode: cbd89...69a 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #8 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Samboer og jeg skulle i utgangspunktet ikke i noe forhold på daværende tidspunkt, noen av oss. Møttes på tinder. Det ble først en løsning på det vet at vi tok en prat. Samboer sa det bare rett ut en dag, han hadde fått følelser, og han ønsket å date seriøst mot et forhold, om jeg følte det på samme måte. Jeg fikk jo litt sjokk med en gang da jeg ikke trodde han kom til å si det, men etter litt betenkningstid, så innså jeg at jeg hadde følelser for han, og. Så mitt råd er: Så lenge det er følelser inni bildet, så er det best å ta en prat om hva dere tenker om fremtiden. Ellers ender det opp med at den som har følelser sitter igjen såret, når den andre avslutter sexen fordi hn har funnet en de vil i forhold med. Anonymkode: b58f2...031 Ja... vi er eksklusive og dater ikke/leter ikke etter andre da. Den praten tok vi allerede på første date faktisk (forde vi merka at stemningen var rimelig elektrisk etter typ 2 minutt) Men det må snart prates igjen ja... ts Anonymkode: cbd89...69a
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #9 Skrevet 20. april 2021 Det skulle jeg ha hatt løsning på og. Holdt på med dette vaset i 2019. Men etter det har vi kun drukket kaffe selv om hinter til nye runder fortsatt så skjer det ikke og jeg er oppriktig glad i han blitt men jeg orker ikke sånn lettvindt sex. Funker sikkert fjell for han men gir meg fint lite. Om det kunne vært litt mer en sex slik vi hadde det før med at vi kunne finne på ting sammen og hadde en herlig tid sammen i mine øyne og at det må fungere begge veier ikke når det bare passer for han så her er det fortsatt nei men elsker spenningen det gir hver gang han tar kontakt. Men blitt sta ja. Men noen ganger har jeg tenkt at skulle jeg bare ha kjørt på med mer sex men ble usikker på hva som er lurt og ikke. Er han jeg vil ha men men får han nok aldri😚 Anonymkode: 8d23d...be4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #10 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det skulle jeg ha hatt løsning på og. Holdt på med dette vaset i 2019. Men etter det har vi kun drukket kaffe selv om hinter til nye runder fortsatt så skjer det ikke og jeg er oppriktig glad i han blitt men jeg orker ikke sånn lettvindt sex. Funker sikkert fjell for han men gir meg fint lite. Om det kunne vært litt mer en sex slik vi hadde det før med at vi kunne finne på ting sammen og hadde en herlig tid sammen i mine øyne og at det må fungere begge veier ikke når det bare passer for han så her er det fortsatt nei men elsker spenningen det gir hver gang han tar kontakt. Men blitt sta ja. Men noen ganger har jeg tenkt at skulle jeg bare ha kjørt på med mer sex men ble usikker på hva som er lurt og ikke. Er han jeg vil ha men men får han nok aldri😚 Anonymkode: 8d23d...be4 Isj, ikke akkurat svaret jeg ville ha 🤣 jeg hadde garantert kjørt på med mer sex 😋 ts Anonymkode: cbd89...69a 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #11 Skrevet 20. april 2021 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Jeg vil ikke leve et forhold uten at sexen fungerer, så jeg benytter meg av kvinner som liker snarveien med å ha sex først, så får vi se om kjemien utenfor senga fungerer... I motsetning for å finne kjemien først, og bli forelsket i personen... forså å bli skuffet av sexen, da blir det nok værre å slå opp. Og jeg tror forelskelsen eller kjærligheten kommer snikende med mye deilig sex, for det gjør oss begge glad og tilfreds. Da er du en som driver å lurer kvinner, etter dagens avsindige standard. Anonymkode: 3a0d9...279 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #12 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da er du en som driver å lurer kvinner, etter dagens avsindige standard. Anonymkode: 3a0d9...279 Hvordan lurer han ? ts Anonymkode: cbd89...69a
Gjest RehabilitertIncel Skrevet 20. april 2021 #13 Skrevet 20. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Da er du en som driver å lurer kvinner, etter dagens avsindige standard. Anonymkode: 3a0d9...279 Mener du virkelig at menn skal gidde å være gammeldagse når kvinner selv har kjempet for å slippe? Det er ingen som lurer noen her, det er menn som har lært seg å tilpasse seg hva kvinner vil ha. Det er ikke slik at menn skal holde på gamle kjønnsroller, mens kvinner kan slippe unna alle sine. Det er ikke sånn verden fungerer, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #14 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvordan lurer han ? ts Anonymkode: cbd89...69a Det hadde kún vært sant om sex ikke hadde hatt noe som helst å si for at et kjærlighetsliv skulle fungert. Så hun prater bare tull. Anonymkode: 29e2e...82e
Bamseklemmer Skrevet 20. april 2021 #15 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da er du en som driver å lurer kvinner, etter dagens avsindige standard. Anonymkode: 3a0d9...279 Jeg er nok en luring men jeg lurer ikke kvinner.. Og jeg bruker ikke standard dating, jeg vil ha et forhold som varer og begge blir fornøyd med. Jeg gjør det også for at kvinnen skal ha et deilig langvarig sexliv... Jeg går sjelden i samme fella to ganger😅
Bamseklemmer Skrevet 20. april 2021 #16 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Det hadde kún vært sant om sex ikke hadde hatt noe som helst å si for at et kjærlighetsliv skulle fungert. Så hun prater bare tull. Anonymkode: 29e2e...82e Da kan jo jeg si at du bare prater tull, så da er vi enige... og forresten... sist jeg tittet ned var jeg et hankjønn😂
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #17 Skrevet 21. april 2021 Da kan det jo være håp da. Litt tidlig å snakke noe mer om det enda i grunn men jeg ser fremover ! ❤️ ts Anonymkode: cbd89...69a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå