AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Møtte en fyr , hjemme hos han...egentlig for sex, ikke noe mer. Vi hadde en kjempefin kjemi og kontakt og han var tvers gjennom veldig søt, sjenert og snill. ..etter sex, så skulle jeg dra hjem...men så vil han at jeg skal bli der hele natta, sove over. Han ligger og holder rundt meg helt til morgenen, OG holder meg i hånda i søvne. Aldri vært borti noe slik. ... Så da er det opp til kg å tolke hva dette betyr. Anonymkode: 2d8f8...961
Betty Boops Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 Han var tydeligvis ikke bare interessert i sex, da.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #3 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Møtte en fyr , hjemme hos han...egentlig for sex, ikke noe mer. Vi hadde en kjempefin kjemi og kontakt og han var tvers gjennom veldig søt, sjenert og snill. ..etter sex, så skulle jeg dra hjem...men så vil han at jeg skal bli der hele natta, sove over. Han ligger og holder rundt meg helt til morgenen, OG holder meg i hånda i søvne. Aldri vært borti noe slik. ... Så da er det opp til kg å tolke hva dette betyr. Anonymkode: 2d8f8...961 Tror dessverre ikke det nødvendigvis trenger å bety noe mer enn behov for menneskelig kontakt . Har hatt ons to ganger i mitt liv og begge gangene så holdt de rundt meg hele natta, tydeligvis behov for å kose.. ble ikke noe mer etterpå. Det er min erfaring , men kan jo være han mener noe mer med det. Snakka noe etterpå? Anonymkode: ec4a1...7f7 13
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #4 Skrevet 19. april 2021 Ofte hender det at menna finner ut at de vil kose mens de har dama i senga. Så får de dekka den trangen mens de er i gang. Du hører sikkert fra han når behovet oppstår igjen👍 Anonymkode: 779b5...a8d 5
miSs. Skrevet 19. april 2021 #5 Skrevet 19. april 2021 Han tar kontakt hvis han mener noe mer enn bare sex. 2
Fiffig Skrevet 19. april 2021 #6 Skrevet 19. april 2021 Har også opplevd dette i singellivet uten at det har betydd noe. Om han tar kontakt igjen, om det utvikler seg til noe mer - ja, men mange har behov for fysisk kontakt og kos uten at det betyr at de vil leve resten av livet med personen. 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #7 Skrevet 19. april 2021 Skjønner at du syns det var veldig søt og tolker det dithen at han vil noe mer. Men det er nettopp fordi menn oppfører seg som kjærester med kvinner de bare ser sex med at kvinner forelsker seg i drittstøvler som driter i dem. Selvfølgelig, kanskje han er det superromantiske unntaket som bekrefter regelen. Men ville tatt høyde for at han ikke er det. Anonymkode: ee32e...080 5
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #8 Skrevet 19. april 2021 Har opplevd det uten at det betyr noe. Men sist jeg opplevde det ba han meg ut på date etterpå (og da en utendørsdate, ikke ny sexdate) Anonymkode: a7ed9...eb6 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #9 Skrevet 19. april 2021 Jeg opplevde det med min kjæreste. Han ville noe mer men jeg fikk ikke sove så han fikk ikke lov til å holde rundt meg på natta mer.. 😂 Anonymkode: f5e32...c63
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #10 Skrevet 19. april 2021 Opplevd det samme, og er nå gift med han som holdt meg fast i senga i søvne etter en ons 😊🥰 Anonymkode: b219d...cdb 1
Gjest ABM Skrevet 19. april 2021 #11 Skrevet 19. april 2021 Han er ensom, du hører nok fra ham om du gjorde mer inntrykk enn han ga utrykk for:)
NysgjerrigPiken Skrevet 19. april 2021 #12 Skrevet 19. april 2021 Har opplevd det samme flere ganger, og gjør gjerne det samme selv, uten at jeg (eller de) har vært interessert i mer enn sex. Kos er også deilig. Det betyr ikke nødvendigvis «noe» (selv om det selvfølgelig kan gjøre det). Opplever også at en del menn kan være veldig kjærlige og intime under sex, selv om det er en casual relasjon. Det går ofte over når sexen er ferdig. 3
NysgjerrigPiken Skrevet 19. april 2021 #13 Skrevet 19. april 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner at du syns det var veldig søt og tolker det dithen at han vil noe mer. Men det er nettopp fordi menn oppfører seg som kjærester med kvinner de bare ser sex med at kvinner forelsker seg i drittstøvler som driter i dem. Selvfølgelig, kanskje han er det superromantiske unntaket som bekrefter regelen. Men ville tatt høyde for at han ikke er det. Anonymkode: ee32e...080 At en mann ønsker nærhet og kos etter sex betyr ikke at han sender feil signaler, er «en drittstøvel» og «driter i» kvinnen. Møtet som TS beskriver er jo definert som et sexmøte. Om man går ut av det med andre forventninger pga litt kos etter sex, har man lagt opp til skuffelse helt på egen hånd. Sex, kos og nærhet hører sammen for mange, selv om man ikke har en romantisk interesse for den andre. Jeg hadde blitt mer skuffet hvis en fyr rullet rundt og la seg med ryggen til rett etterpå, enn hvis han holdt rundt meg hele natten. Men det hadde ikke endret hva jeg la i møtet. 6
Gjest irkan90 Skrevet 19. april 2021 #14 Skrevet 19. april 2021 Jeg er også kjærlig av meg, men det betyr ikke at jeg vil noe mer. Nyt det du, og si ifra hvis det blir for mye.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #15 Skrevet 19. april 2021 Han høres ut som han liker kos, ikke noe mer å tolke enn det? Mannen min var klar, helt i starten, på at han var glad i meg selv om han ikke holdt meg i hånda eller lå inntil meg hele natta. Han føler seg kvalt av det, og det samme gjør jeg. Det har ikke noe sammenheng med hvor mye noen liker deg eller ikke Det er bare forskjellig preferanse på hvordan man sover. Mannen min er veldig kosete når han er våken. Anonymkode: 43012...0d7 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #16 Skrevet 19. april 2021 Jeg koser masse med min fwb. Det betyr ingenting annet enn at vi er glade i intimitet og nærkontakt. Det er deilig å kjenne et annet menneske ligge inntil seg. Anonymkode: 7347d...66b 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #17 Skrevet 19. april 2021 Koser masse med min ff. Vi synes begge det er godt med hudkontakt, tafsing, småkussing, stryking, holding osv. Det er noe begge har lyst til og verdsetter på samme måte som sex’n. Synes det er en deilig måte å lande på etter sex, og begge har behov for nærhet og kos på samme måte som for sex. Du kan jo høre om han vil treffes igjen og se hva han svarer og hvordan det utvikler seg. Anonymkode: 6144e...d4f
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #18 Skrevet 19. april 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Koser masse med min ff. Vi synes begge det er godt med hudkontakt, tafsing, småkussing, stryking, holding osv. Det er noe begge har lyst til og verdsetter på samme måte som sex’n. Synes det er en deilig måte å lande på etter sex, og begge har behov for nærhet og kos på samme måte som for sex. Du kan jo høre om han vil treffes igjen og se hva han svarer og hvordan det utvikler seg. Anonymkode: 6144e...d4f Samme her. Flertallet av menn jeg har vært borti har ønsket og forventet mer nærhet og kos enn hva jeg tenkte, ettersom jeg skiller sex og følelser utifra dette. For menn går det gjerne hånd i hånd, så lenge den verbale avtalen er at det kun er ff eller ons. De føler da at det ikke er farlig å opptre på en kjærlig måte, fordi avtalen er klar på at det ikke er romantiske følelser i det. Anonymkode: e85f0...4d6 1
remix2020 Skrevet 19. april 2021 #19 Skrevet 19. april 2021 Jeg er mann og liker også nærkontakt og kos, men jeg hadde nok ikke orket å ligge inntil hele natten. Det blir ofte for varmt for meg og derfor hadde jeg nok flyttet på meg. Tror ikke man trenger å overanalysere dette. Er du interessert i mannen, så spør om han vil møtes igjen. Er du interessert i noe mer enn kun sex, så inviter han på en date, uten sex. Fortell han hva du ønsker deg. Vil han det samme som deg, så blir han. Vil han ikke så stikker han. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #20 Skrevet 19. april 2021 Er ikke det vanlig, da? Har hatt flere ONS, og de fleste har jeg hatt kroppskontakt med ila natten, typ at de holder rundt meg. Var en som snudde seg raskt etter sex og dro seg vekk fra meg. Det følte jeg var uvanlig og kaldt. Holde hender var gjerne i overkant, da, men kan være han gjorde det i søvne. Anonymkode: af96a...0df 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå