AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Snakket men en trivelig fyr på tinder, som smilte bredt på alle bilde. Han skrev at han var en blid mann som var fornøyd med livet. Supert. Jeg liker positive mennesker! Han er ca 7 år eldre enn meg. Jeg er 39. Så møter jeg han. Han spurte meg knapt om noe men baksnakker folk i hytt og pine. Han hatet virkelig mange mennesker. Sine kollegaer, fremmede, og virkelig dyrket det. Han likte ikke disse appene pga den ene opplevelsen hvor han traff på noen som sa noe frekt. Jeg tror han klagde om ti til tjue forskjellige mennesker og var knapt interessert i å bli kjent. Jeg innså at denne fyren hadde garantert ødelagt meg over lengre tid. Jeg var så glad da tiden kom og jeg måtte dra. Jeg har ikke hørt et ord fra han siden og han likte meg garaktert ikke. Vanligvis sender gutta en liten hilsen etterpå for å si hva de tenkte, men tror ikke han gidder å vie meg den tiden en gang. Selv om jeg fikk han til å le og smile litt.. Har aldri vært så glad for å komme meg vekk fra et menneske.😬 Anonymkode: d93b5...fbd
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 Noen mangler fullstendig selvinnsikt ja. Anonymkode: dc5e3...db9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå