AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Hei De av dere som har vaskehjelp en gang i uken, hva og hvor ofte vasker de? Vi begynte med vaskehjelp forrige uke så hun har bare vært her en gang. Kommer idag for andre gang etter en uke. Støvsuging og mopp skal tas hver uke. Hvilken andre oppgaver utføres hver uke?? Og det jeg lurer på er at hvor ofte skal dusjhjørne bli vasket og skrubbet? Skal vaskehjelp tørke over bord og vinduskarmer også? Min vaskedame begynte å moppe uten å støvsuge først på gulvene. Er det slik de vaskefirmaene gjør?? Jeg måtte be henne støvsuge først og så moppe. Hvilken andre oppgaver blir utført hos dere hver uke?? Anonymkode: 3eb02...6d2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 Nytt sengetøy? ☺️ Kanskje bytte 1 gang hver fjortende dag, men mange liker oftere. Nye håndklær på badet. Å tørke støv er jo fint. Syns det høres rart ut å moppe et gulv som kan ha støv og skit på seg, jeg støvsuger/koster alltid først. Anonymkode: 2266e...89b
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #3 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nytt sengetøy? ☺️ Kanskje bytte 1 gang hver fjortende dag, men mange liker oftere. Nye håndklær på badet. Å tørke støv er jo fint. Syns det høres rart ut å moppe et gulv som kan ha støv og skit på seg, jeg støvsuger/koster alltid først. Anonymkode: 2266e...89b Takk😀 Anonymkode: 3eb02...6d2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #5 Skrevet 19. april 2021 Skifte på sengene, ta ut søppel, tørke støv, støvsuge, vaske badene, og moppe gulvene. Anonymkode: 6d3b0...42c
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #6 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skifte på sengene, ta ut søppel, tørke støv, støvsuge, vaske badene, og moppe gulvene. Anonymkode: 6d3b0...42c Hvor ofte vasker de veggene og gulvet i dusjsonen? Anonymkode: 3eb02...6d2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #7 Skrevet 19. april 2021 Hver 14.dag er vel nok det, men støvsuging/mopp, tørke støv. Vaske badet skikkelig, i dusjsonen. Utover dette må du jo jammen meg gjøre noe selv, som å skifte på senga. Tørke av kjøkkenbenken osv. Gidder man ikke ta ut søppla så er man jammen lat. Husk, du lager deg utrolig dårlige vaner om andre skal hjelpe deg med alt. Anonymkode: 13f5f...53f 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #8 Skrevet 19. april 2021 Støvsuger, mopper gulv, vasker baderommene, tørker støv. Vasker noen ganger over kjøkkenskapene utvendig. Anonymkode: b75e2...09f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå