Gå til innhold

det smarteste valget du har tatt i livet..

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Å velge den utdannelsen jeg valgte.

Å tørre å flytte til utlandet for å studere da jeg var 19.

Å velge en så flott mann som jeg har.

Er i allefall tre av de smarteste valgene jeg har tatt.

Endret av Arkana
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det smarteste, viktigste valget jeg har gjort er å begynne med psykomotorisk fysioterapibehandling.

Det har vært en hard kamp, men livet mitt er "ikke til å kjenne igjen." :)

Skrevet

a) Å ta kontakt med IKS

b) Å kaste meg i det selv om jeg var tilbakeholden da snuppen kom inn i livet mitt :hjerte:

c) Å flytte fra hjembygda

Skrevet

Oj, det er ikke lett å svare på.

Jeg er litt slik at jeg 'velger' å ikke se særlig negativt på noen perioder av livet. Livet er for meg på mange måter en pyramide. Skulle man fjerne en av stenene, så faller det hele sammen.

Det er ingenting negativt ved det å lære av ting. Så havner vi i situasjoner som kansje ikke er til det beste, så er det ok - dersom vi før eller senere ser det, og videre gjør noe med det. De 'smarteste' valgene må derfor, for meg, være de hvor jeg lærte noe. Enten om meg selv, andre, eller hva det måtte være. Jeg er selvsagt glad for at jeg begynnte å studere ved et tidspunkt o likende, men jeg er mer 'stolt' av erfaringer gjort, som siden hjalp meg til å bli et bedre menneske, gjøre noe 'riktig' og 'vokse' innenfra.

Skrevet

Da jentea i meg endeleg gikk ut av skapet og jeg fikk ett rikere liv.

Skrevet

Ummm...

- ikke ta selvmord

Ja, tror det var det smarteste.

Gjest Drømmeren
Skrevet
Ummm...

- ikke ta selvmord

Ja, tror det var det smarteste.

:Nikke: Det tror jeg også det var. Helt sikker på det faktisk. :klem:

For min sin del var det å komme meg ut av et svært dårlig forhold

+ å velge mannen jeg lever sammen med nå

+ at jeg ikke gav opp utdannelsen

Skrevet

Og droppe en konsert for å dra vorspiel hos Hu i svingen.

Skrevet

- å ikke gjennomføre en abort for tre år siden..

- å bli gravid igjen..

- å bygge huset jeg har drømt om..

- å få meg en solid utdannelse..

- å gifte meg..

Ganske basic valg, men dette er valg som har preget livet mitt veldig, og som har ført til at jeg er en lykkelig kvinne :)

Skrevet

- å ta en utdannelse

- å bo og ha bodd i utlandet

- å tilgi kjæresten og gå videre (sammen med han)

Piglet

Skrevet

Det smarteste valget jeg har gjort iløpet av mitt 21-årige liv:

* Flytte langt hjemmefra, og inn i et kollektiv med to gutter. Her har jeg bodd i to uker nå, og er i ferd med å bli faretruende forelsket i han ene. ER DET DUMT!? Å forelske seg i han mener jeg.. vi er ikke så veldig like, men jeg er igrunn lei av det livet jeg lever nå, veldig klar for litt forandring.

Håper jeg med tid og stunder gjør enda smartere valg enn det jeg nå har gjort. Jeg må vel leve litt lengre først. :)

Skrevet

Har aldri vært noe fan av å karakterisere ting som det "beste som har hendt meg" etc..men visse ting har jo vært smartere enn andre :)

Er glad for at jeg skiftet studie fra medisin til psykologi. Og jeg er glad for at jeg skrev en melding til min nåværende kjæreste :)

Skrevet

Jeg og har brytt av ett veldig dårlig forhold, og heller våget å satse fullt ut på det forholdet jeg er i nå. Også har jeg akkurat begynt å studere igjen. Så jeg faktisk har en sjense til å gjøre noe fornuftig med livet mitt :)

Skrevet

Vet ikke om jeg har gjort noen smarte valg. Det vil tiden vise.

Gjest Violetta
Skrevet

Det smarteste valget jeg har tatt, og et av de tøffeste, var å bryte ut av et utrolig destruktivt forhold jeg var i for mange år siden.

Et annet er at jeg etter mange år i samme stillestående jobb sa opp, flyttet til en annen by, og endte opp med en jobb med fremtid og som jeg trives veldig godt i.

Skrevet

å endelig flytte fra samboeren min. etter nesten tre år med lite futt. :sjarmor:

Gjest Anerikke
Skrevet

Å hoppe i det og gifte meg så raskt... Fantastisk bra valg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...