AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #1 Skrevet 18. april 2021 Jeg har alltid variert i vekt mellom ca 51 til 56 kilo, lav sommervekt og høy vintervekt. Vanligvis er jeg lettest på slutten av sommeren (juli/august), og har da gradvis gått ned i løpet av våren og sommeren. I år har det derimot vært en litt stressende vår, hvor jeg har måttet flytte pga jobb, samtidig som vi skal selge huset. I tillegg er jobben av det veldig aktive slaget. Dette har ført til at jeg har gått ned fra ca 55 til 51 kg på relativt kort tid (ca 2 mnd). Jeg pleier å bruke en BH str mindre ved lav vekt, men har ikke hatt problemer med at brystene har blitt så hengende, noe som også gjør at brystbenet/ribbenene synes. Til dere som har gått ned litt raskt i vekt, vil huden trekke seg tilbake etterhvert, eller må jeg belage meg på at det er slik jeg vil se ut resten av sommeren? Jeg er generelt lite opptatt av vekta, og vektvariasjonene kommer av mindre matlyst på sommeren, kombinert med mer aktivitet, slik at jeg ikke har veldig lyst til å være opptatt av å spise mer enn jeg har lyst til. Spiser nå når jeg er sulten, det jeg har lyst på, og til jeg er mett. Informerer om at jeg er 159cm høy, slik at jeg ikke har noe spesielt lav BMI. Jeg er også blitt 27 år, noe som selvfølgelig også kan gjøre at brystene henger mer, men kjedelig å tenke på at de allerede nå ser ille ut. Har ikke født barn en gang.... Anonymkode: 04479...9bc
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #2 Skrevet 18. april 2021 Jeg gikk ufrivillig ned fra 64 til 59 kg i vinter, og brystene har forsvunnet. Mine lovehandles er der fremdeles..😞 Anonymkode: c8ccd...5b8
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #3 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gikk ufrivillig ned fra 64 til 59 kg i vinter, og brystene har forsvunnet. Mine lovehandles er der fremdeles..😞 Anonymkode: c8ccd...5b8 Er 1,75 cm høy Anonymkode: c8ccd...5b8
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #4 Skrevet 18. april 2021 Jeg gikk ned mye i en periode og avsluttet amming rett etterpå. Da var puppene blitt ganske slappe kan du si. Jeg har sluttet med BH med spiler og bruker bare en slags topp som gir minimalt med støtte, ikke sportsbh heller. Jeg syns at puppene har trukket seg tilbake igjen faktisk. Så jeg mistenker at mangel på støtte fra BH-en har styrket musklene som holder puppene på plass? Selv om jeg nå er i slutten av 30-årene! Anonymkode: bbec4...0ba
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #5 Skrevet 18. april 2021 Nei, bryster er hovedsaklig fett og melkekjertler, forsvinner fettet så blir de slappere...mulig de kan sprette litt tilbake om man er veldig ung men kanskje ikke om man nærmer seg 30... Anonymkode: 2e731...c14
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #6 Skrevet 18. april 2021 Huden min trakk seg fint sammen etter stor vektnedgang selv om jeg var rundt 40 år. Hos noen tar det ca 1,5 år før huden har trukket seg sammen så mye som den kan. Anonymkode: 7538e...768
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå