Gå til innhold

Damer, gidder dere reise til date i annen by

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei damer, gidder dere å reise på date i annen by? Jeg synes det er mannens oppgave å komme til meg og at han bør tåle en to-tre timers kjøretur. Mulig det er enklere å lokke unge menn med stor sex drive enn eldre menn med laber lyst?

Anonymkode: a1551...044

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går begge veier her.... Men mer enn en time blir for mye, da går det for mye av tiden min til å reise.

Er det lengre avstand bør han komme hit, og det synes jeg ikke er fair, at det kun skal gå en vei.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men gidder heller ikke ha kjæreste i en annen by.

Anonymkode: 49fd3...1e8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, men gidder heller ikke ha kjæreste i en annen by.

Anonymkode: 49fd3...1e8

Ikke jeg heller.

Anonymkode: 969ac...48a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, er uansett ikke interessert i avstandsforhold.

Anonymkode: b96ff...0e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakker du om første date eller seriøst forhold, ts? 

Anonymkode: 7846b...0f5

AnonymBruker
Skrevet

Går begge veier for min del. 

Anonymkode: 36c4f...57f

AnonymBruker
Skrevet

Nei, orker ikke å gå inn i et avstandsforhold.

Anonymkode: d8a26...5ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ett par timer unna går greit for min del. Jeg har bil, og bor i kollektiv, så det er stort sett jeg som reiser. 

Anonymkode: 1cfde...8de

AnonymBruker
Skrevet

Nei, er bare menn som gidder det der.

Anonymkode: 59e3c...ac6

• Liker 1
Skrevet

Inntil en halvtimes reising er greit nok. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro 4 timer til han på første date🤷🏼‍♀️ Nå skal det sies at jeg var hos han over noen dager, så sånn sett var det ikke noe stress. Det er 2 år siden og vi treffes fortsatt jevnlig. Nå bytter vi på da.

Anonymkode: acab0...7ae

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg kjører ikke og har fortsatt til gode å møte en som er slik han fremstiller seg på nett, då det gidder jeg rett og slett ikke. 

Anonymkode: 246cc...a85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, om det er noe jeg har troen på. Og om han hadde tilbydd seg til å komme til min by. Men om han virker doven og ikke vil mobilisere, hadde jeg ikke dratt- og dumpet han.

Anonymkode: 9a517...199

• Liker 1
Gjest Peanut
Skrevet

Jeg dro opp til Trondheim for å møte en der ^^,  Nå bor han her med meg i Oslo ^^, 

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei damer, gidder dere å reise på date i annen by? Jeg synes det er mannens oppgave å komme til meg og at han bør tåle en to-tre timers kjøretur. Mulig det er enklere å lokke unge menn med stor sex drive enn eldre menn med laber lyst?

Anonymkode: a1551...044

Hvis det er snakk om Oslo - Lillestrøm, så er jeg med :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nesten bare hatt distansedater, en gang kjørte jeg buss i 8 timer, med min nåværende mann måtte jeg fly til et annet land for første date. 

Men så er jeg ikke særlig pen da, så jeg har ikke en lang kø av menn i nabolaget å velge ut i fra akkurat.

Anonymkode: a1a22...59c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Før vi flyttet sammen så var eksen min i en by som var en time fra meg. Han kjørte og hentet meg siden jeg var hos foreldrene mine. Så det ble 2 timer å kjøre på han. Jeg hadde ikke lappen da jeg var 17 og han var 21, så jeg kunne ikke kjøre til han. Det gikk da bra det! 

Anonymkode: b869c...aca

Skrevet

innenfor 1 time så går det fint. og forventer at begge er like villig til å reise til den andre. Men foretrekker helt klart nærmere da det er betydelig enklere og gjør at man kan møtes oftere. 2-3 timers kjøretur hadde jeg ikke giddet nei...

Gjest TheCatLady
Skrevet (endret)

Jeg var mer åpen for det før, men nå vet jeg ikke. Jeg synes ikke at det er mer mannens oppgave enn kvinnens. Det skal gå begge veier, med mindre den ene har veldig dårlig råd og dermed ikke kan reise like mye som den andre. 

Jeg er ikke glad i avstandsforhold og tror begge må være veldig investert i hverandre og ta kommunikasjonen på alvor. Det kan gå, men av erfaring så er det svært vanskelig. 

Endret av TheCatLady

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...