Diamant20 Skrevet 18. april 2021 #1 Skrevet 18. april 2021 Hei! Vurderer å kjøpe ei ullseng i fra canelana, men vil hundene ligge i den i stua feks, eller er det bedre å kjøpe biabed og ulltrekk? Jeg ser jo en del bruker denne typen seng i bilen, men funker den i stua hjemme også? Sengen hun har nå er en utslitt en i fra Biltema, og må byttes ut uansett. Den er også litt i minste laget hvor frøkna. Erfaringer tas i mot med takk https://www.petxl.no/canelana-ullseng
postitlapp Skrevet 18. april 2021 #2 Skrevet 18. april 2021 Jeg har Canelana ullseng til min labrador. Har den i stua og hun bruker den nesten hver dag 😊
Diamant20 Skrevet 18. april 2021 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2021 postitlapp skrev (6 minutter siden): Jeg har Canelana ullseng til min labrador. Har den i stua og hun bruker den nesten hver dag 😊 Så godt å høre, da blir det nok den til min golden😄
Kokosmakron Skrevet 18. april 2021 #4 Skrevet 18. april 2021 Har begge deler. Mest fornøyd med sengen, egentlig. Det ulltrekket har partier som ble tynnslitt ganske fort. Mulig det har en sammenheng med at jeg har en hund som liker å reire seg ned, dvs han tråkker og ordner litt før han legger seg.
Diamant20 Skrevet 19. april 2021 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2021 Kokosmakron skrev (7 timer siden): Har begge deler. Mest fornøyd med sengen, egentlig. Det ulltrekket har partier som ble tynnslitt ganske fort. Mulig det har en sammenheng med at jeg har en hund som liker å reire seg ned, dvs han tråkker og ordner litt før han legger seg. Takk for svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå