Gå til innhold

Canelana

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

Vurderer å kjøpe ei ullseng i fra canelana, men vil hundene ligge i den i stua feks, eller er det bedre å kjøpe biabed og ulltrekk? Jeg ser jo en del bruker denne typen seng i bilen, men funker den i stua hjemme også? Sengen hun har nå er en utslitt en i fra Biltema, og må byttes ut uansett. Den er også litt i minste laget hvor frøkna. Erfaringer tas i mot med takk

https://www.petxl.no/canelana-ullseng 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Canelana ullseng til min labrador. Har den i stua og hun bruker den nesten hver dag 😊 

Skrevet
postitlapp skrev (6 minutter siden):

Jeg har Canelana ullseng til min labrador. Har den i stua og hun bruker den nesten hver dag 😊 

Så godt å høre, da blir det nok den til min golden😄

Skrevet

Har begge deler. Mest fornøyd med sengen, egentlig. Det ulltrekket har partier som ble tynnslitt ganske fort. Mulig det har en sammenheng med at jeg har en hund som liker å reire seg ned, dvs han tråkker og ordner litt før han legger seg.

Skrevet
Kokosmakron skrev (7 timer siden):

Har begge deler. Mest fornøyd med sengen, egentlig. Det ulltrekket har partier som ble tynnslitt ganske fort. Mulig det har en sammenheng med at jeg har en hund som liker å reire seg ned, dvs han tråkker og ordner litt før han legger seg.

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...