AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #21 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 18.4.2021 den 21.07): Så bare traileren. Den forferdelige norsk-engelsken er nok til å få meg til å stå over. Anonymkode: afe70...d06 «Men hun innså etter hvert at hun spiller en norsk jente som snakker engelsk, og at språket derfor ikke trengte å være perfekt. » https://www.kk.no/underholdning/spurte-om-a-fa-lov-til-a-se-ekte-henrettelsesvideoer/73644542 Anonymkode: 22a60...32f
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #22 Skrevet 8. juni 2021 Hva synes dere om siste episode? Ble så skuffet av slutten. Legger de opp til sesong 2? Anonymkode: 09850...b92
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #23 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 18.4.2021 den 18.45): Jeg så de to første episodene forrige søndag og synes den var utrolig dårlig. Veldig forutsigbar, klisjéfylt og urealistisk. Hjelper ikke med dårlige skuespillere heller... Anonymkode: 9e38b...480 Typisk norsk-produsert, med andre ord... Anonymkode: 5678b...903 1
Pås Skrevet 9. juni 2021 #24 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hva synes dere om siste episode? Ble så skuffet av slutten. Legger de opp til sesong 2? Anonymkode: 09850...b92 Skuffet jeg og! Snakket de aldri ut om det faktum at mannen hun trodde var faren sin ikke var biologisk far? Fikk hun vite det selv? Jeg så hele serien, man er liksom "nødt" siden den er norsk og en del omtalt, men jeg var lettet da jeg endelig var ferdig med den! 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #25 Skrevet 9. juni 2021 Pås skrev (6 minutter siden): Skuffet jeg og! Snakket de aldri ut om det faktum at mannen hun trodde var faren sin ikke var biologisk far? Fikk hun vite det selv? Jeg så hele serien, man er liksom "nødt" siden den er norsk og en del omtalt, men jeg var lettet da jeg endelig var ferdig med den! Jeg forsto det sånn at hun visste det. Siden hun sa til Arik da hun klemte han på slutten "du vet at det var dette jeg kom for" eller noe sånn. Anonymkode: 09850...b92
Pås Skrevet 9. juni 2021 #26 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg forsto det sånn at hun visste det. Siden hun sa til Arik da hun klemte han på slutten "du vet at det var dette jeg kom for" eller noe sånn. Anonymkode: 09850...b92 Men han som vi trodde var faren visste det jo ikke? Merkelig at moren har sagt det til datteren og ikke mannen... Dette er jo bare en bagatell, men jeg synes det var med på å gjøre serien "sjuskete". 1
Oida Skrevet 9. juni 2021 #27 Skrevet 9. juni 2021 Pås skrev (2 minutter siden): Men han som vi trodde var faren visste det jo ikke? Merkelig at moren har sagt det til datteren og ikke mannen... Dette er jo bare en bagatell, men jeg synes det var med på å gjøre serien "sjuskete". I en av de første episodene kom det frem at datteren hadde funnet ut hvem som var hennes biologiske far. Dette førte til krangel med mor som igjen førte til at datteren dro til Israel. Advokaten dro jo til Israel etter at han fikk vite at Pia ikke var datteren. Han konfronterte kona med dette i scenen hvor de spiste frokost på terrassen. 4
Pås Skrevet 9. juni 2021 #28 Skrevet 9. juni 2021 Oida skrev (4 minutter siden): I en av de første episodene kom det frem at datteren hadde funnet ut hvem som var hennes biologiske far. Dette førte til krangel med mor som igjen førte til at datteren dro til Israel. Advokaten dro jo til Israel etter at han fikk vite at Pia ikke var datteren. Han konfronterte kona med dette i scenen hvor de spiste frokost på terrassen. Haha, sikkert meg som ikke fikk med meg alt! Så vel bare sånn halvveis på, syntes den var litt kjedelig!
Sweetheaven Skrevet 11. juni 2021 #29 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 9.56): Hva synes dere om siste episode? Ble så skuffet av slutten. Legger de opp til sesong 2? Anonymkode: 09850...b92 Virket slik på slutten, ja. Men den heter jo bortført 🙈 AnonymBruker skrev (På 9.6.2021 den 9.50): Jeg forsto det sånn at hun visste det. Siden hun sa til Arik da hun klemte han på slutten "du vet at det var dette jeg kom for" eller noe sånn. Anonymkode: 09850...b92 Ja, var derfor hun dro til Israel. Ellers synes jeg det var generelt dårlige skuespillere. De beste var faktisk de fra IS. Tydelig hentet inspirasjon fra Homeland, men langt fra like bra. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå