AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #1 Skrevet 18. april 2021 Våknet og var drit deprimert, laget meg en kopp kaffe og følte meg litt bedre. Så følte jeg meg like deprimert som da jeg våknet og følte meg som en 0. Stilte meg spørsmål om livet virkelig var verdt å leve. Så ca 2 timer etterpå (nå) føler jeg meg helt fantastisk. Jeg er så innmari glad og elsker livet og planlegger hvor bra livet mitt skal bli om noen år. DETTE ER SÅ SLITSOMT, hva kan det være? Er det normalt å ha det sånn? Vennligst ikke overdramatiser og heller vær realistisk med hvor normalt eller unormalt sånt er Anonymkode: 8a0d5...00e
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #2 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Våknet og var drit deprimert, laget meg en kopp kaffe og følte meg litt bedre. Så følte jeg meg like deprimert som da jeg våknet og følte meg som en 0. Stilte meg spørsmål om livet virkelig var verdt å leve. Så ca 2 timer etterpå (nå) føler jeg meg helt fantastisk. Jeg er så innmari glad og elsker livet og planlegger hvor bra livet mitt skal bli om noen år. DETTE ER SÅ SLITSOMT, hva kan det være? Er det normalt å ha det sånn? Vennligst ikke overdramatiser og heller vær realistisk med hvor normalt eller unormalt sånt er Anonymkode: 8a0d5...00e Noen som kan svare eller hr lignende erfaring? Trenger HJELP Anonymkode: 8a0d5...00e
Anonymburker Skrevet 18. april 2021 #3 Skrevet 18. april 2021 Jeg kjenner meg til dels igjen. Tror ikke det er normalt. Vet ikke hva det skyldes. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #4 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen som kan svare eller hr lignende erfaring? Trenger HJELP Anonymkode: 8a0d5...00e Ved å google «ustabilt humør» får man bipolar og borderline.... Anonymkode: 9e981...ffd
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #5 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ved å google «ustabilt humør» får man bipolar og borderline.... Anonymkode: 9e981...ffd Jeg stoler ikke på google. Plutselig har jeg kreft som ikke kan kureres. Jeg trenger svar fra mennesker med erfaring Anonymkode: 8a0d5...00e 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #6 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Våknet og var drit deprimert, laget meg en kopp kaffe og følte meg litt bedre. Så følte jeg meg like deprimert som da jeg våknet og følte meg som en 0. Stilte meg spørsmål om livet virkelig var verdt å leve. Så ca 2 timer etterpå (nå) føler jeg meg helt fantastisk. Jeg er så innmari glad og elsker livet og planlegger hvor bra livet mitt skal bli om noen år. DETTE ER SÅ SLITSOMT, hva kan det være? Er det normalt å ha det sånn? Vennligst ikke overdramatiser og heller vær realistisk med hvor normalt eller unormalt sånt er Anonymkode: 8a0d5...00e Du kan ikke diagnostisere på kun en dag. Er du kvinne eller mann? Hvor i syklus er du? Hvordan er livet ditt ellers? Er du frisk? Har du jobb? Har du venner? Har du stabilitet? Har du sykdommer? Er du utbrent? Har det skjedd noe i livet ditt nylig? Spiser du grønnsaker? Tar du P piller eller andre hormonpåvirkere? Trener du? Har du følt dette før? Hvordan har de 60 siste dagene vært til sammenligning? Du må se ting i sammenheng. Anonymkode: f684e...ca7
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #7 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan ikke diagnostisere på kun en dag. Er du kvinne eller mann? Hvor i syklus er du? Hvordan er livet ditt ellers? Er du frisk? Har du jobb? Har du venner? Har du stabilitet? Har du sykdommer? Er du utbrent? Har det skjedd noe i livet ditt nylig? Spiser du grønnsaker? Tar du P piller eller andre hormonpåvirkere? Trener du? Har du følt dette før? Hvordan har de 60 siste dagene vært til sammenligning? Du må se ting i sammenheng. Anonymkode: f684e...ca7 Jeg er kvinne. Har ikke jobb. Vært sånn i noen år. Ble mest sånn når jeg ble deprimert, var stabil når jeg hadde venner og var lykkelig. Jeg trener. Spiser sunt. Jeg tror jeg er utbrent? 60 siste dagene har vært det samme Anonymkode: 8a0d5...00e
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #8 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er kvinne. Har ikke jobb. Vært sånn i noen år. Ble mest sånn når jeg ble deprimert, var stabil når jeg hadde venner og var lykkelig. Jeg trener. Spiser sunt. Jeg tror jeg er utbrent? 60 siste dagene har vært det samme Anonymkode: 8a0d5...00e Hvis situasjonen rundt deg har vært lik i noen år og du er frisk nok i kroppen og har energi til å handle fysisk må du endre noe i livet rundt deg. Hodet kommer etterpå. Hvis alt er det samme og du ikke er opptatt av noe så stagnerer du. Bra du trener, bra du spiser sunt. Er du økonomisk stabil? Har du folk du er glad i i nærheten? Hva var du interessert i da du var 10-15år. Hva gjorde du på fritiden som 18åring, 22åring? Hva googlet du etter når du skal hvile. Hva interesserer deg? Anonymkode: f684e...ca7
Gjest laPistola Skrevet 18. april 2021 #9 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg er kvinne. Har ikke jobb. Vært sånn i noen år. Ble mest sånn når jeg ble deprimert, var stabil når jeg hadde venner og var lykkelig. Jeg trener. Spiser sunt. Jeg tror jeg er utbrent? 60 siste dagene har vært det samme Anonymkode: 8a0d5...00e Du ble deprimert , mistet venner og ble ulykkelig? Er det fordi du er syk du ikke har jobb? Er du diagnostisert deprimert ? Det høres ut som du kan være manisk depressiv, men det svinger veldig fort? Jeg kjenner meg litt igjen , jeg er til tider deprimert og er høysensitiv. Sensitiv går begge veier, hvis ting føles tungt blir det ekstra tung, men små gleder som god kaffe og fint vær kan gjøre meg « lykkeligere « en hva som er vanlig. Bruk den tiden livet er fantastisk til og nyte at det er fantastisk ! Når jeg er nede prøver jeg og få tankene over på noe annet. Det beste er om jeg klarer og gå en tur, men ellers bruker jeg « flukt fra livet» , tar en time out... prøver og finne noe uviktig og engasjere meg i, som en tv-serie, gaming ... eller sitte her og få tiden til og gå. Når ting ikke er enten eller er det jo lurt og ha noen hobbyer eller kanskje en liten jobb. Og gjerne venner, km en orker. om det er normalt og ha det sånn... til en viss grad tror jeg det er det. Livet går jo opp og ned. Mange kvinner endres mye i løpet av syklusen. Det kommer vel an på hvor mye det styrer livet. Jeg tror også det har vært ekstra normalt det siste året, hvor livene har blitt styrt og uforutsigbart under en pandemi , kanskje litt avhengig av hvor en bor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå