MuffinStud Skrevet 20. april 2021 #21 Skrevet 20. april 2021 14 hours ago, AnonymBruker said: Hahahaha. Jada. Det er jo umuuulig at dette faktisk er noe menn liker. Det er ikke det som menes. Antagelsen (som jeg er enig i) er at TS er en mann som vil "reklamere" for at damer skal leke med analen til menn. Slik trådene her inne som er startet av enten anonym eller nyopprettet dameprofil "hei, jeg er veldreid kåt jente på 20 som synes menn på 40+ er super hot, asså. Noen andre som meg?" Og alle heia-ropene om at damer skal dumpe forhold og gå ut og "jakte". Selv om det er astronomiske liten sjanse for å treffe denne person i virkeligheten, så er fantasien om en kvinne som går ut og jakter runkemateriale i seg selv. For ikke å snakke om alle penis-trådene som vil fremtvinge ideen om at penis leder an, og danner premisset, for forholdet. Har du en respektabel stake, så vekker du dyriske instinkter i damene som overkjører tillærte normer, liksom. Dette er så populær fantasi at det utgjør så mye av klassisk mytologi at det er bortimot latterlig. Man tenker jo først og fremst norrøn, romersk og gresk mytologi, men jeg leste en lengre greie for litt tilbake om at sagnet om Mulan var en tragisk historie om at hun var trollbundet av den klassiske gjenganger i japansk kultur, den vakre japanske mann som gjør kvinner helt viljeløse og kravløse. Ja, å fingre en mann kan åpne opp nye muligheter i sexlivet, men dette med at disse tingene eksisterer i isolasjon og skal detaljeres, fargelegges og objektifiseres på bekostning av dynamikken, nærheten og personlige koblingen mellom de to involverte...... er veldig typisk manneprat.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #22 Skrevet 20. april 2021 MuffinStud skrev (44 minutter siden): Det er ikke det som menes. Antagelsen (som jeg er enig i) er at TS er en mann som vil "reklamere" for at damer skal leke med analen til menn. Slik trådene her inne som er startet av enten anonym eller nyopprettet dameprofil "hei, jeg er veldreid kåt jente på 20 som synes menn på 40+ er super hot, asså. Noen andre som meg?" Og alle heia-ropene om at damer skal dumpe forhold og gå ut og "jakte". Selv om det er astronomiske liten sjanse for å treffe denne person i virkeligheten, så er fantasien om en kvinne som går ut og jakter runkemateriale i seg selv. For ikke å snakke om alle penis-trådene som vil fremtvinge ideen om at penis leder an, og danner premisset, for forholdet. Har du en respektabel stake, så vekker du dyriske instinkter i damene som overkjører tillærte normer, liksom. Dette er så populær fantasi at det utgjør så mye av klassisk mytologi at det er bortimot latterlig. Man tenker jo først og fremst norrøn, romersk og gresk mytologi, men jeg leste en lengre greie for litt tilbake om at sagnet om Mulan var en tragisk historie om at hun var trollbundet av den klassiske gjenganger i japansk kultur, den vakre japanske mann som gjør kvinner helt viljeløse og kravløse. Ja, å fingre en mann kan åpne opp nye muligheter i sexlivet, men dette med at disse tingene eksisterer i isolasjon og skal detaljeres, fargelegges og objektifiseres på bekostning av dynamikken, nærheten og personlige koblingen mellom de to involverte...... er veldig typisk manneprat. Kutt nå bare ut denne her mansplaininga! Vi er mange kvinner som liker å jakte og knulle. Hørt om lesbiske? Vel det er ikke bare lesbiske en gang som liker å jakte og knulle. Du er herved tildelt 50 minuspoeng i kunnskap om kvinner. Les! Lær! Anonymkode: 3e77e...44e 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #23 Skrevet 20. april 2021 Det tror jeg er helt vanlig ja. Når jeg gjør det på kjæresten min, får han helt vanvittige orgasmer. Enkelte ganger må jeg stoppe underveis, så han ikke besvimer. Ligger og rister lenge etter utløsning og orgasmen sitter i kroppen lenge etterpå som han sier. Glad jeg fikk lov å prøve, tror ikke han har angret på det 😅🙈 Skstra stas for meg når han er bundet fast i tillegg, så jeg kan terge han lenge først. Stakkars krok 😋 Anonymkode: 864df...ca4 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #24 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (På 18.4.2021 den 15.09): I hovedinnlegget står det at hun fuktet fingrene sine og førte de inn, står ikke noe om at hun spurte eller at han foreslo det. Han bekreftet at han likte det ja, men slett ikke alle hadde gjort det. Du kan si så mye "herregud" du vil, men jeg hadde av private og såre årsaker ikke likt at noen bare gjorde dette på meg uten å spørre først. Tvert imot hadde det gjort at jeg følte meg utrygg på han og antageligvis avbrutt sexen. Hva du mener med å ivareta sine sosiale antenner vet jeg ikke. Anonymkode: 0bd26...ef5 Samtykkelov baserer seg på mer enn verbalt samtykke og spørsmål. Kroppslig uttrykk og lyder er en annen form for samtykke. For eksempel at man sprer bena/setter seg på kne foran en mann/stønner av nytelse/presser kroppen villig mot den fingeren osv. Men ja TS, dette er responsen hos min mann også. Intens orgasme. Anonymkode: f042d...130 1
MuffinStud Skrevet 20. april 2021 #25 Skrevet 20. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Kutt nå bare ut denne her mansplaininga! Vi er mange kvinner som liker å jakte og knulle. Hørt om lesbiske? Vel det er ikke bare lesbiske en gang som liker å jakte og knulle. Du er herved tildelt 50 minuspoeng i kunnskap om kvinner. Les! Lær! Anonymkode: 3e77e...44e Apropos "Les". Kan du sitere en eneste setning der som karakteriserer kvinner?
Hr. Aktiv Skrevet 20. april 2021 #26 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (På 18.4.2021 den 12.52): Vi er i et ganske nytt forhold og sexen er litt heftig. Vi hadde sex i går og jeg var i et litt utforskende modus. Je hadde først gitt han en orgasme, men han ville mer. Vi fortsatte og kjente an nærmet seg orgasme på nytt. Har jo hørt om anal nytelse på menn. Derfor fuktet jeg fingertuppene, lot de gli sakte inn i rumpa hans. Han ynket seg, begynte å skjelve. Jeg spurte om det var ubehagelig. Han ropte, neiiii ååå gud hva gjør du med meg, fortsett stønnet han. Han skalv og stønnet mer enn noen gang tidligere. Kroppen hans stivnet og spente seg i bue da orgasmen kom. Jeg kjente rykningene og krampene inni han. Orgasmen var lang og intens og mye sterkere enn noen andre jeg har sett. Er det virkelig sånn, at orgasmer med anal stimuli er så intenst og heavy, slik som typen min opplevde det? Aldri sett makan til orgasme på han, ikke på andre menn heller. Han ble som ei kvinne under sterk orgasme. 24 og 27 Anonymkode: 7eecd...fed Det er sånn. 😄 AnonymBruker skrev (På 18.4.2021 den 14.19): Så bra at det var en suksess. Men til neste gang/neste fyr bør du vite at det å stikke fingeren inn i analen på noen er noe du ikke skal gjøre uten å spørre vedkommende om det er greit først. For mange så er det uaktuelt med noe inn der, andre kan ha blitt utsatt for overgrep, og enda fler er ikke bekvem med fingre inn der uten å få muligheten til å få vasket seg. Anonymkode: 0bd26...ef5 Enkelte ganger så tror jeg det er best noen bare lar være å bli intim med en partner. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #27 Skrevet 20. april 2021 MuffinStud skrev (23 minutter siden): Apropos "Les". Kan du sitere en eneste setning der som karakteriserer kvinner? Gratulerer med dagens første stråmann. 50 nye minuspoeng herfra. Anonymkode: 3e77e...44e 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #28 Skrevet 20. april 2021 Hr. Aktiv skrev (17 minutter siden): Det er sånn. 😄 Enkelte ganger så tror jeg det er best noen bare lar være å bli intim med en partner. 👍🏻 Anonymkode: 3e77e...44e
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #29 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (På 20.4.2021 den 10.15): Samtykkelov baserer seg på mer enn verbalt samtykke og spørsmål. Kroppslig uttrykk og lyder er en annen form for samtykke. For eksempel at man sprer bena/setter seg på kne foran en mann/stønner av nytelse/presser kroppen villig mot den fingeren osv. Men ja TS, dette er responsen hos min mann også. Intens orgasme. Anonymkode: f042d...130 TS. Vi har gjort det flere ganger etter den første, blitt litt hekta på det deilige. Det samme skjer, helt vilt intenst for han. Nå når vi har gjort det endel ganger, får han faktisk enda sterkere og villere orgasmer. Bra å se andre kvinner opplever det samme som meg. Anonymkode: 7eecd...fed
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #30 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (På 20.4.2021 den 10.09): Det tror jeg er helt vanlig ja. Når jeg gjør det på kjæresten min, får han helt vanvittige orgasmer. Enkelte ganger må jeg stoppe underveis, så han ikke besvimer. Ligger og rister lenge etter utløsning og orgasmen sitter i kroppen lenge etterpå som han sier. Glad jeg fikk lov å prøve, tror ikke han har angret på det 😅🙈 Skstra stas for meg når han er bundet fast i tillegg, så jeg kan terge han lenge først. Stakkars krok 😋 Anonymkode: 864df...ca4 Oj, høres litt ut som meg og typen. Det er faktisk sånn, typen får helt vanvittige orgasmer. Han mister helt kontrollen og ligger å rister lenge også etter selve orgasmen er over. Han sier også at orgasmen fortsetter etter selve utløsningen. Min og sier alt svartner og føler besvimelse er nære. Min heller, angrer ikke et sekund på at han lot meg gjøre det. Har ikke prøvd binding. Hvordan opplever han det? Edger og piner du han lenge, før du gir han orgasme? Teaser typen endel, de gangene jeg gjør det, får han 2 og 3 orgasmer på ganske kort tid. Anonymkode: 7eecd...fed
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #31 Skrevet 23. april 2021 On 4/18/2021 at 2:19 PM, AnonymBruker said: Så bra at det var en suksess. Men til neste gang/neste fyr bør du vite at det å stikke fingeren inn i analen på noen er noe du ikke skal gjøre uten å spørre vedkommende om det er greit først. For mange så er det uaktuelt med noe inn der, andre kan ha blitt utsatt for overgrep, og enda fler er ikke bekvem med fingre inn der uten å få muligheten til å få vasket seg. Anonymkode: 0bd26...ef5 Det var jeg som skrev dette. Ser jeg har fått en del negativ feedback rundt det jeg har skrevet. Trekker det tilbake, var nok bare litt sensitiv dagen det ble skrevet. Bare kjør på og ikke tenke så mye på ting som dette her Anonymkode: 0bd26...ef5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #32 Skrevet 23. april 2021 Tror nok de færreste menn er interessert i dette. Vær så snill, spør før du stikker fingrene i rumpa på noen. Anonymkode: ba4c1...f1a
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #33 Skrevet 23. april 2021 On 4/20/2021 at 10:39 AM, Hr. Aktiv said: Enkelte ganger så tror jeg det er best noen bare lar være å bli intim med en partner. Hei Hr.Aktiv, takk for bra svar. Jeg klarer fint å være intim med dama mi. Men jeg har også opplevd å bli utsatt for overgrep. Da er det alt annet enn nytelse å få noe opp i stjerten, uansett hvor lite det er. Men jeg prater visst for døve ører her og ødelegger stemninga, så whatever Anonymkode: 0bd26...ef5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #34 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei Hr.Aktiv, takk for bra svar. Jeg klarer fint å være intim med dama mi. Men jeg har også opplevd å bli utsatt for overgrep. Da er det alt annet enn nytelse å få noe opp i stjerten, uansett hvor lite det er. Men jeg prater visst for døve ører her og ødelegger stemninga, så whatever Anonymkode: 0bd26...ef5 TS. Alt skal sef være frivillig og forstår veldig godt de som har vært utsatt for overgrep. Som flere skriver, er det mange menn som heller ikke vil, eller får noe ut av det. Ingen skal føle seg tvunget til å gjøre noe de ikke ønsker. Anonymkode: 7eecd...fed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå