Gå til innhold

Intens orgasme på typen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er i et ganske nytt forhold og sexen er litt heftig. Vi hadde sex i går og jeg var i et litt utforskende modus. Je hadde først gitt han en orgasme, men han ville mer. Vi fortsatte og kjente an nærmet seg orgasme på nytt. Har jo hørt om anal nytelse på menn. Derfor fuktet jeg fingertuppene, lot de gli sakte inn i rumpa hans. Han ynket seg, begynte å skjelve. Jeg spurte om det var ubehagelig. Han ropte, neiiii ååå gud hva gjør du med meg, fortsett stønnet han. Han skalv og stønnet mer enn noen gang tidligere. Kroppen hans stivnet og spente seg i bue da orgasmen kom. Jeg kjente rykningene og krampene inni han. Orgasmen var lang og intens og mye sterkere enn noen andre jeg har sett.

Er det virkelig sånn, at orgasmer med anal stimuli er så intenst og heavy, slik som typen min opplevde det? Aldri sett makan til orgasme på han, ikke på andre menn heller. Han ble som ei kvinne under sterk orgasme.

24 og 27

Anonymkode: 7eecd...fed

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pegging next.

Anonymkode: d10bf...5ed

AnonymBruker
Skrevet

Rypen & Typen har sex.

Anonymkode: c6646...150

AnonymBruker
Skrevet

Så bra at det var en suksess.

Men til neste gang/neste fyr bør du vite at det å stikke fingeren inn i analen på noen er noe du ikke skal gjøre uten å spørre vedkommende om det er greit først. For mange så er det uaktuelt med noe inn der, andre kan ha blitt utsatt for overgrep, og enda fler er ikke bekvem med fingre inn der uten å få muligheten til å få vasket seg. 

Anonymkode: 0bd26...ef5

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men til neste gang/neste fyr bør du vite at det å stikke fingeren inn i analen på noen er noe du ikke skal gjøre uten å spørre vedkommende om det er greit først. For mange så er det uaktuelt med noe inn der, andre kan ha blitt utsatt for overgrep, og enda fler er ikke bekvem med fingre inn der uten å få muligheten til å få vasket seg. 

Herregud, det var HAN som ville hun skulle fortsette. Hun brukte tid på det.

Tror faktisk man er bedre rustet mot å begå overgrep, hvis man ivaretar sine sosiale antenner, enn hvis man ser på alt som et overgrep. 

Anonymkode: 3e77e...44e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud, det var HAN som ville hun skulle fortsette. Hun brukte tid på det.

Tror faktisk man er bedre rustet mot å begå overgrep, hvis man ivaretar sine sosiale antenner, enn hvis man ser på alt som et overgrep. 

I hovedinnlegget står det at hun fuktet fingrene sine og førte de inn, står ikke noe om at hun spurte eller at han foreslo det. Han bekreftet at han likte det ja, men slett ikke alle hadde gjort det. Du kan si så mye "herregud" du vil, men jeg hadde av private og såre årsaker ikke likt at noen bare gjorde dette på meg uten å spørre først. Tvert imot hadde det gjort at jeg følte meg utrygg på han og antageligvis avbrutt sexen. Hva du mener med å ivareta sine sosiale antenner vet jeg ikke. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

I hovedinnlegget står det at hun fuktet fingrene sine og førte de inn, står ikke noe om at hun spurte eller at han foreslo det. Han bekreftet at han likte det ja, men slett ikke alle hadde gjort det. Du kan si så mye "herregud" du vil, men jeg hadde av private og såre årsaker ikke likt at noen bare gjorde dette på meg uten å spørre først. Tvert imot hadde det gjort at jeg følte meg utrygg på han og antageligvis avbrutt sexen. Hva du mener med å ivareta sine sosiale antenner vet jeg ikke. 

Helt i orden for meg, bare du sier det samme til alle de som stikker noe inn i noens vagina. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hadde det vært ONS eller sex første gang hadde jeg vært enig, men når det er en fast partner høres det veldig slitsom ut å skulle be om tilatelse for hver eneste ting man gjør under sex. Liker han det ikke er det jo ikke verre at han sier fra om at dette ikke er hans greie, i alle fall hvis hun gikk forsiktig fram som det virker som hun gjorde her. Hvis han sier fra og hun likevel fortsetter derimot, da er det selvfølgelig ikke greit.

Og ja TS, en finger bak når man nærmer seg kan være helt fantastisk 🥰

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Støtter dette fullstendig. 

Anonymkode: 93031...6f0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Støtter dette fullstendig. 

Anonymkode: 93031...6f0

Jeg og.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Pegging next.

Anonymkode: d10bf...5ed

Pegging, hva betyr det?6

AnonymBruker
Skrevet

TS. Jeg hadde sef avbrutt med eneste gang, hvis typen hadde signalisert at han ikke likte det. Jeg brukte lang tid og tilsendte fingrene. Jeg var sef nøye med hygienen etterpå.

Det handler om god kommunikasjon.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

TS. Jeg hadde sef avbrutt med eneste gang, hvis typen hadde signalisert at han ikke likte det. Jeg brukte lang tid og tilsendte fingrene. Jeg var sef nøye med hygienen etterpå.

Det handler om god kommunikasjon.

Enig, og alt handler faktisk om god kommunikasjon. Uten tvil TS, du har nok fingret han på riktig sted og truffet hans G-punkt, og det er ikke uvanlig å få sterke orgasmer av det slik som du opplever det. Fremgangsmåten av stimuleringen er ganske så lik G-punktet til kvinner. Det skal forbausende lite til når man treffer rett... Gjør "kom hit" bevegelser, og lytt til partnerens signal etter stønn og kroppsspråk... det "høres" når du treffer.

Så det er heller ikke uvanlig at man får orgasme av det uten annen stimuli. Stimulerer man klitoris/penis samtidig øker jo sjansene betraktelig... Her er litt lesestoff hvis du vil ta "Mannens G-punkt" til nye høyder:

https://lovebuddy.no/prostata-massasje-g-punkt/

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vi er i et ganske nytt forhold og sexen er litt heftig. Vi hadde sex i går og jeg var i et litt utforskende modus. Je hadde først gitt han en orgasme, men han ville mer. Vi fortsatte og kjente an nærmet seg orgasme på nytt. Har jo hørt om anal nytelse på menn. Derfor fuktet jeg fingertuppene, lot de gli sakte inn i rumpa hans. Han ynket seg, begynte å skjelve. Jeg spurte om det var ubehagelig. Han ropte, neiiii ååå gud hva gjør du med meg, fortsett stønnet han. Han skalv og stønnet mer enn noen gang tidligere. Kroppen hans stivnet og spente seg i bue da orgasmen kom. Jeg kjente rykningene og krampene inni han. Orgasmen var lang og intens og mye sterkere enn noen andre jeg har sett.

Er det virkelig sånn, at orgasmer med anal stimuli er så intenst og heavy, slik som typen min opplevde det? Aldri sett makan til orgasme på han, ikke på andre menn heller. Han ble som ei kvinne under sterk orgasme.

24 og 27

Enda en mann som poserer som kvinne på KG. Nei, vi får ikke mer lyst å prøve anal av dette eventyret ditt.

Anonymkode: c2cd9...030

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet

Enda en mann som poserer som kvinne på KG. Nei, vi får ikke mer lyst å prøve anal av dette eventyret ditt.

Hvorfor kommer du til den slutningen?

Skrevet

For noen kan det være så intens og heavy ja. Om dere begge likte det, så kjør på! 

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jasså? Jeg har hatt omtrent samme erfaring som TS med en jeg datet som aldri hadde opplevd det før. Reaksjonen var en kombinasjon av overraskelse (fordi det var så deilig), instruksjonen «IKKE stopp!» og den mest intense orgasmen jeg har sett han få. Sier ikke at det er for alle, men det er ihvertfall for noen, om ikke mange. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hahahaha. Jada. Det er jo umuuulig at dette faktisk er noe menn liker. Har gjort dette med et par partnere. Den ene ville bare prøve det, og syntes det var "meh". Orgasmen var god, men ikke spektatulær,  men den andre ble helt hektet. For å si det sånn, så er det flere år siden jeg sist så ham, men han har tatt jevnlig kontakt og kunne godt tenkt seg noen repriser 😁 Som kvinne syntes jeg det var ganske tennende å se at jeg kunne klare å gi så mye nytelse til et annet menneske.

Anonymkode: f8425...d04

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hehe ja, er nok enda en mann :) 

Anonymkode: c6c5c...f23

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.4.2021 den 14.19):

Herregud🙈 

Anonymkode: 164e1...c5c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...