AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #1 Skrevet 17. april 2021 Det er det kvalmeste... jeg gikk inn i en butikk i dag og hadde glemt munnbind hjemme. Ikke alle her i byen bruker munnbind på butikk, men de fleste gjør det allikevel (det er ikke påbudt), det samme gjør jeg. Til mine store glede lå det en kasse ved inngangen/utgangen med masse munnbind i, ved siden av spritestasjonen. De lå litt løst, hulter til bulter oppi. Jeg tok ett, satte det på, syntes det lukta veldig annerledes, men men. På vei ut av butikken så jeg at folk kasta munnbindene sine oppi der. Å fytti katta, det var en søppeldunk for munnbind!!!!! Så jeg hadde altså gått rundt med en fremmeds (muligens syke!!!) munnbind i et par minutt der inne! Så jævlig ekkelt!!!!! Og flaut. Såeh. Vet ikke HELT hva jeg vil med dette innlegget, kanskje advare andre, kanskje anbefale butikkeiere i å ikke ha en egen kasse til å hive munnbind, hvertfall ikke samme sted som inngang! Fysj. Eller kanskje jeg bare vil at noen skal si at mest sannsynlig så er det ikke brukt av en syk person. Tar meg i å få frysninger når jeg tenker tilbake på hendelsen. Fysj å fysj. Anonymkode: 0f0f0...4ba 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #2 Skrevet 17. april 2021 Man ser jo om munnbind er brukt eller ikke. Anonymkode: de4c2...2b6 17
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #3 Skrevet 17. april 2021 Fy f 😂😂😂 hadde dusjet meg i klor etterpå 😂 du har min dypeste medfølelse Anonymkode: 3e828...ecc 11
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #4 Skrevet 17. april 2021 Får håpe det ikke kryr av koronavirus i den da Anonymkode: 9a27c...892 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #5 Skrevet 17. april 2021 hahahah! Er dette et trolleinnlegg? Man ser jo at munnbind er brukt... Anonymkode: 51fc7...bf4 10
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #6 Skrevet 17. april 2021 22 minutter siden, AnonymBruker said: kanskje anbefale butikkeiere i å ikke ha en egen kasse til å hive munnbind, hvertfall ikke samme sted som inngang! Tror det er svært få som ikke forstår at dette er brukte munnbind. Anonymkode: 945b9...ee3 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #7 Skrevet 17. april 2021 Jeg har brukt det samme munnbindet siden August, men er jo hvertfall kun jeg som har brukt det. 😅 Anonymkode: 6057e...b90 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #8 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er det kvalmeste... jeg gikk inn i en butikk i dag og hadde glemt munnbind hjemme. Ikke alle her i byen bruker munnbind på butikk, men de fleste gjør det allikevel (det er ikke påbudt), det samme gjør jeg. Til mine store glede lå det en kasse ved inngangen/utgangen med masse munnbind i, ved siden av spritestasjonen. De lå litt løst, hulter til bulter oppi. Jeg tok ett, satte det på, syntes det lukta veldig annerledes, men men. På vei ut av butikken så jeg at folk kasta munnbindene sine oppi der. Å fytti katta, det var en søppeldunk for munnbind!!!!! Så jeg hadde altså gått rundt med en fremmeds (muligens syke!!!) munnbind i et par minutt der inne! Så jævlig ekkelt!!!!! Og flaut. Såeh. Vet ikke HELT hva jeg vil med dette innlegget, kanskje advare andre, kanskje anbefale butikkeiere i å ikke ha en egen kasse til å hive munnbind, hvertfall ikke samme sted som inngang! Fysj. Eller kanskje jeg bare vil at noen skal si at mest sannsynlig så er det ikke brukt av en syk person. Tar meg i å få frysninger når jeg tenker tilbake på hendelsen. Fysj å fysj. Anonymkode: 0f0f0...4ba Trøst deg med at verre ting skjer. En lege som skulle foreta underlivsundersøkelse med ultralyd av skjeden til en kvinne, og legen tok tak i ultralyd-tingen og skulle til å føre den inn i skjeden på kvinnen da kvinnen oppdaget at det var BLOD fra en annen pasient på den ultralyd-tingen. Legen rullet av det blodige kondomet som var på den tingen og rullet på en ny kondom UTEN å bytte hansker og uten å vaske hender mellom kontakt med brukt kondom og ny kondom Anonymkode: 51445...da5 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #9 Skrevet 17. april 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har brukt det samme munnbindet siden August, men er jo hvertfall kun jeg som har brukt det. 😅 Anonymkode: 6057e...b90 Er dette et tøybind du vasker mellom hver gang eller er det et engangsbind? Anonymkode: 945b9...ee3 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #10 Skrevet 17. april 2021 Haha æsj. 😂 Glad det ikke er meg. Jeg kunne raskt ha gått i den fella jeg også, forleden dag. Jeg kom inn i en butikk, og jeg så det var en bøtte med munnbind ved inngangen, rett ved spritstasjonen. Min umiddelbare tanke var at det var til kundene, og jeg stusset på at de lå hulter til bulter. Jeg går ikke med munnbind medmindre det er påbudt (Nei, jeg verken gidder, vil eller trenger begrunne det) så jeg gikk rett forbi mens jeg lurte på hvorfor i alle dager de hadde valgt å presentere munnbindene til kundene på den måten. Da jeg like etter fikk øye på pakken med ubrukte munnbind litt bortenfor skjønte jeg selvsagt sammenhengen. 😅 Anonymkode: 1371f...c69
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #11 Skrevet 17. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er dette et tøybind du vasker mellom hver gang eller er det et engangsbind? Anonymkode: 945b9...ee3 Er for engangsbruk, ja. Har ikke vasket det. Anonymkode: 6057e...b90 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #12 Skrevet 17. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er for engangsbruk, ja. Har ikke vasket det. Anonymkode: 6057e...b90 Og det har du brukt siden august i fjor? Anonymkode: 945b9...ee3 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #13 Skrevet 17. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Og det har du brukt siden august i fjor? Anonymkode: 945b9...ee3 Jepp Anonymkode: 6057e...b90 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #14 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har brukt det samme munnbindet siden August, men er jo hvertfall kun jeg som har brukt det. 😅 Anonymkode: 6057e...b90 Hehe samme her! Anonymkode: f6737...305 7
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #16 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Og det har du brukt siden august i fjor? Anonymkode: 945b9...ee3 Noen bruker det før syns skyld. Anonymkode: ef5e7...d9c 7
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #17 Skrevet 17. april 2021 Mest sannsynlig er det jo ingen fare. Har dere glemt hvordan tiden var før pandemien eller? Uansett ser man om et munnbind er brukt eller ikke, så det er jo ganske liten sannsynlighet for at dette har skjedd. Spesielt når det er en haug med munnbind. Du ser jo forskjellen på en intakt pose med nye munnbind og en søppelkasse med brukte munnbind. Anonymkode: 5053b...d30 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #18 Skrevet 17. april 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Noen bruker det før syns skyld. Anonymkode: ef5e7...d9c Nei, jeg bruker det for å beskytte andre. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om viruset personlig, og jeg beskytter andre uansett om masken er brukt 1 eller 1000 ganger. Anonymkode: 6057e...b90 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #19 Skrevet 17. april 2021 58 minutter siden, AnonymBruker said: Hehe samme her! Anonymkode: f6737...305 1 hour ago, AnonymBruker said: Er for engangsbruk, ja. Har ikke vasket det. Anonymkode: 6057e...b90 Nei æsj! Hva er visten med munnbindet da? Hvorfor later dere som? Anonymkode: ee6dd...5ca 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #20 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nei, jeg bruker det for å beskytte andre. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om viruset personlig, og jeg beskytter andre uansett om masken er brukt 1 eller 1000 ganger. Anonymkode: 6057e...b90 Nei, det stemmer ikke. Munnbindet er kontaminert og skal kastes etter bruk. Anonymkode: 5053b...d30 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå