AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #1 Skrevet 17. april 2021 Har gått på Oralcon i 2 år, og har aldri hatt problemer med mellomblødninger. I det siste har jeg opplevd gjentatte ganger med brun utflod. Det kan av og til være så ille at jeg må bruke tampong. Det minner veldig om starten på en bortfallsblødning, men kan vare mye lenger. Har opplevd å ha denne utfloden i ukesvis, for at den så forsvinner en kort periode, for så å begynne på igjen. Hva kan dette skyldes? Pleier å ta tre brett før jeg tar pause, og får bortfallsblødningen. Anonymkode: 9b63e...41d
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #2 Skrevet 17. april 2021 Hadde det samme, uten andre symptomer. Hadde nettopp tatt GU med flere tester. Alt fint. Men har nok vært en bakteriell vaginose. Fikk først en tablettkur, men det kom fort tilbake. Jeg trodde derfor det var tull med p pillene. Så fikk jeg en kur med zidoval. Da forsvant den fargede utfloden. Hadde ingen spesiell lukt eller noe. Trodde derfor det ikke kunne være det. Men det hjalp hvertfall. Anonymkode: 009f0...3e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå