AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #1 Skrevet 17. april 2021 Jeg har kjøpt en slik Hemnes daybed, som kan gjøre til dobbeltseng, brukt på Finn. Det manglet skruer og et par sengeplank og grr jeg er irritert på hele makkverket 😑 Den var demontert når jeg hentet den. Har fått satt den sammen (fulgt bruksanvisningen til Ikea), men jeg føler dette ser veldig galt ut! Jeg synes det var merkelig at plankene er SÅ skeive/stor høydeforskjell? Er det slik det skal se ut? Anonymkode: 95a06...afb
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #2 Skrevet 17. april 2021 Nei, plankene insengebunnen skal stå på linje med hverandre når du har "ekstradelen" skudd inn. Har ikke montert den selv, men har senga og dette er ikke rett med sengebunnen. Anonymkode: 2717e...842 2
Taluno Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 Dette er ikke riktig montert nei. Du skal først montere plankene på skuffen, uten at skuffen er satt inn. Deretter montere plankene på "sofadelen".
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 Taluno skrev (5 timer siden): Dette er ikke riktig montert nei. Du skal først montere plankene på skuffen, uten at skuffen er satt inn. Deretter montere plankene på "sofadelen". Ja, jeg gjorde det. Dette bildet er tatt etter at skuffen er satt inn, når alt er ferdig montert. Jeg fulgte Ikea’s monteringsanvisning. Jeg mistenker derimot at de jeg kjøpte den av har montert den metallskinna på ryggen til sofadelen har montert den for høyt, siden det er så ekstrem høydeforskjell. Anonymkode: 95a06...afb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå