AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #1 Skrevet 17. april 2021 Vi har fått tilbud om fysioterapi i hjemmet for sengeliggende pasient. Fikk ikke noen forklaring på hva det innebærer. Er det noen her inne som kan si noe om det? Han ligger på samme soverom som meg, og jeg vil helst ikke ha massevis av fremmede folk inn på soverommet vårt. Jeg pleier ham selv, og har valgt vekk hjemmesykepleie nettopp for å slippe å ha folk rennende inn på vårt private soverom. Hvis jeg klarer å flytte ham til sofaen, kan han få fysioterapibehandling der, eller må det skje i sengen? Kan fysioterapi skje mens han sitter i rullestolen sin? Anonymkode: 0e8c1...5cb
Sjokoladefrelst Skrevet 18. april 2021 #2 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (På 17.4.2021 den 18.50): Vi har fått tilbud om fysioterapi i hjemmet for sengeliggende pasient. Fikk ikke noen forklaring på hva det innebærer. Er det noen her inne som kan si noe om det? Han ligger på samme soverom som meg, og jeg vil helst ikke ha massevis av fremmede folk inn på soverommet vårt. Jeg pleier ham selv, og har valgt vekk hjemmesykepleie nettopp for å slippe å ha folk rennende inn på vårt private soverom. Hvis jeg klarer å flytte ham til sofaen, kan han få fysioterapibehandling der, eller må det skje i sengen? Kan fysioterapi skje mens han sitter i rullestolen sin? Anonymkode: 0e8c1...5cb Hva med å spørre de som tilbyr? Jeg tenker det er viktigst at han får god og forsvarlig helsehjelp, da viker hensynet til at du ikke vil ha folk "rennende inn" på deres private soverom. Mannen er jo syk. Det renner ikke inn, det er fysioterapi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå