Baktusen Skrevet 17. april 2021 #21 Skrevet 17. april 2021 Jeg veier under 100kg, men har likevel 20-30 kilo overvekt. Jeg er glad i sofasliting og å slappe av, men samtidig er jeg på tur par ganger i uken. Jeg kan kjøpe klær i vanlige butikker,men må opp i største størrelse somregel (XL). Magen er litt deigete og henger litt dessverre, men jeg er også heldig og har overvekten litt okei fordelt. Mye former, store bryster. Spiser garantert for usunt og har en stor uvane med å knaske på kveldstid forran skjermen. Jeg er ikke for alle, men vil si at jeg ikke mangler særlig interesse heller når jeg er på tinder, tidligere på byen eller generelt. Bmi over 35.. Men jeg har da ikke problemer med å gå på fjellturer eller ta på meg sko, eller hva det nå er du ser for deg ts. Jeg er i full jobb, har nok mer turutstyr enn normalen, hengekøya ryker ikke når jeg sover i den, soveposen passer helt fint, jeg er ikke redd for at en stol kan knekke, jeg bor ikke i 1.etasje og tar trappene hver eneste dag.. Tror stigmaen du ser for deg kan være temmelig gal. 11
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #22 Skrevet 17. april 2021 Det blir litt som å forlange at noen skal forklare deg hvorfor de liker lakris bedre enn sjokolade. Tror du virkelig at du kan få et matnyttig svar på noe sånt? Ellers er det jo ikke alle som lever og ånder for lange gåturer, fjellklatring og fallskjermhopp. Anonymkode: 9cb8b...c04 9
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #23 Skrevet 17. april 2021 Plager det deg, ts? Og i tilfelle....hvorfor? Anonymkode: 90a26...50a 7
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #24 Skrevet 17. april 2021 Du har ikke noe som helst behov for å forstå hva noen finner tiltrekkende ved feite damer. Derimot har du helt åpenbart et veldig sterkt behov for å heve din egen selvfølelse og stemning litt akkurat nå gjennom å kose deg litt med dine egne fordommer og stigmatisering av andre. Og det er jo mye mer effektivt å få bade litt i disse fordommene i påsyn av og dialog med andre fremfor å bare kose seg med tankene alene, så derfor tar du det her. Be my guest. Du føler deg nok snart hevet høyt nok, selv om det er raskt forbigående hvis dette er din foretrukne metode for å holde deg ovenpå. Men da kan du jo bare gjøre det igjen. Anonymkode: a5a7a...f4f 6
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 17. april 2021 #25 Skrevet 17. april 2021 Overvekt og fedme er ikke det samme. Mange menn liker nok lett overvektige damer der fettet er fordelaktig fordelt - altså mer rumpe og pupper. Damer med alvorlig fedme er det nok for det meste fetisjister som foretrekker.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #26 Skrevet 17. april 2021 Jeg forstår det ikke, men man har hver sin smak. Mange menn liker at det er noe ekstra. Jeg liker nok de som er i overkant smale. Det er noen for alle 😊 Anonymkode: 2221d...cb8
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #27 Skrevet 17. april 2021 Jeg er 25 blir 26 veier 30 kg ektra og mannen min digger det sexen er bedre en tidligere. Jeg var veldig aktiv og tynn før men pga sykdom så har jeg gått opp i vekt. Mannen min elsker tynne jenter men desverre så ende han opp med meg. Jeg sliter litt med dårlig selvtillit men han sier alltid hvor finn og vakker jeg er uansett hvor feit jeg blir. Så kan jo godt hende noen menn bare er glad i damene sine. Who knows Anonymkode: dabd5...7fa 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #28 Skrevet 17. april 2021 Litt forhøyet BMI med årsak i muskler er bare deilig. Er selv 25 -30 kg tyngre en idealet, som nok skyldes tiår med styrketrening og annen idrett. For meg er ratio viktigere enn vekt, rent fysisk. Forskningen viser at faktorer som ratio, penisstørrelse og høyde betyr noe, når det gjelder menn fysisk. Australsk forskning fant ut at kvinner persepsjonsmessig liker veltrente menn med velproposjonert kropp, penis i slapp over 13 cm og en kropp høyere enn gjennomsnittet. Store krav, men de finnes, disse mennene. Selv må en leve med normal høyde, muskuløs kropp og en slapp på 17 cm, som lett reagerer på kos fra hun som betyr noe. Men, ansikt, de sosiale skills og ordet som går om en er avgjørende før en havner til sengs. Komplekst, men allikevel så enkelt. Ferdigheter som kjæreste og mann krever mer innsats enn noen timer på gymmet. Men det hjelper. Ta vare på dere selv. Vi falmer fort hvis vi tar ting for gitt. Så vi menn, og dere kvinner, er mer enn feit, tynn eller hva en måtte kalle det. Jeg er ikke sammen med dama bare fordi hun er vakker og slank. Hun kan så mye mer enn det. Hun er så mye mer enn det. Hun er min livsledsaker og en god mor til barna. En kvinne som er sprek nok til det livet vi lever. Med det følger overskudd til kjærlighet til hverandre. Anonymkode: 85040...c30 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #29 Skrevet 17. april 2021 Jeg er overvektig men har overvekten fint fordelt på kroppen, jeg har stor rumpe og store pupper, men smal midje og flat mage, og opplever at jeg er ekstremt populær hos det motsatte kjønn. Får ofte høre at jeg er curvy og har fin fasong. Så tror mange menn ikke bryr seg om overvekten om den er fordelt riktig. Anonymkode: f4580...00c 2
Viktualia Skrevet 17. april 2021 #30 Skrevet 17. april 2021 Smaken er som baken som kjent. Men dette er jo ikke noe nytt?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #31 Skrevet 17. april 2021 Viktualia skrev (2 timer siden): Smaken er som baken som kjent. Men dette er jo ikke noe nytt? Legg merke til at figuren er uten armer og ansikt. Anonymkode: 85040...c30
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #32 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg så i en annen tråd at noen menn liker overvektige damer - da lurer jeg på hva som er attraktivt med feite damer? Det kan jo umulig være mye fysisk aktivitet og lange gåturer med tykke kvinner? Hva tenner en i et sånt forhold? Det at hun har diger rumpe? Det at hun har store hengepupper? Jeg kan skjønne at menn liker store bryster, men de får jo deigete hengemage i tillegg? Og det er et faktum at veldig overvektige lever kortere enn andre. Anonymkode: 42a64...5d6 Så du tror alle overvektige mennesker bare sitter inne og spiser da eller? Det finnes mange tykke mennesker som er aktive og går lange turer. Det er jo for det meste hva man spiser som avgjør vekten, ikke hvor mye man trener. Du skal gå bra langt for å kvitte deg med en sjokolade. Du er litt snever i tankegangen når du ikke forstår at smaken er forskjellig. Noen foretrekker jo til og med de som er sykelig overvektige og tenner bare på det. Anonymkode: 897a2...dfd
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #33 Skrevet 17. april 2021 Overvektige med bmi innenfor 25-30 er vakre, formfulle og er etter min erfaring i bedre form enn de som er veldig tynne. Samboer er ca 80 kg og trener hver dag. Mye muskler, rund fin rumpe og pupper pluss smal midje. Sexy! Hun som er avbildet er jo sikkert 140 kg om ikke mer. Det er fedme, ikke overvekt. Anonymkode: 23aae...b12 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #34 Skrevet 17. april 2021 Jeg har store pupper og stor mage, kraftige, men flotte ben og slanke armer. Jeg har langt, tjukt hår og et pent ansikt. Jeg er omsorgsfull, morsom og smart. Min mann elsker min store mage, tjukke lår, store pupper og min myke, hårete vulva. Han har vært sammen med tjukkere og mye tynnere kvinner enn meg, han er veldig attraktiv og kunne sikkert fått nesten hvem han ville, men han elsker faktisk, og tenner på meg med min store mage og flagrende pupper. Da jeg var yngre fikk jeg alltid høre av jevnaldrende gutter at jeg hadde vært dritdigg om jeg var tynnere... Ligge med meg ville de, men være kjæreste med.. not so much. Mange av mine sexpartnere hadde kjempepene og tynne kjærester, men var utro med meg... Da jeg ble 20 og jeg begynte å interesser meg mer for voksne menn, var det aldri noe tema lenger at jeg var overvektig. Og nei, vi tjukke damer må ikke ta til takke, men kan som oftest velge de vi vil ha fra øverste hylle. Anonymkode: 9fd92...90a 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #35 Skrevet 17. april 2021 Hva var vitsen med å lage denne tråden? Å få folk til å føle seg unormale? La voksene folk like det de liker! Det er bare fint at ikke alle liker det samme! Anonymkode: 3027e...724 6
Elaine Marley Skrevet 18. april 2021 #36 Skrevet 18. april 2021 Tråden er ryddet for krenkende innlegg, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå