AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Jeg har vondt i strengen, på en måte, under tunga, og det gjør vondt å spise. Hva kan det være? Anonymkode: 99d4c...687
powerpuffen Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 Tunga er en muskel. Antakeligvis har du fått en liten strekk eller noe Jeg har også vondt der av og til. Kanskje strengen er litt for kort, eller at du har spist noe skarp og skrapet litt, eller brent deg på noe. Det går over temmelig raskt.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #4 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Slitasje. Anonymkode: aa12d...c0c Hva mener du med slitasje? Anonymkode: 99d4c...687
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #5 Skrevet 16. april 2021 Sprinkle skrev (18 minutter siden): Tunga er en muskel. Antakeligvis har du fått en liten strekk eller noe Jeg har også vondt der av og til. Kanskje strengen er litt for kort, eller at du har spist noe skarp og skrapet litt, eller brent deg på noe. Det går over temmelig raskt. Takk for svar! Er det noe jeg bør bekymre meg for eller går det over av seg selv? Er ganske upraktisk at det er vondt å spise. Anonymkode: 99d4c...687
powerpuffen Skrevet 16. april 2021 #6 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar! Er det noe jeg bør bekymre meg for eller går det over av seg selv? Er ganske upraktisk at det er vondt å spise. Anonymkode: 99d4c...687 De gangene jeg har opplevd det har det gått over etter noen dager. Tenker du kan se det an før du eventuelt kontakter lege/tannlege.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå