Ella Grisella Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Håndtering av dine data, cookies, vil bruke posisjonen din, vil du heller bruke appen? Hver gang jeg søker opp en side på internett blir jeg bombardert med spørsmål og ting som må godkjennes og aksepteres. Det er et mas uten sidestykke, og jeg gidder seriøst snart ikke å surfe på nettet mer! Flere som har samme følelse?
proghodet Skrevet 17. april 2021 #2 Skrevet 17. april 2021 On 4/16/2021 at 9:08 PM, Ella Grisella said: Håndtering av dine data, cookies, vil bruke posisjonen din, vil du heller bruke appen? Hver gang jeg søker opp en side på internett blir jeg bombardert med spørsmål og ting som må godkjennes og aksepteres. Det er et mas uten sidestykke, og jeg gidder seriøst snart ikke å surfe på nettet mer! Flere som har samme følelse? Jepp, er helt enig. Det er mye takket være GDPR, dessverre. Markedsføringsfolk fant ut at de kunne bruke lignende bokser til andre formål (f.eks "meld deg på nyhetsbrev!"). Det begynner å bli hinsides mange klikk bare for å lese en skarve artikkel.. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå