Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal det være så vanskelig foe noen gutter å AVTALE en date....et klokkeslett på en dag i nær nær fremtid.

"Vi ser ann", "sender deg en Snap senere om jeg kan", "har kjemp3lyst å møte deg", "aldri hatt sånn kjemi før med noen".... 

Når du bor 2 km unna, har bil, har kjemi,  sier du har lyst....men likevel ikke greier å gi et klart svar på et helt tydelig spørsmål om å møtes samme kveld engang.

Er det jeg som er kravstor og firkanta?

Anonymkode: 77ac6...e37

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som han ikke er interessert... 

• Liker 2
Gjest irkan90
Skrevet

Har nok flere baller i luften samtidig.

AnonymBruker
Skrevet

Han er nok ikke veldig interessert, nei. Menn som virkelig vil møte deg klarer å finne et tidspunkt..

Anonymkode: 09f8f...6cb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg får «vi ser an» begynner jeg å prate med en ny, det betyr «prater med andre og har deg langt nede på prioriteringslista»

Anonymkode: 6451c...ef5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, han er vel ikke så interessert...selv om jeg har veldig lyst å la tvilen komme han tilgode.  Men det er vel en klassisk felle.  

Han sa nå "vi tar det i morgen".... og om det og går i dass, så er det farvel til han. 😂 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor skal det være så vanskelig foe noen gutter å AVTALE en date....et klokkeslett på en dag i nær nær fremtid.

"Vi ser ann", "sender deg en Snap senere om jeg kan", "har kjemp3lyst å møte deg", "aldri hatt sånn kjemi før med noen".... 

Når du bor 2 km unna, har bil, har kjemi,  sier du har lyst....men likevel ikke greier å gi et klart svar på et helt tydelig spørsmål om å møtes samme kveld engang.

Kanskje han tror han er for uattraktiv selv og er redd for å bli avvist?

Anonymkode: eb532...77d

Skrevet

"Vi tar det i morgen". Er du seriøs? Hvorfor gidder du? Høres ut som han føler han må mer enn at han har lyst. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er bare snill og naiv, mens fyren du liker er klassisk drittstøvel som trolig investerer litt både her og der.

Anonymkode: e8309...d1c

AnonymBruker
Skrevet

Takk for girl power og råd!! 

Han er nok hverken klassisk, pen/attraktiv eller rik.  Ikke en sånn du tror har mange damer å sjonglere. ... men kan jo være han har en annen....?!

Jeg tror han er litt flau, fordi bildene på tinder er gsmle/fra han var slankere 😄? Han sender nesten ikke selfies heller.. 

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være han er usikker, og kanskje litt redd. Det er i allefall jeg når slikt skjer. Girl power my ass. Hilsen mann.

Anonymkode: 9965a...7c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det kan være han er usikker, og kanskje litt redd. Det er i allefall jeg når slikt skjer. Girl power my ass. Hilsen mann.

Anonymkode: 9965a...7c5

Ja, det kan jo være det...selv om han tydelig vet hva jeg synes om han, så virker han veldig usikker på seg selv og sin "dametekke".

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke nødvendigvis å være det at han ikke er interessert da, men heller egen usikkerhet? Jeg har møtt en mann som bor langt unna og prøver å drøye litt med å treffes. Jeg er veldig interessert, men vil bli en litt bedre versjon av meg selv før vi møtes. Så jeg spiser sunt og trener for harde livet om dagen. Ikke det at det blir enorm forskjell i løpet av uker, men jeg vil i det minste føle meg litt bedre, tenker jeg.

Anonymkode: 0f2a7...217

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Nei det er de som er ubestemte og kanskje har for mange baller i luften på samme tid.

Anonymkode: ea722...f45

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en fyr tre ganger som er sånn. Sykt frustrerende. Om han ikke tar noe insj ila uken selv orker jeg ikke mer uansett hvor mye han påstår han liker meg. Orker ikke komme nederst på prioriteringslisten. 

Anonymkode: 81c9a...636

AnonymBruker
Skrevet

Hadde også en sånn. Møtte han et par ganger og han var veldig ivrig på mer møting men det passa aaaaldri. Irriterer meg over at jeg kasta bort tid (1 mnd) på han som jeg kunne brukt på min nåværende partner. Jeg satte ned foten og lasta ned Tinder igjen 😎

Anonymkode: 61697...6c0

AnonymBruker
Skrevet

Skulle egentlig treffe han i dag...hadde en avtale-ish....men når tidspunktet nærmer seg, så ...begynner han bare å bable..og han skal hente noe, kjøre noen, kan vi ta det om en time....etc. 

En pikk uten ryggrad.

Jeg sa bare thank u and good night. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er jo åpenbart ikke interessert, TS! Og han blir enda mindre interessert av at du maser. 

Anonymkode: 6aa5f...d7a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...