AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Skal prøve å forklare kort. Jeg møtte ei jente et par ganger i februar, vi hadde super kjemi og hadde sex. De dagene vi møttes koste vi, snakka om alt og ingenting. Følte jeg hadde kjent hun lenger enn jeg egentlig hadde. Av noen grunner fikk vi ikke møtes mer pga avstand. Men avtalte å treffes når det blir mindre coronaregler. Det var bra stemning mellom oss hver dag. vi teksta hele tiden, snakka i tlf you name it, natta meldinger osv. Jeg ble drit betatt og det er jeg ennå. Men plutselig for kanskje 2/3 dager siden ble hun mer av. Fortalte at hun ville ta det rolig, og at vi fortsatt skulle prate. Men det har vært så altfor stille, og det eneste jeg vil er å tekste med henne, få hennes oppmerksomhet noe jeg ikke egt får lenger. Ingen natta melding heller. Synes det er vanskelig å forholde meg til alt. Jeg liker henne så innmari mye og hun sa flere ganger selv at det var gjensidig.. hva bør jeg gjøre? Bare trenger noen gode råd. Det gikk så brutalt over til nesten ingenting, er egt såra over hele greia. Anonymkode: dc70d...0f9
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Vel, det beste er vel faktisk å la vær å kontakte henne. Selv om det er det motsatte av hva du vil. Men jeg tenker at du kan bli ansett som masete om du sender sms o.l hele tiden. Anonymkode: 239e1...e31 2
Gjest irkan90 Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 Trist å høre. Det kan jo godt hende hun synes det er vanskelig å holde på med noen som hun ikke får møtt igjen. Nå har vi gått rundt og sagt "etter korona" i over et år. Det tærer på sinnet. Så kan det også godt hende at hun av den grunn har begynt å snakke med andre. Det vet du ikke, men det er en mulighet. Da er det også naturlig at hun forsøker å skape litt distanse. Akkurat dette kan kvinner her inne sikkert svare bedre på enn meg. Mitt råd nå er å puste dypt med magen, og la det gå noen dager. Gi hun og deg selv litt rom til å tenke og leve. Så kan du eventuelt følge opp senere og avklare hvor dere står hvis det føles riktig.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #4 Skrevet 16. april 2021 Hnn har åpenbart noe på gang med en annen. Ikke fordi dere ikke kan møtes, men fordi hun har funnet en annen å utnytte. Anonymkode: 2afc6...e3b 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #5 Skrevet 16. april 2021 Orker ikke masing selv, la det nå være litt spenning der da. Anonymkode: 2e9de...03f
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #6 Skrevet 16. april 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hnn har åpenbart noe på gang med en annen. Ikke fordi dere ikke kan møtes, men fordi hun har funnet en annen å utnytte. Anonymkode: 2afc6...e3b Hvorfor er det åpenbart? Gi henne litt tid, ts. Håper det ordner seg for dere. Om ikke, så er det flere fisker i sjøen, selv om det ikke er noen trøst for deg nå. Klem. Anonymkode: d8d3a...b3e
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #7 Skrevet 16. april 2021 Kan være mange grunner. Det er frustrerende å savne noen man ikke kan møte. Kanskje hun prøver å skape fokus til venner, eksamen, jobb eller trening der hun er? Kanskje hun er såret over noe du har sagt? Kanskje hun dealer med andre? Kanskje hun mistenker at du har andre på gang fordi du har likt FB statuser til damer eller vært utilgjengelig? Jeg synes det er kjempetrist når noe slikt skjer.... Anonymkode: 983b1...dac
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #8 Skrevet 16. april 2021 Det har nok gått opp for henne at du ikke er den rette. Anonymkode: 92d8c...7b4
Gjest Skogsalv Skrevet 18. april 2021 #9 Skrevet 18. april 2021 (endret) Høres ut som om hun ikke har fått like mye ut disse to møtene som deg . Beklager å være den budbringeren om det stemmer. Det kan være spesielle ting under sexen,som ikke stemte for henne. Selv om hun var vill og gal da under akten. 😉Hun kan ha prøvekjørt 2 ganger,for å gi deg benefit of the doubt. Det betyr ikke at det er noe feil med deg. Det betyr bare at hun har andre preferanser/ ønsker. Men hun vil ikke si det direkte. Derfor får du unnvikende signaler og utfasing virker det som. En annen mulighet er at det har gått for raskt i svingene. Og at det blir for mye teksting og tlf samtaler. Kanskje er du for intens for henne. I så tilfelle er dere ikke kompatible. Du sier at dette er helt ut av blå. Det kan jo være hun har hintet for svakt om hva hun er komfortabel med.. Uansett. Det du ikke må gjøre er å mase. Da er det garantert at hun rømmer . Ballen er i hennes hjørne. Det beste du kan gjøre ,er å gjøre ingenting. Om hun liker deg,så vil hun lure på hvorfor du ikke tar kontakt og ringe innen par uker. Går det lengre tid enn det,så er hun ikke interessert. Dumt at folk ikke tør å være ærlige. Det er minstekravet for meg ihvertfall. Gidder ikke hot and cold oppførsel. Det bør ikke du heller akseptere. Lykke til 🌷 PS . Ser noen over her nevner sosiale medier. For noen spiller slikt ingen rolle. For andre er det et av de rød flagga. Om en mann vi har vært seksuelle med STADIG liker andre pene damers profilbilde o.l eller fortsatt er på en datingapp. Vet ikke om den skoen passer deg 🙃 Endret 18. april 2021 av Skogsalv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå