Gå til innhold

Flyr på veggen, covid-faen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig introvert og lo godt av de som sleit etter 2-3 mnd med restriksjoner.

Men nå over ett år etter har karma tatt meg og vist at selv den mest hardbarka introverte skal kjenne på egen tilværelse.

 

Hva gjør du for å holde ut?

Jeg er møkk lei av: Gitar, serier, filmer, gå tur, fisking, strikking, trening. Er generelt DRITTLEI av egentlig, noe jeg ikke trodde var mulig.

Nærkontaktene mine har jeg lyst til å drukne 🤣 Vill helst bare sove når jeg ikke er på jobb og stirre i veggen

 

 

Anonymkode: b3f24...5b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nærkontaktene mine

Kan du velge andre nærkontakter som du kan gjøre mer spennende og interessante ting sammen med?

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Drittlei av egentid*

Anonymkode: b3f24...5b2

Hva har du lyst til å gjøre sammen med noen?

Anonymkode: 5063d...077

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er veldig introvert og lo godt av de som sleit etter 2-3 mnd med restriksjoner.

Men nå over ett år etter har karma tatt meg og vist at selv den mest hardbarka introverte skal kjenne på egen tilværelse.

 

Hva gjør du for å holde ut?

Jeg er møkk lei av: Gitar, serier, filmer, gå tur, fisking, strikking, trening. Er generelt DRITTLEI av egentlig, noe jeg ikke trodde var mulig.

Nærkontaktene mine har jeg lyst til å drukne 🤣 Vill helst bare sove når jeg ikke er på jobb og stirre i veggen

 

 

Anonymkode: b3f24...5b2

Jeg er en slags utadvent introvert, er sosial, men blir utrolig sliten av folk og trenger masse egentid.

Jeg trives fantastisk de første månedene, nå er jeg så lei. Jeg gamer litt, da kan man flykte litt bedre enn fra serier, og har prøvd litt akvarellmaling. Men jeg begynner å komme inn i en tilstand av lei der jeg ikke egentlig ønsker å gjøre noen ting og har vondt i hele kroppen hele tida. Så lei av å sitte på samme rom og stirre inn i en skjerm. Så har ingen tips . Håper der blir bedre når ting letter. 

Anonymkode: e60d4...385

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er møkk lei av: Gitar, serier, filmer, gå tur, fisking, strikking, trening. Er generelt DRITTLEI av egentid.

Hva liker du å gjøre?

Har du noen lidenskaper som du kan dyrke sammen med eksisterende nærkontakter eller sammen med nye nærkontakter eller sammen med noen som ikke er nærkontakter (se neste avsnitt)?

Hvis du gjør ting i friluft sammen med noen og dere holder en viss avstand (2 meter?) så regnes vel ikke de menneskene som nærkontakter og da kan du treffe flere mennesker :) 

Anonymkode: 5063d...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får prøve å se litt positivt på det. Det kunne vært verre.
Du har ihvertfall en jobb. Det er det veldig mange av oss som ikke har...

Anonymkode: 21c12...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du får prøve å se litt positivt på det. Det kunne vært verre.
Du har ihvertfall en jobb. Det er det veldig mange av oss som ikke har...

Anonymkode: 21c12...f05

Du får prøve å se positivt på det. Det kunne vært verre. Vi lever i en velferdsstat. Det er det veldig mange som ikke gjør. 

Kom igjen da. Pandemien tar hardt på de aller fleste. Det er vanskelig og tøft for mange, og det er er helt innenfor å snakke om dette selv om andre har det verre. 

Anonymkode: d03d7...b52

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er introvert. Jeg er ikke lei noe som helst. Sitter hjemme like mye som før. Så jeg er nok mer hardbarka introvert en de fleste da😂

Anonymkode: f96dd...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder ikke ut noe som helst. Jeg innretter meg etter lover og regler uten å sutre. Det har fungert fint hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nå det går greit jeg, gjør egentlig det samme som før med de samme bare med litt mer avstand. 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baking er også gøy :)

Jeg er introvert og kronisk syk, så jeg er sjeldent ute av huset. Har ikke gått på veggen enda. Jeg kan ikke bare ta en gåtur heller, det er jeg for syk til, er eventuelt en kjøretur men det blir sjeldent.

Jeg baker litt, planlegger mat og ting for fremtiden, ser på serier, strikker, fotograferer, prøver å lære noe nytt her og der når hodet klarer å ta inn informasjon. Planlegger oppussing og organiserer mye i huset. Savner å trene, men det få være.

Anonymkode: 8275e...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i dette😄

Jeg tenkte løse det med å få meg en kjæreste. Ideelt sett i nærområdet så jeg kan sende han hjem når jeg blir lei. 

Litt dårlig fremdrift på den planen her i gården, men kanskje du har bedre lykke? Jeg syns det er en ganske god plan jeg. 

Anonymkode: 60ea3...9ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er hagemenneske og har alltid 4-5 prosjekter på vent. Så nok å holde fingrene i. Tiden flyr som alltid. Pleier å treffe venner og kjente på en pub en gang i måneden. Det har det ikke blitt noen av siden mars i fjor og blir det heller ikke før jeg er ferdigvaksinert og litt til. Ser fram til det kan tas opp igjen, men erikke noe som gnager i tankene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/16/2021 at 4:59 PM, AnonymBruker said:

Jeg er introvert. Jeg er ikke lei noe som helst. Sitter hjemme like mye som før. Så jeg er nok mer hardbarka introvert en de fleste da😂

Anonymkode: f96dd...fad

Samme her. Storkoser meg fortsatt hjemme med serier, gaming, alenetur i skogen, bøker og filmer. 😄

Anonymkode: 8d052...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har det akkurat som deg.

Lei av alt. Turer, serier, vaske hus...

Bare tiltaksløshet som tar over.

Går hele uka og gleder meg til helg men helga skjer det ingenting. 

Anonymkode: 29009...4c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har det akkurat som deg.

Lei av alt. Turer, serier, vaske hus...

Bare tiltaksløshet som tar over.

Går hele uka og gleder meg til helg men helga skjer det ingenting. 

Anonymkode: 29009...4c8

Finn noe annet å gjøre da. Det er masse med hobbyer der ute som bare venter på deg. Hva med å lære deg noe nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...