AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Crazy polakk her som ikke får napp hos norske pupper. Jeg tjener 350k i året og har et sted jeg er glad for å bo. Jeg har aldri vært i et fast forhold før. Hver gang jeg spør ei djåm om tlf-nummeret hennes på en restaurant sier hu bare at a' har type. Jeg er trent. Hvorfor snur djåms alltid med meg Anonymkode: 60d9b...926
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Tror da ikke livet ditt er et helvete bare fordi du ikke får dates. Men skal si at måten du utrykker deg på ikke er noe attraktiv i det hele tatt for de fleste. napp hos norske pupper? hva faen lissm Anonymkode: f89bf...2c2 3
GrønnNellik68 Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 mann deg opp ikke oppfør deg som en drittunge er et godt råd. 2
Stiigen Skrevet 16. april 2021 #4 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Crazy polakk her som ikke får napp hos norske pupper. Jeg tjener 350k i året og har et sted jeg er glad for å bo. Jeg har aldri vært i et fast forhold før. Hver gang jeg spør ei djåm om tlf-nummeret hennes på en restaurant sier hu bare at a' har type. Jeg er trent. Hvorfor snur djåms alltid med meg Anonymkode: 60d9b...926 Tror kanskje problemet er at du har liten pikk? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå