AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Hei. Jaktlabradoren min har blitt litt halt på det ene frambenet sitt, og det blir tydeligere etter aktivitet som f.eks. en gåtur. Det kom plutselig i dag tidlig, og har ikke sett tegn til dette tidligere. Hun viser ikke tegn til smerter eller ubehag, og jeg har undersøkt mellom tredeputer og alt for sår. Tenker å se det an gjennom helgen der hun skal få ta det med knusende ro, men kjenner jeg blir litt nervøs for OCD og AD 😜 Har plettfri stamtavle sånn sett, men miljø spiller jo inn det også. Kommer selvfølgelig til å ta kontakt med veterinær om det ikke gir seg. Vet ikke heeelt hvor jeg ville med dette innlegget - men kanskje noen betryggende ord hadde vært kjekt? 😂 Anonymkode: 7848f...7b0
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Min labrador hadde akkurat den haltheten omtrent på samme alder. Han måtte ha operasjon og viste seg å være høggradig leddforandring både framme og bak. Var ikke noe positivt her ifra dessverre..... Anonymkode: a626b...30c 1
Gjest Linny111 Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 Å nei! Lykke til. Vi har jaktlabrador på akkurat samme alder, og er veldig redd for skader, men har heldigvis ikke hatt noen problemer. Håper det order seg for dere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå