AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Prøver å vende katten min til å ha på sele. Gikk bra en dag, men nå nekter han uansett hva jeg gjør. Prøvd med godbit, da vil han ikke ha, og jeg går forsiktig frem. Noen tips? Anonymkode: 32906...d49
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Eneste måten som funket på hun vi har nå var å ta på selen fort for så å åpne ytterdøra så hun brått fikk andre ting å tenke på 😅 var bare et par turer ut som skulle til for at hun skulle forstå at selen=ut 😛 Anonymkode: 9b65b...ef4
Million Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 Ta på sele, løft opp katten og gå rett ut, sett ned på gresset ute. Da blir katten mer opptatt av omgivelsene enn av selen som klemmer rundt kroppen. Forhåpentligvis. Sånn funket det på min katt i hvert fall. Inne bare datt hun ned og ble liggende som en stokk med selen på, men så fort vi kom ut var det andre boller. Det tok ikke lang tid før hun var vant til selen og vi gikk koselige turer ute sammen. Brukte selen i noen måneder, inntil katten var gammel nok og jeg stolte på at hun hadde utviklet stedsansen sin og blitt kjent i området. Andre katter går i sele hele livet og kan bare få være ute med sele på. Disse kattene lærer seg etterhvert at selen betyr at noe spennende skal skje.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #4 Skrevet 16. april 2021 Våre katter har fått på selen inne, også har de gått med den til de ikke bryr seg lengre. Anonymkode: 55f51...fd7
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #5 Skrevet 16. april 2021 Takk for bra tips 😸😻 Anonymkode: 32906...d49
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå